Heltonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Terug in je mand.
Wie is de beste Braziliaanse keeper? Ik neigde naar Diego Alves, maar de reacties op Futhead zijn een beetje beangstigend.
Minder dan Eriksen in ieder geval.quote:
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder dan Eriksen in ieder geval.
Oh, okquote:
Ik heb alleen Diego als keeper gehad en hij heeft het goed gedaan. Ik geef hem niet de schuld als ik verliesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Terug in je mand.
Wie is de beste Braziliaanse keeper? Ik neigde naar Diego Alves, maar de reacties op Futhead zijn een beetje beangstigend.
Nu moet ajax bijbetalenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet nog steeds lachen om die Ajacieden die twee jaar geleden zeiden dat Eriksen wel voor ¤ 40 mln weg mocht.
Rare soort humor heb je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet nog steeds lachen om die Ajacieden die twee jaar geleden zeiden dat Eriksen wel voor ¤ 40 mln weg mocht.
Ik heb Guilherme op doel en die doet het niet zo slecht, maar ik ben mijn team dik aan het upgraden, dus zoek ik naar de beste optie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb alleen Diego als keeper gehad en hij heeft het goed gedaan. Ik geef hem niet de schuld als ik verliesDat deed ik bij Proto wel
Jezus, Clasie is wel zo'n verschrikkelijke voetballer hé, ik snap nog steeds niet dat hij in het Nederlands elftal mocht spelen. Clasie gaat nooit een hoger niveau halen als hij zo blijft voetballen.quote:
Helton is wel goed, beter dan vorig jaar en echt heel erg veel beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Guilherme op doel en die doet het niet zo slecht, maar ik ben mijn team dik aan het upgraden, dus zoek ik naar de beste optie.Ik laat 'm wel gewoon staan.
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ga fifa 13 zo halen, maar ik vroeg me af of alle skillmoves van 1-5 sterren exact dezelfde zijn gebleven in 13? Ook qua besturing op de controller.
/carequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jezus, Clasie is wel zo'n verschrikkelijke voetballer hé, ik snap nog steeds niet dat hij in het Nederlands elftal mocht spelen. Clasie gaat nooit een hoger niveau halen als hij zo blijft voetballen.
Zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helton is wel goed, beter dan vorig jaar en echt heel erg veel beter.
Mooi, dat scheelt. Heb ze net allemaal geleerd in 12. Is de rest ook hetzelfde gebleven, bijv. manier van juichen etc.?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn alleen wat nieuwe bij.
OMG SIIIIIIIICK WELKE SPELER????????????quote:
Ook daar een paar nieuwequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt. Heb ze net allemaal geleerd in 12. Is de rest ook hetzelfde gebleven, bijv. manier van juichen etc.?
ahaaahah lache tog xDquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Rare soort humor heb je.
Dit is nou niet echt iets waar ik om kan lachen.
hahahha ja nou je het zegd eiguluk wel xD XD :pPquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
OMG SIIIIIIIICK WELKE SPELER????????????
Ooooooooh, je maakt mij zo zemelappig, wie o wie XD xP XPquote:
Het is de heer da Silva Santos Júnior.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ooooooooh, je maakt mij zo zemelappig, wie o wie XD xP XP
OMG OMG OMG, NEEMAAR IS HET xp XPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is de heer da Silva Santos Júnior.
Wat belachelijk duur zeg en je kunt hem niet eens zoals vorig jaar ST makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is de heer da Silva Santos Júnior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapot ?
WAJOOOWW, TANTOE ZIEK AUWE!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Hij is zelfs linkshalf in een 3-5-2. Maar ja, YOLOYOOLOOWOLWOW.
Ik zei het je gister nog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In-ears die ik besteld heb zijn niks voor mij
Jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In-ears die ik besteld heb zijn niks voor mij
Dede? Naldo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nu is dit mijn gigantische kutteam.
[ afbeelding ]
Misschien Tjago Sjilva nog even halen. Ik heb nog 250k, wat zal ik doen?
Dede ipv Lusiejoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nu is dit mijn gigantische kutteam.
[ afbeelding ]
Misschien Tjago Sjilva nog even halen. Ik heb nog 250k, wat zal ik doen?
Echt?quote:
Ja, dat die dingen zo vreselijk in je oren zitten en dat je het waarschijnlijk kut ging vinden.quote:
Ik moet vaker naar je luisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, dat die dingen zo vreselijk in je oren zitten en dat je het waarschijnlijk kut ging vinden.
Je moet niets hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar je luisteren
Luiz naar het centrum want de minste peesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok bedankt wat nu
Luiz proberen, erachter komen dat hij faalt -> Dede naar buiten en Naldo in het middenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luiz naar het centrum want de minste pees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |