abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 14:30:15 #281
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118935811
Nu een tweeling krijgen is ook mijn grootste angst, haha. Ik wil echt geen drie kids. Dan word ik denk ik gék.
pi_118935890
Ik heb laatst inderdaad positief getest terwijl ik mijn gynefix dus had.
En dat vond ik toch wel zo vreselijk, ik ging vlak na NOD wel bloeden maar is het dan een miskraam of gewoon werkende anticonceptie. Voor mijn gevoel gewoon een miskraam.. En dat vond ik echt niet fijn.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:37:00 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118936091
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb laatst inderdaad positief getest terwijl ik mijn gynefix dus had.
En dat vond ik toch wel zo vreselijk, ik ging vlak na NOD wel bloeden maar is het dan een miskraam of gewoon werkende anticonceptie. Voor mijn gevoel gewoon een miskraam.. En dat vond ik echt niet fijn.
Klopt, en dat komt dan door dat ding. In feite dus een abortus door jouw (niet jou als in Pvoess, ik bedoel jou in het algemeen) toedoen. Vreselijk idee! Ik ben verder totaal niet tegen abortus (provocatus) hoor, maar dat is heel iets anders dan niet zwanger willen worden, daar alles aan doen en als het dan toch zover is niet eens een keuze hebben.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:44:03 #284
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118936351
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:30 schreef Aventura het volgende:
Nu een tweeling krijgen is ook mijn grootste angst, haha. Ik wil echt geen drie kids. Dan word ik denk ik gék.
Ja drie is dus mijn max. :D
  woensdag 7 november 2012 @ 15:12:42 #285
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118937428
Dan smelt mijn brein volgens mij. Ik weet nu af en toe al niet waar ik het zoeken moet met de vent. En dan is hij echt een modelkind. Ligt vooral aan mij hoor, snel geprikkeld enzo.
pi_118937493
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Klopt, en dat komt dan door dat ding. In feite dus een abortus door jouw (niet jou als in Pvoess, ik bedoel jou in het algemeen) toedoen. Vreselijk idee! Ik ben verder totaal niet tegen abortus (provocatus) hoor, maar dat is heel iets anders dan niet zwanger willen worden, daar alles aan doen en als het dan toch zover is niet eens een keuze hebben.
Dat is dus ook mijn bezwaar tegen de koperspiraal.
pi_118937536
Ook altijd mijn bezwaar geweest maar ik heb werkelijk waar been there done that wat betreft anticonceptie en dan blijft er na een tijdje niets meer over dus daarom ging ik toch maar aan het spiraaltje :r
pi_118938834
Ik kan me heel goed vinden in wat jullie zeggen. Maar de pil werkt niet zo fijn op mijn lichaam en dan is een spiraal voor mij next best thing - al vind ik het idee van een 'verplichte vroege abortus' ook afschuwelijk.

Maar goed, we zijn hiervom nou juist níet aan de voorbehoedsmiddelen te hoeven, dus wie plast er even twee streepjes? ;)
Home is where the O+ is...
pi_118940147
Mijn (relatief jonge vrouwelijke) huisarts had nog nooit gehoord van de gynefix :').
pi_118944581
Maar dames, sorry dat ik ongenood binnenval, het is toch zo dat hetgeen een spiraal afgeeft (koper dus bijv.) ervoor zorgt dat er geen bevruchting kan plaatsvinden?
Don't you love her madly?
pi_118944648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef Lovechild het volgende:
Maar dames, sorry dat ik ongenood binnenval, het is toch zo dat hetgeen een spiraal afgeeft (koper dus bijv.) ervoor zorgt dat er geen bevruchting kan plaatsvinden?
Nee koperspiraal zorgt ervoor dat er geen innesteling plaatsvind en werkt dus abortief.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118944784
het koper kan de zaadcel zodanig beschadigen dat deze niet meer in staat is een rijpe eicel te bevruchten. Maar dit is dus niet altijd zo dat dit met al het zaad zal gebeuren.

Is er toch bevruchting dan verhindert het koper, dat een embryo zich in de baarmoeder kan innestelen door veranderingen van het baarmoederslijmvlies.
pi_118961555
Ik ben fan van Mirena. Ik heb dat van die abortus nooit zo beseft..En nu ik het hier zo lees, voel ik daar eigenlijk niet zo veel bij. Ik ben een ontaarde moeder prenatalis :')
pi_118962710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef zandsculptuur het volgende:
Hilliebillie die gekke dromen klinken bekend :D wanneer is je NOD?

wanneer mn nod is weet ik niet precies, mn laatste menstruatie was tijdens mn laatste pilstrip. en weet eigenlijk niet meer precies welke datum, maar mijn gok is dat het zaterdag is. maar ik wil sowieso nog ff afwachten daarna omdat het de eerste keer na de pil is en dat mn lichaam waarschijnlijk ook weer moet wennen en op gang moet komen.
ook had ik bij mn vorige zwangerschap erg gevoelige borsten voor mn nod en dat heb ik nu ook nog niet. dus ga er deze maand ook niet vanuit. was ook maar een' halfbakken poging' omdat we eigenlijk er vanaf volgende maand voor willen gaan ivm ontpillen. .

ben wel erg aan het rammelen nu.. heb vanavond gegeten in een restaurant waar ook veel stellen met baby's waren (vakantiepark) echt *rammel rammel rammel*
pi_118963198
Ontpillen terwijl je zwanger bent is ook ontpillen hoor ;)
pi_118966998
Ha, ongesteld! Ik werk nog!
Dat ik daar ooit nog eens blij mee zou zijn zeg :') .
pi_118967116
Limone, niks ontaards aan hoor :).

Hilliebillie, ook voor jou nog even spannend dus!

Raz, gefeliciteerd met je menstruatie ;).

Hier voelt mijn hele lijf alsof het al volop ongesteld is, maar nog altijd geen bloed en alleen een beetje bruin/rood verlies bij het afvegen. Ik ben benieuwd of het vandaag dan doorzet... Hoezo controle? ;)
Home is where the O+ is...
pi_118967409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef zandsculptuur het volgende:

Uberhaupt is het hele zwanger worden een onderwerp waar ik nog een ontzettende newbe in ben, dus ik lees wat, google wat, test wat, 'klus' (is daar geen gezelliger term voor? :P) er vrolijk op los, en zie wel wat er allemaal wel of niet gebeurt ;) . Ik was gezegend met een gigantisch regelmatige cyclus, kon er de klok haast op gelijk zetten. Hopelijk herstelt zich dat weer (over 9 maanden O-) ).
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?

:) Cwen, controle in dit geval is niet zo gek, toch? Al is het maar vanwege de (on) praktische kant van ongesteldheid.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:37:45 #299
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118967539
quote:
11s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef Limone het volgende:
Ik ben fan van Mirena. Ik heb dat van die abortus nooit zo beseft..En nu ik het hier zo lees, voel ik daar eigenlijk niet zo veel bij. Ik ben een ontaarde moeder prenatalis :')
ja maar das anders he...die geeft hormonen af waardoor je sws geen eisprong hebt. Maar genoeg over voorbeheodmiddelen hier inderdaad :)
  donderdag 8 november 2012 @ 08:44:40 #300
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118967646
ah vandaar! Pak van mijn hart ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')