Gewoonquote:
Dank jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar hij woont, lieverd.
Maar goed, hond in de bench, ik aangekleed.
Ik ben er van tussen.Kusjes voor bepaalde mensjes.
En een likje voor die andere.
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Geile knuffels, dat was een goede TT geweest.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoonwortels/doperwten, kipschnitzel en krieltjes
Van de week ga ik pompoensoep maken
Ik had niet door dat ik de lapo hadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom pak je de lapo als je geen goede TT weet![]()
[..]
Gewoonwortels/doperwten, kipschnitzel en krieltjes
Van de week ga ik pompoensoep maken
[..]
Dank je
Wat bedoel je dan welquote:
Ohm nohm nohmzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut
[..]
Dat weet ik...
Keiharde neuqseks
Zou je niet eerst even uitbuiken.quote:
Daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja met kinderen krijg je datdan willen ze zelf toetjes uitzoeken enzulks
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je niet eerst even uitbuiken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Ach, vinnie drinkt toch geen bier of koffie, hij is er vast blij mee
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja
Ach, vinnie drinkt toch geen bier of koffie, hij is er vast blij mee
Geen idee, ik hoef die meuk nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat die cars-dingen erg zoet zijn?
Gut, vrouwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoef die meuk niet
Per toetje 125kcal
Het is dat ik net een halve kilo aardappel meuk heb weggewerktquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is dat ik net een halve kilo aardappel meuk heb weggewerkt.
Pizza
waarom zou je op je voeding letten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat sommige mensen op hun voeding moeten letten
Mensen die dit soort dingen zeggen om witte voetjes te halen bij anderenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
Omdat te dikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je op je voeding letten?
Buitenspel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, 't is al goed![]()
Weet wel weer waar ik sta
De enige rede waarom je zou letten op het aantal kcal lijkt mij als je vindt dat je te dik bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet aan willen/mogen komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik echt niet nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen om witte voetjes te halen bij anderen
Jij bent al veel te populair onder de vrouwtjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, 't is al goed![]()
Weet wel weer waar ik sta
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij bent al veel te populair onder de vrouwtjes
Picsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook nietal weet ik wel dat veel van wat ik eet als ongezond wordt bestempeld
. Maar hey, ik zie er goed uit en voel me goed dus eet/drink wat ik wil
.
Belangrijkste is dat je goed in je vel zit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook nietal weet ik wel dat veel van wat ik eet als ongezond wordt bestempeld
. Maar hey, ik zie er goed uit en voel me goed dus eet/drink wat ik wil
.
Heb ik vast wel ergensquote:
vla met schuddebuikjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Inkak/emo momentje![]()
Maar even een kom vla pakken
Mijn vriend en ik waren op alle festivals waar we geweest zijn aan het vreten geweest als een malle.. allebei wel een aantal kilo erbij.. verschil tussen mij en hem is dat IK er moeite voor moet doen om het weer kwijt te rakenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Blij dat ik nergens op hoef te letten
ow wacht, alleen dat ik niet te dun wordt
ik stopte met lezen bij: Mijn vriendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik waren op alle festivals waar we geweest zijn aan het vreten geweest als een malle.. allebei wel een aantal kilo erbij.. verschil tussen mij en hem is dat IK er moeite voor moet doen om het weer kwijt te rakenen hij doet gewoon NIKS
met muisjes is viesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder, al kan ik er wel muisjes in strooien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stopte met lezen bij: Mijn vriend
Pak speculaas + hamerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met muisjes is viesmaar met speculaas is
heb alleen nooit zin om die koekjes te gaan breken
Dus schuddebuikjes.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met muisjes is viesmaar met speculaas is
heb alleen nooit zin om die koekjes te gaan breken
Ik deel je pijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stopte met lezen bij: Mijn vriend
Speculaas is vast goedkoper..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of koop een pak schuddebuikjes
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of koop een pak schuddebuikjes
En dat!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zo makkelijk doen als destructie een andere optie is?
Dat wordt spetterpoepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Raene het volgende:
Mijn buikje schuddelt pittig nuzoveel water en eten
IK GA NOOIT MEER ETEN
!!!1
Dat zou ook wel wat vreemd zijn, is het niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjes
Je zou eens moeten weten waar ik allemaal een harde piemel van krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou ook wel wat vreemd zijn, is het niet?
Ik kreeg een weirde MIquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik geen harde piemel krijg van het rammen op speculaasjes
Jongequote:
Doe ikquote:
Dat iddquote:
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat hem maar lullen, vrouwen poepen niet
Dan is dat vast een omgebouwde manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakker
Believe me dat is geen spetterpoep.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
een schuddende buik, veel vet eten + veel drinken = spetterpoep
zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is dat vast een omgebouwde man
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom aub 1 dag hier wonen, mijn huisgenote kakt als een bouwvakker
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Believe me dat is geen spetterpoep.
Spetterpoep is als je tegen beter weten in bij de chinees op de hoek toch weer sushi besteld.
Ik ga nu niet om pics vragenquote:
ik ken je pijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Believe me dat is geen spetterpoep.
Spetterpoep is als je tegen beter weten in bij de chinees op de hoek toch weer sushi besteld.
Dankquote:
Hoe groot was die boot?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-vast-gooimeer.html![]()
![]()
Welke idioot neemt nou geen eten en drinken mee aan boord van een boot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |