Nee hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:27 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog altijd goedmaaksex.
Als jij al een klootzak bent, dan weet ik het helemaal niet meerquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat je gelijkwaardig omgaat met je chick.
Bob, deze laatste zin. Probeer je nou ineens edgy en streetwise te zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als jij al een klootzak bent, dan weet ik het helemaal niet meer
Mijn definitie van klootzak is dat je een wig drijft in andermans relatie, met twee verschillende dames ver gaat, je vreemd gaat, je haar de grond in boord.
Mijn definitie van assertief is dat je het voor je zelf op neemt als je onterecht bekritiseerd wordt, dat je initiatief neemt, dat je niet om alles heen draait, dat je confrontaties niet ontloopt, dat je gelijkwaardig omgaat met je chick.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bob, deze laatste zin. Probeer je nou ineens edgy en streetwise te zijn?
Het gaat om het woord 'chick'quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]Nu ondermijnt het mijn verhaal
Nee niet op alle vlakken gelijkwaardig natuurlijk. De man heeft natuurlijk de spieren en zo, maar er moet wel gelijkwaardigheid zijn in een relatie vind ik
Nou ja, we weten natuurlijk niet hoe z'n 'chick' hem noemt. Misschien is de relatie wel gelijkwaardigquote:
Hahaquote:
Denken dat ik een relatie hebquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou ja, we weten natuurlijk niet hoe z'n 'chick' hem noemt. Misschien is de relatie wel gelijkwaardig
De klootzak die over zich heen laat lopen herken ik wel in mezelfquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Vind het altijd mooi hoe er altijd gelijk naar de extremen wordt gekeken. Dus een klootzak is gelijk de grootste eikel, de lieverd laat altijd over zich heenlopen.
Gelukkig zijn er ook mooie grijsgebieden
Inderdaad, van beide genoemde soorten ken ik er bijna geen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Vind het altijd mooi hoe er altijd gelijk naar de extremen wordt gekeken. Dus een klootzak is gelijk de grootste eikel, de lieverd laat altijd over zich heenlopen.
De man die net niet mee doet aan alles. Net niet lief, net niet een klootzakquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Sorry, had even niet op de topic-titel gelet, heb meerdere draadjes openstaanquote:
Moet ik alles ineens gaan nuanceren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar ik kan niet ontkennen dat ik vrouwen wel een begroet met 'Hey chick'quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:09 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Sorry, had even niet op de topic-titel gelet, heb meerdere draadjes openstaan
Zie daar de rechtvaardiging van jouw aanwezigheid in dit topic.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik kan niet ontkennen dat ik vrouwen wel een begroet met 'Hey chick'
Natuurlijk!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Moet ik alles ineens gaan nuanceren?
Oh, en er zitten hier zeker wel mensen die zo over zich heen laten lopen.
Is toch super mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie daar de rechtvaardiging van jouw aanwezigheid in dit topic.
Je hebt gelijk. Maar in de praktijk zijn vrijwel alle mannen die balans tussen lief en een klootzak. Die mannen hebben dan ook gewoon aandacht. Maar als je aan de te lieve kant zit, dan kan ik me voorstellen dat je gaat lopen klagen dat de hele wereld oneerlijk is en dat het godsgeklaagd is dat vrouwen op klootzakken vallen. Het slaat natuurlijk nergens op, maar toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Maar zonder gein, natuurlijk niet. Het is alleen wel handig als men dan niet gelijk van de extremen uitgaat, omdat anders de discussie vervolgens nergens over gaat. Of dat je uren bezig bent om het helemaal uit te leggen.
Ik vind de nuance van Mystik juist mooi, omdat hij ondanks de nuance toch aardig scherp kan formulerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Maar zonder gein, natuurlijk niet. Het is alleen wel handig als men dan niet gelijk van de extremen uitgaat, omdat anders de discussie vervolgens nergens over gaat. Of dat je uren bezig bent om het helemaal uit te leggen.
Ik snap jouw posts minder dan die van wie dan ook. Hoe komt dat?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:12 schreef dr.Qwak het volgende:
Ik ook niet even niet, maar toen kreeg ik wel een goed idee misschien... he nou ben ik het al weer kwijt, maar ik heb het al twee keer gehad dus ik vind het wel weer hoor.
Beter ga je dan gewoon profilerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar in de praktijk zijn vrijwel alle mannen die balans tussen lief en een klootzak. Die mannen hebben dan ook gewoon aandacht. Maar als je aan de te lieve kant zit, dan kan ik me voorstellen dat je gaat lopen klagen dat de hele wereld oneerlijk is en dat het godsgeklaagd is dat vrouwen op klootzakken vallen. Het slaat natuurlijk nergens op, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar het valt mij in dit topic op dat het wel bijna altijd gebeurd, vandaar mijn commentquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind de nuance van Mystik juist mooi, omdat hij ondanks de nuance toch aardig scherp kan formuleren
Een beetje generaliseren en zwart/wit is niks mis mee
Poging tot wat?quote:
Welke dan beter is. Goed, uitmaaksex is ook wel prima maar dat komt niet zo vaak in een relatie voor.quote:
Alle 3 anders en sex vlak voor het uitmaken vinden ze vaak niet zo heel leuk weet ik uit ervaringquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Welke dan beter is. Goed, uitmaaksex is ook wel prima maar dat komt niet zo vaak in een relatie voor.
Ja, nu is mijn tere zieltje helemaal van streekquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Wat aardig om over goede sekste praten met mensen in het topic die geen vrouwen kunnen versieren
grijs is saai. dat weet je toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Van goedmaakseks is toch sprake als de ruzie al is bijgelegd?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alle 3 anders en sex vlak voor het uitmaken vinden ze vaak niet zo heel leuk weet ik uit ervaring
Maar macht spelletje tussen de lakens kan ik wel waarderen. Zeker als het er wat steviger aan toe gaat en het echt over gaat in flink stoeien
Goedmaaksex kan ook leuk zijn. De frustraties er uit neuken.
Niet helemaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van goedmaakseks is toch sprake als de ruzie al is bijgelegd?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Wat aardig om over goede sekste praten met mensen in het topic die geen vrouwen kunnen versieren
Het grijsgebied tussen twee extremen vind ik groot zat om niet gelijk als saai te worden bestempeldquote:
nee joh, dan is het toch geen goedmaakseks meer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
jaja, 50 tinten grijs zeker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het grijsgebied tussen twee extremen vind ik groot zat om niet gelijk als saai te worden bestempeld
Hmm, ja, vind 't wel een beetje vreemd. Als je ruzie hebt wil je toch juist niet intiem met elkaar zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, dan is het toch geen goedmaakseks meer?
heb je het gelezen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]nee dank je.
"En mijn innerlijke godin kwam los"
Heb je kort pittig kapsel en een kek brilletje a la Linda van Boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup![]()
Deel 1 was oke, deel twee was matig, deel drie ben ik na 20 blz gestopt.
het gros van de mannen zal niet snel nee zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ja, vind 't wel een beetje vreemd. Als je ruzie hebt wil je toch juist niet intiem met elkaar zijn?
Fuck the pain away.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ja, vind 't wel een beetje vreemd. Als je ruzie hebt wil je toch juist niet intiem met elkaar zijn?
natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
Heb je kort pittig kapsel en een kek brilletje a la Linda van Boer zoekt vrouw?
haha. vaginale balletjes en anaalpluggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup![]()
die zijn heul niet om te lachenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
haha. vaginale balletjes en anaalpluggen.
Ik dacht altijd dat het seks was nadat je het had goedgemaakt. Dus de eerste keer seks na de ruzie, waardoor de seks daarom intenser/liefdevoller is.quote:
Nee, het gaat juist over agressief je uitleven op elkaar, waarbij je de frustratie kan laten gaan, en af kan koelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het seks was nadat je het had goedgemaakt. Dus de eerste keer seks na de ruzie, waardoor de seks daarom intenser/liefdevoller is.
vaginale balletjes vind ik net klinken alsof het iets nieuws is naast de zweedse balletjes bij de ikea.quote:
Zal wel door mannen zijn bedacht.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist over agressief je uitleven op elkaar, waarbij je de frustratie kan laten gaan, en af kan koelen.
daarom val jij ook op vrouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel door mannen zijn bedacht.
Want vrouwen willen alleen zachte liefdevolle seks?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdraai het maar weer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want vrouwen willen alleen zachte liefdevolle seks?
Net als dat alle vrouwen eigenlijk een benzin willen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
vaginale balletjes vind ik net klinken alsof het iets nieuws is naast de zweedse balletjes bij de ikea.
Wat hardere seks staat los van seks met iemand waar je ruzie mee hebt.quote:
ze worden anders wel gretig opgeslokt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je ze moet proberen te eten
Een koe heeft een staart, maar een staart heeft niet altijd een koe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat hardere seks staat los van seks met iemand waar je ruzie mee hebt.
Zocht je deze soms?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
De liefde moet wel overheersenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vraag me nu ineens af hoe een vrouw zou reageren als je op een eerste date als kleinigheidje een setje vaginale balletjes geeft. met een brede grijns uiteraard.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terwijl ze best saai zijn.
Maar dit is beetje off topic
Nee, maar toch bedankt.quote:
Enkel als het in een voorafgaand gesprek daarover gesproken is (niet over het kado, maar over het onderwerp).quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vraag me nu ineens af hoe een vrouw zou reageren als je op een eerste date als kleinigheidje een setje vaginale balletjes geeft. met een brede grijns uiteraard.
dames?
Ik las zelfs: kaasaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je ze moet proberen te eten
Een mooie vrouw waar je een hekel aan hebt, dat kan echt een top avond geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
Je hoort ook weleens dat mannen wel het bed zouden delen met een vrouw die ze eigenlijk niet mogen. Zou ik ook niet kunnen denk ik.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een mooie vrouw waar je een hekel aan hebt, dat kan echt een top avond geven.
Probeer het eens.quote:
oh makkelijk. mits ze lekker is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
Je hoort ook weleens dat mannen wel het bed zouden delen met een vrouw die ze eigenlijk niet mogen. Zou ik ook niet kunnen denk ik.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar dan krijg je wel een hele andere soort seksquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
Arrogantie ten top bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een mooie vrouw waar je een hekel aan hebt, dat kan echt een top avond geven.
beetje grijs van je dit, cue.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel als het in een voorafgaand gesprek daarover gesproken is (niet over het kado, maar over het onderwerp).
Zo niet, dan geen kado's
Je hebt ook een fetish waar mannen zo vies mogelijke wijven proberen te scoren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
oh makkelijk. mits ze lekker is.
ik begrijp mannen niet die alles neuken wat zich aanbiedt. een lelijke (in de breedste zin v/h woord) vrouw wil je toch niet neuken, zelfs niet om het neuken an sich? denk ik dan.
Zou jij dat doen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar dan krijg je wel een hele andere soort seks
Alleen als het al eens naar voren is gekomen, anders is het een beetje raarquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vraag me nu ineens af hoe een vrouw zou reageren als je op een eerste date als kleinigheidje een setje vaginale balletjes geeft. met een brede grijns uiteraard.
dames?
Als hij lekker is maar wel het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen in het dagelijks leven, het heeft toch wel iets. Maar alleen voor seks want ver zijn zulken helemaal nergens goed voorquote:
je bedoelt de oostenrijkse eik? die had die fetish ook dacht ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook een fetish waar mannen zo vies mogelijke wijven proberen te scoren.
Gewoon omdat het smerige voor hen geil is. Als een soort taboe.
ik zou het eens een keer moeten proberen eigenlijk, ik denk dat ik daar wel mee wegkom.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als het al eens naar voren is gekomen, anders is het een beetje raar
Zegt me niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
je bedoelt de oostenrijkse eik? die had die fetish ook dacht ik.
Als je er een leuk verhaal omheen hebt dan kan je veel makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef dawg het volgende:
ik zou het eens een keer moeten proberen eigenlijk, ik denk dat ik daar wel mee wegkom.
Met name de ontwikkeling van de personages was erg sterk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup![]()
Wel nee man, is juist het letterlijke laatste stootje ruziequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je schreeuwt wat tegen elkaar en dan opeens vol op zoenen en rollenbollen maar. Sex maakt veel goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel nee ondanks alles blijf je van elkaar houden en neuk je het laatste stukje boosheid weg!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het seks was nadat je het had goedgemaakt. Dus de eerste keer seks na de ruzie, waardoor de seks daarom intenser/liefdevoller is.
Gek genoeg zijn het vaak de vrouwen die eerst schreeuwen en soms wa dingen gooien en je dan opeens bespringenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat hardere seks staat los van seks met iemand waar je ruzie mee hebt.
Die kan je inderdaad zonder je schuldig voelen volledig uit elkaar trekken. Lul achter in het huigje. Helemaal suf en hard neuken. Kop in de matras drukken. Niks mis mee toch? En als je haar echt haat heel haar bek onder spuitenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:19 schreef Fascination het volgende:
Dat zou verklaren waarom iemand die ik ken het met meer dan 150 mannen heeft gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook een fetish waar mannen zo vies mogelijke wijven proberen te scoren.
Gewoon omdat het smerige voor hen geil is. Als een soort taboe.
Meer dan 150 mannen? Jezus.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom iemand die ik ken het met meer dan 150 mannen heeft gedaan.
Mijn hemel wat is die chick ranzig.
Je ziet er niks van aan de buitenkant hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 150 mannen? Jezus.
Die zou ik echt met geen stok aanraken.
Zonder dat feit was ze al te smerig om aan te raken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer dan 150 mannen? Jezus.
Die zou ik echt met geen stok aanraken.
Damn dan moet ze wel heel smerig zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonder dat feit was ze al te smerig om aan te raken.
2 'relaties'... Eentje van amper een maand, niks anders gebeurd dan zoenen, en ik vond haar eigenlijk ook niet zo leuk. En dan die ene van een week nog, waar wel wat mee gebeurd is. Vond haar ook niet zo heel leuk eigenlijk. En ze waren beide nogal borderlinerig eigenlijk. Goed dat ik er van af ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik val juist op lieve mannenEikels laat ik links liggen
Trouwens faxie hoeveel ervaring heb jij nou? Echt enkel een 'relatie' van een week waar je niet achter stond? Of las ik dat verkeerd? Stond een beetje verbaasd eigenlijk![]()
Geen Fok!sters?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 'relaties'... Eentje van amper een maand, niks anders gebeurd dan zoenen, en ik vond haar eigenlijk ook niet zo leuk. En dan die ene van een week nog, waar wel wat mee gebeurd is. Vond haar ook niet zo heel leuk eigenlijk. En ze waren beide nogal borderlinerig eigenlijk. Goed dat ik er van af ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |