Luiz is goed man.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Luiz proberen, erachter komen dat hij faalt -> Dede naar buiten en Naldo in het midden
Het hagelt hier btw
Ik hou het wel bij de Apple oortjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef Thorb het volgende:
Bij mij zitten er 3 maten dopjes bij, kleinste en middel zitten gewoon lekker. Die grote moet je niet doen
Sennheiser
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz naar het centrum want de minste pees
Helton op goal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Als je veel skills doet Jadson houden, anders Lucasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Dat is ook raar om te zeggen.. Luiz de minste pees van je verdediging..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz naar het centrum want de minste pees
Welke heb je gekocht dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de Apple oortjes
Genoeg geld verkwist
NigerianPrince827 mailen met je email, wachtwoord en geheime antwoord. 10 miljoen op de bank in no-timequote:
Jays A-Jays Fourquote:
Best prijzigquote:
Douglao IF CCBquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Emenike en Welliton in de spits en Felipe Melo CDMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Klopt, had het idee dat dit super wasquote:
Nee. En Melo heb ik in mijn club, heb daar net Hernanes neergezet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emenike en Welliton in de spits
Jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. En Melo heb ik in mijn club, heb daar net Hernanes neergezet.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Luiz er uit en Luisao er in. of Lucio.
Luiz is slecht en hij heeft high att/med def work rates
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Luiz er uit en Luisao er in. of Lucio.
Luiz is slecht en hij heeft high att/med def work rates
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die haal ik er net uit. Ik vond 'm ook niet zo slecht, maar goed.
quote:
Duurt te langquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen geduld voor nodig als je het een beetje actief doet heb je 150k voor morgen avond
noise canceling ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet trouwens zo'n knopje op de oordopjes?
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat op wel meer oordopjes, maar als ik dat knopje indruk dan is het geluid wel goed, en als dat knopje niet ingedrukt is dan is het geluid heel zacht.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
100k voor een silver valt trouwens wel mee..
[ afbeelding ]
So worth it...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Danilinho > Maikon Leite. Zeker op RMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Oortjes die bij mijn telefoon zaten hadden zoiets, maar als ik daar op drukte werd er een willekeurig iemand uit mijn contactenpersonenlijst gebeld. Dat had ik de eerste maand niet doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet trouwens zo'n knopje op de oordopjes?
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat op wel meer oordopjes, maar als ik dat knopje indruk dan is het geluid wel goed, en als dat knopje niet ingedrukt is dan is het geluid heel zacht.
Omdat 5-2-2-1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet voor een beetje pace in je team? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oortjes die bij mijn telefoon zaten hadden zoiets, maar als ik daar op drukte werd er een willekeurig iemand uit mijn contactenpersonenlijst gebeld. Dat had ik de eerste maand niet door
Ik hoef geen dingen met knopjes meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die oordopjes heb ik. Van dat plaatje.
De bass is echt![]()
![]()
Maar door dat knopje valt het geluid gewoon helemaal weg.
Ik doe er wel een touwtje omheen ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen met knopjes meer
vasttapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik doe er wel een touwtje omheen ofzo.
Ik moet iets verzinnen.
Duct tape?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die oordopjes heb ik. Van dat plaatje.
De bass is echt![]()
![]()
Maar door dat knopje valt het geluid gewoon helemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |