Daar hoef je niet bang voor te zijn. Pindakaas absorbtie zorgt voor een natuurlijke stijging van je testosteronspiegel. En heeft daarom ook niet de nadelen die anabooltjes wel hebben (want geen natuurlijk product). Het komt er op neer dat je je lichaam op bepaalde plekken insmeert met pindakaas (pindakaas is het goedkoopst en werkt het beste, zijn nogwel andere middeltjes voor). Vooral voor je buikspieren werkt het goed omdat dit een hele grote spier is die je ook nog eens verspreid is over een groter deel v/h lichaam. Christiano Ronaldo schijnt het ook te doenquote:Op zondag 25 november 2012 10:39 schreef Barthoofd het volgende:
Wat is nou weer pindakaas absorptie?
Het liefst doe ik alles gewoon met trainen hoor, noem me een pussy maar ik ben een beetje bang voor middelen waardoor je snel sterk word.
Wat is verschil tussen situps en crunches?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef krokdown het volgende:
gewoon
3 x 50 sit ups
3 x 80 crunch
en opdruken tot je niet meer kan, doe dit drie keer op een dag, maar als het kan 4 keer.
Binnen no time ben je een beest
Deze man snapt hetquote:Op zondag 25 november 2012 10:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Pindakaas absorbtie zorgt voor een natuurlijke stijging van je testosteronspiegel. En heeft daarom ook niet de nadelen die anabooltjes wel hebben (want geen natuurlijk product). Het komt er op neer dat je je lichaam op bepaalde plekken insmeert met pindakaas (pindakaas is het goedkoopst en werkt het beste, zijn nogwel andere middeltjes voor). Vooral voor je buikspieren werkt het goed omdat dit een hele grote spier is die je ook nog eens verspreid is over een groter deel v/h lichaam. Christiano Ronaldo schijnt het ook te doen
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...
Het is allemaal de schuld van deze manquote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, maar vind het niet echt fijn dat steeds meer mensen het weten, dan ben ik straks niet meer de enige met een wasbordje...
Ik kijk ook altijd naar Sixpackshortcuts :-)quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef 16meter het volgende:
crunch is beste training voor een sixpack
Nee bedoel Broteinequote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef Barthoofd het volgende:
Nou de 4pack zit er nu goed maar daar blijft het bij..
Bedoel je proteine? Nee ik gebruik helemaal niets voor het trainen ik eet gewoon normaal niets extra's. Maar ik doe ook alles thuis, niet in de sportschool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |