Die mepper wist te melden dat Neus wel wist waarom de klappen kwamen, dit was gewoon de gouwe oude Jordaan manier van doen voordat de kakkers uit Laren kwamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef DeParo het volgende:
Dit lijkt me geen crimineel iets.
Meer in de persoonlijke sfeer, denk ik, maar afwachten dus.
Is dit iets wat jij graag zo ziet of iets dat jij als realiteit ziet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je blijft van Holleeder af of je ligt tussen 6 planken/in cement.
Ik heb lekker gescheten toenet, ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef penny-wise het volgende:
Was dit bij het Heineken cafe aan de Amstel?
Oh ja, TS, je hebt een kut username.
Fris stelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef FredVleespet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mjhoogeveen twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 13:57:49Holleeder op de rug praat met kerel - links van hem - die hem even daarvoor aanviel op terras Joffers. Terras puinhoop. http://t.co/q1rnEZh2 reageer retweet
/care 1 telefoontje van Holleeder en zo'n beest ligt ook gewoon neer of wordt niet meer terug gevonden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef Ambipur het volgende:
Holleeder heeft hier niet veel op te zeggen. Dick Vrj is een beest.
En een arrogante lul.
blablabla.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care 1 telefoontje van Holleeder en zo'n beest ligt ook gewoon neer of wordt niet meer terug gevonden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care 1 telefoontje van Holleeder en zo'n beest ligt ook gewoon neer of wordt niet meer terug gevonden.
meteenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]die tijd is voorbij hoor.
Netto of bruto?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef Wokkel het volgende:
Wat zou dat nou kosten, Bram Moszkowicz even laten opdraven op zijn vrije zaterdagmiddag?
Ik geloof iets van 600 per uur. 500 als je contant betaalt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef Wokkel het volgende:
Wat zou dat nou kosten, Bram Moszkowicz even laten opdraven op zijn vrije zaterdagmiddag?
Holleeder wordt uitgekleed door de NLse staat, sukkel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
Godverdomme belachelijk dat die mongolen ook gewoon vrij rondlopen en de vrije middag van gewone burgers vergallen met hun achterlijk gedrag. Holleeder die daar ook lekker van z'n criminele geld op een terrasje zit, echt te idioot voor woorden.
Holleeder komt echt niets te kort hoor, troela.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Holleeder wordt uitgekleed door de NLse staat, sukkel.
Komt ie weer:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Holleeder wordt uitgekleed door de NLse staat, sukkel.
Verdiep je eens in het onderwerp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Holleeder komt echt niets te kort hoor, troela.
Oke, je mag geloven dat hij geen cent te makken heeft. Ik doe dat niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het onderwerp.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, je mag geloven dat hij geen cent te makken heeft. Ik doe dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |