die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Squat + Deadlift
waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Squat + Deadlift
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uit
ik zelf doe 2400 situps voor het slapen gaan. heb nu prima buikspieren
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
waar slaat dit op?
doe zelf dit
5x60 crunch
6x40 sit-up
en dan zo vaak mogelijk heen en weer met een bezemsteel in me nek
dan nog opdrukken tot ik niet meer kan
3x per dag.. als ik uit me bed kom, na school en voordat ik ga slapen
heb nu mooie sixpack gekregen
deze man weetsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die gast breekt zn rug bijna ziet er ongezond uit
ik zelf doe 2400 situps voor het slapen gaan. heb nu prima buikspieren
je moet wat verder omhoog komen, duw je handen in je nek zodat het pijn begint te doen, dan ben je pas ver genoeg omhoog. dan pak je die onderste abs beter, je voelt ze echt branden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Barthoofd het volgende:
Oke maar ik heb geen halterstang voor die deaadlifs. Ik doe meestal 1 keer een setje sit ups van 50 met handen in de nek en dan voel ik ze ook wel heel goed. Het blijk uitstekend te werken voor de bovenste 4, maar die onderste zijn gewoon plat. Ik kan ze zien als ik het laatste restje vet wegduw, maar zelfs dan zijn ze gewoon heel plat en zie je weinig.
Doe de oefening die ik noemde ook iedere keer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:19 schreef Barthoofd het volgende:
Oke maar ik heb geen halterstang voor die deaadlifs. Ik doe meestal 1 keer een setje sit ups van 50 met handen in de nek en dan voel ik ze ook wel heel goed. Het blijk uitstekend te werken voor de bovenste 4, maar die onderste zijn gewoon plat. Ik kan ze zien als ik het laatste restje vet wegduw, maar zelfs dan zijn ze gewoon heel plat en zie je weinig.
Zolang het brandt zal het wel goed zijn!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
je moet wat verder omhoog komen, duw je handen in je nek zodat het pijn begint te doen, dan ben je pas ver genoeg omhoog. dan pak je die onderste abs beter, je voelt ze echt branden.
Ik zou voor meer herhalingen gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
en opdruken tot je niet meer kan, doe dit drie keer op een dag, maar als het kan 4 keer.
Binnen no time ben je een beest
gwn lekker weinig eten is goed voor je verbranden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik zou voor meer herhalingen gaan.
zegt nixquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
gwn lekker weinig eten is goed voor je verbranden.
max 2 keer op een dag
Maar wat voor oefening is dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
en opdruken tot je niet meer kan, doe dit drie keer op een dag, maar als het kan 4 keer.
Damn, waarom zijn anabolen niet gewoon maatschappelijk geaccepteerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Squat + Deadlift
Ik zou voor pindakaas absorptie gaan, door middel van huid. Heeft het zelfde effect als anaoboluh wheyshekies. Maar dan wel legaal zeg maar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Barthoofd het volgende:
Nee ik doe geen anabolen ik ben 14
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Pindakaas absorbtie zorgt voor een natuurlijke stijging van je testosteronspiegel. En heeft daarom ook niet de nadelen die anabooltjes wel hebben (want geen natuurlijk product). Het komt er op neer dat je je lichaam op bepaalde plekken insmeert met pindakaas (pindakaas is het goedkoopst en werkt het beste, zijn nogwel andere middeltjes voor). Vooral voor je buikspieren werkt het goed omdat dit een hele grote spier is die je ook nog eens verspreid is over een groter deel v/h lichaam. Christiano Ronaldo schijnt het ook te doenquote:Op zondag 25 november 2012 10:39 schreef Barthoofd het volgende:
Wat is nou weer pindakaas absorptie?
Het liefst doe ik alles gewoon met trainen hoor, noem me een pussy maar ik ben een beetje bang voor middelen waardoor je snel sterk word.
Wat is verschil tussen situps en crunches?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
Deze man snapt hetquote:Op zondag 25 november 2012 10:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Pindakaas absorbtie zorgt voor een natuurlijke stijging van je testosteronspiegel. En heeft daarom ook niet de nadelen die anabooltjes wel hebben (want geen natuurlijk product). Het komt er op neer dat je je lichaam op bepaalde plekken insmeert met pindakaas (pindakaas is het goedkoopst en werkt het beste, zijn nogwel andere middeltjes voor). Vooral voor je buikspieren werkt het goed omdat dit een hele grote spier is die je ook nog eens verspreid is over een groter deel v/h lichaam. Christiano Ronaldo schijnt het ook te doen
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...
Het is allemaal de schuld van deze manquote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...
Ik kijk ook altijd naar Sixpackshortcuts :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef 16meter het volgende:
crunch is beste training voor een sixpack
Nee bedoel Broteinequote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef Barthoofd het volgende:
Nou de 4pack zit er nu goed maar daar blijft het bij..
Bedoel je proteine? Nee ik gebruik helemaal niets voor het trainen ik eet gewoon normaal niets extra's. Maar ik doe ook alles thuis, niet in de sportschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |