Maak je jezelf niet een klein beetje gek ook met al die testen? Ik bedoel, misschien dat je er zo op hoopt en focust dat je lichaam zich naar je "wens" voegt en je menstruatie daarom uitblijft. Daarnaast had je geloof ik de pil gebruikt sinds je laatste menstruatie, en dat kan ook alles omgooien (sorry als ik het mis heb). Misschien moet je even relaxen en je gedachten/wens loslaten en zien wat de tijd brengt... (makkelijk gezegd, I knowquote:Op woensdag 7 november 2012 09:33 schreef Wumb het volgende:
Vervelend Limone. Hoop dat het snel verandert.
Ik heb vanochtend weer negatief getest.
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak je jezelf niet een klein beetje gek ook met al die testen? Ik bedoel, misschien dat je er zo op hoopt en focust dat je lichaam zich naar je "wens" voegt en je menstruatie daarom uitblijft. Daarnaast had je geloof ik de pil gebruikt sinds je laatste menstruatie, en dat kan ook alles omgooien (sorry als ik het mis heb). Misschien moet je even relaxen en je gedachten/wens loslaten en zien wat de tijd brengt... (makkelijk gezegd, I know)
Jij was ook net pas zonder hormonen toch? Dan kan je menstruatie heel anders aandienen als dat je gewent was.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Cwen het volgende:
Wumb, ik sluit me aan bij Spirit - ik vermoed dat de Cerazette de boel in de war heeft gegooid.
Hier al twee dagen oversture darmen en flinke buikpijn en nu ook ietwat rood/ bruinverlies... Het past niet bij mijn normale menstruaties, maar ik ga er vanuit dat het een begin is en dat het 'm dus niet geworden is deze maand.
Ik had een koperspiraaltje en ik heb maanden mega bloedverlies gehad tijdens het spiraaltje.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:58 schreef Cwen het volgende:
Wumb, ik sluit me aan bij Spirit - ik vermoed dat de Cerazette de boel in de war heeft gegooid.
Hier al twee dagen oversture darmen en flinke buikpijn en nu ook ietwat rood/ bruinverlies... Het past niet bij mijn normale menstruaties, maar ik ga er vanuit dat het een begin is en dat het 'm dus niet geworden is deze maand.
Koperspiraal heeft 1 van de bijwerkingen dat de menstruatie heftiger kan zijn... Daarom is dat bij mij wel afgeraden...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik had een koperspiraaltje en ik heb maanden mega bloedverlies gehad tijdens het spiraaltje.
Sinds hij er uit was is dat gestopt, en mijn eerste normale menstruatie was dit weekend.
Zaterdag avond begonnen en maandag middag was het al klaar. Ik ben normaal heel erg ongesteld en nu was het weinig. Allemaal spiraaltje invloed gok ik!
Ik gok dat jouw lichaam helemaal moet wennen zeker omdat je een hormoon spiraaltje had.
Nou... Ik ga het wel proberen... Zsm na mn bevalling gaat die erin.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt maar de gynefix die ik had die zou daar dan weer minder problemen mee geven.
Nou dat ding was hel op aarde
Nou, er zaten natuurlijk wel hormonen in... Ondanks dat je eigen cyclus wel doorloopt met dat spiraal, moet je lichaam nu toch wel wennen aan geen kunstmatige hormonen.. En dan kan het dus zijn dat je heel anders ongesteld wordt...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:30 schreef Cwen het volgende:
Tico en Pvoesss, ja, dat is zeker mogelijk, maar mijn cycli incl. eisprong liepen gewoon door tijdens spiraal en ik ben 4 weken geleden (toen was ie er al uit) ook gewoon (zoals in normale datum en normaal verloop) ongesteld geworden. Dus vandaar dat ik hoopte nu wel van de invloed van de spiraal af te zijn al- ik zou het gek vinden als hij ineens zoveel effect zou hebben nadat hij verwijderd is.
Maar goed, het lichaam doet soms gekke dingen... Ik wacht het lekker af en ga mezelf op chocolademelk trakteren.
Nopequote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef zandsculptuur het volgende:
De koperspiraal bevat geen hormonen toch?
Spiraaltje deed bij mij echt vreselijk veel pijn. En ik was al bevallen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Cwen het volgende:
Doet dat nou niet echt enorm zeer met laten zetten? Ik vond spiraal al niet echt leuk - hoewel het niet zo gruwelijk was als menig internetter je wil doen geloven.
Nee, maar niet om de pijn. Ik krijg migraine van het spiraaltje. Is een mogelijke bijwerking helaas.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:03 schreef Cwen het volgende:
Het verschilt echt enorm. Ik had me ingesteld op afschuwelijke pijn en ik heb maar één echte pijnlijke samentrekking gehad. Geeft wel moed voor de volgende keer.
Zou jij het nogmaals laten zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |