Spannend, ik duim! Voel je verder iets?quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef Sethiwe het volgende:
Hier is het ook spannend. De laatste 5 cyclussen waren 22 dagen met een uitschieter van 40 dagen. Zit nu op dag 33.
Wacht nog wel even met testen, maar hoelang ik dat volhoud??
Ik denk omdat ze al een hele tijd bezig is en vast al vaker teleurgesteld is met testen.. En ze heeft natuurlijk al eerder een lange cyclus tussendoor gehad.quote:Op maandag 5 november 2012 10:47 schreef zandsculptuur het volgende:
Waarom wach je eigenlijk zo lang met testen sethiwe?
Ah zo. Ik ben nog maar een newbie natuurlijk, dus ik denk heel nuchter: als het zo is, is het zo, en zo niet dan is het niet zo, en het maakt geen enkel verschil hoe lang je die test uitstelt. Maar misschien zie ik dat ook wel anders als ik wat langer bezig zou zijnquote:Op maandag 5 november 2012 10:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze al een hele tijd bezig is en vast al vaker teleurgesteld is met testen.. En ze heeft natuurlijk al eerder een lange cyclus tussendoor gehad.
Nouja, ik duim!!
Het ligt er ook aan hoe onregelmatig je cyclus is natuurlijk. Ik ben er nu ook achter dat mijn cyclus elke keer 1 weekdag eerder begint, dus dat mijn cyclus maar 27 dagen duurt in plaats van 28. En als je een cyclus kunt hebben van 50 dagen dan zou ik inderdaad ook wel zo lang mogelijk wachten om te testen om het echt zeker te weten. Maar ik weet ook niet of ik me zo lang in bedwang zou kunnen houden...quote:Op maandag 5 november 2012 10:53 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ah zo. Ik ben nog maar een newbie natuurlijk, dus ik denk heel nuchter: als het zo is, is het zo, en zo niet dan is het niet zo, en het maakt geen enkel verschil hoe lang je die test uitstelt. Maar misschien zie ik dat ook wel anders als ik wat langer bezig zou zijn.
Want? Over de kattenbakken verschonen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Wumb het volgende:
Ik heb weer negatief getest. Denk dat ik ook maar even ophoud met testen... Ik heb alleen wel een kat en het zou daarom handig zijn als ik het snel weet.
Of anders dat klusje voor de zekerheid uitbesteden.quote:Op maandag 5 november 2012 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Want? Over de kattenbakken verschonen?
Als je ze elke dag verschoont is er niets aan de hand en als je kat al ouder is ook niet.
Of huishoudhandschoenen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Of anders dat klusje voor de zekerheid uitbesteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |