abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118925807
Vervelend Limone. Hoop dat het snel verandert.

Ik heb vanochtend weer negatief getest.
pi_118925928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:33 schreef Wumb het volgende:
Vervelend Limone. Hoop dat het snel verandert.

Ik heb vanochtend weer negatief getest.
Maak je jezelf niet een klein beetje gek ook met al die testen? Ik bedoel, misschien dat je er zo op hoopt en focust dat je lichaam zich naar je "wens" voegt en je menstruatie daarom uitblijft. Daarnaast had je geloof ik de pil gebruikt sinds je laatste menstruatie, en dat kan ook alles omgooien (sorry als ik het mis heb). Misschien moet je even relaxen en je gedachten/wens loslaten en zien wat de tijd brengt... (makkelijk gezegd, I know ;) )
Sarcasme. Herken het.
pi_118925974
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maak je jezelf niet een klein beetje gek ook met al die testen? Ik bedoel, misschien dat je er zo op hoopt en focust dat je lichaam zich naar je "wens" voegt en je menstruatie daarom uitblijft. Daarnaast had je geloof ik de pil gebruikt sinds je laatste menstruatie, en dat kan ook alles omgooien (sorry als ik het mis heb). Misschien moet je even relaxen en je gedachten/wens loslaten en zien wat de tijd brengt... (makkelijk gezegd, I know ;) )
*;
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118928147
Wumb, ik sluit me aan bij Spirit - ik vermoed dat de Cerazette de boel in de war heeft gegooid.

Hier al twee dagen oversture darmen en flinke buikpijn en nu ook ietwat rood/ bruinverlies... Het past niet bij mijn normale menstruaties, maar ik ga er vanuit dat het een begin is en dat het 'm dus niet geworden is deze maand :(.
Home is where the O+ is...
pi_118928266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Cwen het volgende:
Wumb, ik sluit me aan bij Spirit - ik vermoed dat de Cerazette de boel in de war heeft gegooid.

Hier al twee dagen oversture darmen en flinke buikpijn en nu ook ietwat rood/ bruinverlies... Het past niet bij mijn normale menstruaties, maar ik ga er vanuit dat het een begin is en dat het 'm dus niet geworden is deze maand :(.
Jij was ook net pas zonder hormonen toch? Dan kan je menstruatie heel anders aandienen als dat je gewent was.
pi_118928615
Welkom Silmarwen!

Limone, vervelend zeg, steeds weer ongesteld worden :{ . Ik neem aan dat dit inderdaad 'opruimacties' van je lichaam zijn om de boel weer op orde te krijgen. Nodig, maar wel irritant -O- .

Hilliebillie die gekke dromen klinken bekend :D wanneer is je NOD?

Van hormonen en cycli na anticonceptie heb ik weinig kaas gegeten, dus daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Uberhaupt is het hele zwanger worden een onderwerp waar ik nog een ontzettende newbe in ben, dus ik lees wat, google wat, test wat, 'klus' (is daar geen gezelliger term voor? :P) er vrolijk op los, en zie wel wat er allemaal wel of niet gebeurt ;) . Ik was gezegend met een gigantisch regelmatige cyclus, kon er de klok haast op gelijk zetten. Hopelijk herstelt zich dat weer (over 9 maanden O-) ).
pi_118928942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Cwen het volgende:

Ik had een koperspiraaltje en ik heb maanden mega bloedverlies gehad tijdens het spiraaltje.
Sinds hij er uit was is dat gestopt, en mijn eerste normale menstruatie was dit weekend.
Zaterdag avond begonnen en maandag middag was het al klaar. Ik ben normaal heel erg ongesteld en nu was het weinig. Allemaal spiraaltje invloed gok ik!
Ik gok dat jouw lichaam helemaal moet wennen zeker omdat je een hormoon spiraaltje had. :Y
pi_118929010
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik had een koperspiraaltje en ik heb maanden mega bloedverlies gehad tijdens het spiraaltje.
Sinds hij er uit was is dat gestopt, en mijn eerste normale menstruatie was dit weekend.
Zaterdag avond begonnen en maandag middag was het al klaar. Ik ben normaal heel erg ongesteld en nu was het weinig. Allemaal spiraaltje invloed gok ik!
Ik gok dat jouw lichaam helemaal moet wennen zeker omdat je een hormoon spiraaltje had. :Y
Koperspiraal heeft 1 van de bijwerkingen dat de menstruatie heftiger kan zijn... Daarom is dat bij mij wel afgeraden...
Maar het hoeft niet perse altijd zo te zijn.
pi_118929036
Klopt maar de gynefix die ik had die zou daar dan weer minder problemen mee geven.
Nou dat ding was hel op aarde :r
pi_118929113
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt maar de gynefix die ik had die zou daar dan weer minder problemen mee geven.
Nou dat ding was hel op aarde :r
Nou... Ik ga het wel proberen... Zsm na mn bevalling gaat die erin.
pi_118929141
Tico en Pvoesss, ja, dat is zeker mogelijk, maar mijn cycli incl. eisprong liepen gewoon door tijdens spiraal en ik ben 4 weken geleden (toen was ie er al uit) ook gewoon (zoals in normale datum en normaal verloop) ongesteld geworden. Dus vandaar dat ik hoopte nu wel van de invloed van de spiraal af te zijn al- ik zou het gek vinden als hij ineens zoveel effect zou hebben nadat hij verwijderd is ;).

Maar goed, het lichaam doet soms gekke dingen... Ik wacht het lekker af en ga mezelf op chocolademelk trakteren :).
pi_118929173
De koperspiraal bevat geen hormonen toch?
pi_118929214
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:30 schreef Cwen het volgende:
Tico en Pvoesss, ja, dat is zeker mogelijk, maar mijn cycli incl. eisprong liepen gewoon door tijdens spiraal en ik ben 4 weken geleden (toen was ie er al uit) ook gewoon (zoals in normale datum en normaal verloop) ongesteld geworden. Dus vandaar dat ik hoopte nu wel van de invloed van de spiraal af te zijn al- ik zou het gek vinden als hij ineens zoveel effect zou hebben nadat hij verwijderd is ;).

Maar goed, het lichaam doet soms gekke dingen... Ik wacht het lekker af en ga mezelf op chocolademelk trakteren :).
Nou, er zaten natuurlijk wel hormonen in... Ondanks dat je eigen cyclus wel doorloopt met dat spiraal, moet je lichaam nu toch wel wennen aan geen kunstmatige hormonen.. En dan kan het dus zijn dat je heel anders ongesteld wordt...
pi_118929229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef zandsculptuur het volgende:
De koperspiraal bevat geen hormonen toch?
Nope :)
  woensdag 7 november 2012 @ 11:48:11 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_118929702
Stress (als in wachten op een zwangerschap bijvoorbeeld) kan ook je cyclus in de war schoppen.

Ik heb spiraaltje gehad, maar kreeg daar migraine aanvallen door. De pil en ik werken niet goed samen en mijn cyclus is altijd raar. De ene keer 4 de andere keer 5 weken, dus gebruikte we condooms. -O-

Die zijn nu ook de deur uit. Stel nou dat ik over 6 maanden ofzo nog niet zwanger ben, dan kloppen we misschien wel weer bij de gynaecoloog aan.
pi_118930078
Ik weet het... Ik het weet het heus :Y. Ik probeer ook echt uit alle macht niet te veel te hopen of te wensen en stress zou ik het (gelukkig ) nog niet willen noemen, maar het is best wel lastig voor me... En soms helpt het even van me afschrijven voor de rust in m'n hoofd.

Mijn cyclus is vanaf de eerste keer ongesteld op m'n 13e enorm regelmatig en altijd hetzelfde, pil of geen pil, spiraal of geen spiraal. Dus het kriebelt hier gewoon... En ik weet echt dat het stom is. :@

Ik vind die gynefix toch eng klinken trouwens, wil na de zwangerschap en geboorte graag weer terug naar de Mirena.
pi_118930189
Gynefix = koperspiraal?
Ik denk niet dat ik ooit nog anticonceptie wil met hormonen erin (en ik wil ook geen spiraaltje, dus hoe we dat tzt gaan doen... we'll see :') ).
pi_118930274
Nee, de gynefix is anders dan de koperspiraal. Die zit 'los' en de gynefix maken ze geloof ik vast aan je baarmoederwand. Daarom vind ik het zo eng. Maar Pvoesss weet meer :).
pi_118930392
Brrr. Klinkt eng.
pi_118930665
GyneFix is een implantatiesysteem dat in de baarmoederwand wordt vastgemaakt.
Het is een draadje met koperen hulsjes, en dat draadje gaat dus in de baarmoeder wand.

pi_118930731
Doet dat nou niet echt enorm zeer met laten zetten? Ik vond spiraal al niet echt leuk - hoewel het niet zo gruwelijk was als menig internetter je wil doen geloven.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:02:40 #272
54772 Silmarwen
pi_118932153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Cwen het volgende:
Doet dat nou niet echt enorm zeer met laten zetten? Ik vond spiraal al niet echt leuk - hoewel het niet zo gruwelijk was als menig internetter je wil doen geloven.
Spiraaltje deed bij mij echt vreselijk veel pijn. En ik was al bevallen.
pi_118932174
Het verschilt echt enorm. Ik had me ingesteld op afschuwelijke pijn en ik heb maar één echte pijnlijke samentrekking gehad. Geeft wel moed voor de volgende keer.

Zou jij het nogmaals laten zetten?
pi_118932363
Ik heb ook een Gynefix gehad. Na het plaatsen hebben ze me in het ziekenhuis in een bed gestopt waar ik een paar uur moest blijven omdat ik echt heel veel pijn had.

Het laten plaatsen van een T-safe koperspiraal vond ik wel minder pijnlijk, maar dat ding zat na een week vast in m'n baarmoederhals, op weg naar buiten.

Allebei geen succes dus. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:10:38 #275
54772 Silmarwen
pi_118932386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef Cwen het volgende:
Het verschilt echt enorm. Ik had me ingesteld op afschuwelijke pijn en ik heb maar één echte pijnlijke samentrekking gehad. Geeft wel moed voor de volgende keer.

Zou jij het nogmaals laten zetten?
Nee, maar niet om de pijn. Ik krijg migraine van het spiraaltje. Is een mogelijke bijwerking helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')