Luiz is goed man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Luiz proberen, erachter komen dat hij faalt -> Dede naar buiten en Naldo in het midden
Het hagelt hier btw
Ik hou het wel bij de Apple oortjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef Thorb het volgende:
Bij mij zitten er 3 maten dopjes bij, kleinste en middel zitten gewoon lekker. Die grote moet je niet doen
Sennheiser
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz naar het centrum want de minste pees
Helton op goal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Als je veel skills doet Jadson houden, anders Lucasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Dat is ook raar om te zeggen.. Luiz de minste pees van je verdediging..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz naar het centrum want de minste pees
Welke heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de Apple oortjes
Genoeg geld verkwist
NigerianPrince827 mailen met je email, wachtwoord en geheime antwoord. 10 miljoen op de bank in no-timequote:
Jays A-Jays Fourquote:
Best prijzigquote:
Douglao IF CCBquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Emenike en Welliton in de spits en Felipe Melo CDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Klopt, had het idee dat dit super wasquote:
Nee. En Melo heb ik in mijn club, heb daar net Hernanes neergezet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emenike en Welliton in de spits
Jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. En Melo heb ik in mijn club, heb daar net Hernanes neergezet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Luiz er uit en Luisao er in. of Lucio.
Luiz is slecht en hij heeft high att/med def work rates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |