Givenchy sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef xSanjay het volgende:
Heerlijke geur voor deze tijd:
[ afbeelding ]
wat een prachtig flesje .. Ik draag vandaag Alien van Thierry Muglerquote:
aaaaaaah, wat fijn dat je't laat weten! volgende week meteen even langs!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:48 schreef Houniet het volgende:
Miam, volgende week zijn Mexx en Replay 2 voor 22 euro bij Kruidvat.
ja, absoluut! Ook qua kosten goed te doenquote:
Ja, ik heb er 2quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:56 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Die heeft m'n pa nog wel eens. Is best lekker; heb hem ook wel eens van hem 'geleend'.
Dan is Iceberg Twice misschien wat voor je, heeft ook die distinctieve mintgeur maar is bijna niet te testen op je huid (alleen de kijkshop heeft hem volgens mij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:07 schreef Nibnub het volgende:
Ik gebruik die blauwe van Jean Paul Gaultier, L'homme heet die volgens mij (die is zo lekker![]()
![]()
![]()
). Ik ben trouwens wel op zoek naar een nieuwe maar vergelijkbare geurtje, iemand suggesties?
Chanel Allure Homme Sportquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:07 schreef Nibnub het volgende:
Ik gebruik die blauwe van Jean Paul Gaultier, L'homme heet die volgens mij (die is zo lekker![]()
![]()
![]()
). Ik ben trouwens wel op zoek naar een nieuwe maar vergelijkbare geurtje, iemand suggesties?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Miam het volgende:
Het aller lekkerste geurtje wat er bestaat
[ afbeelding ]
La nuit de l'homme en allure homme sport zijn totaal andere geurtjes dan JPG Le male. Le male is bijna alleen maar vanille. Zowel La nuit de l'homme als allure homme sport bevatten geen vanille, dus ze zijn totaal niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Chanel Allure Homme Sport
La Nuit Del Homme
Ik ga niet zo in op details.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:22 schreef rockthehouse het volgende:
[..]
La nuit de l'homme en allure homme sport zijn totaal andere geurtjes dan JPG Le male. Le male is bijna alleen maar vanille. Zowel La nuit de l'homme als allure homme sport bevatten geen vanille, dus ze zijn totaal niet vergelijkbaar.
Ik zou eerder Givenchy Pi proberen, een geurtje met vanille als basis.
Wat is daar mis mee ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Maudio het volgende:
Mensen die 30+ euro voor 30ml water uitgeven
Weet iemand nog een lekker geurtje? Niet te duur uiteraard.
Bond No. 9 New Harlemquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Maudio het volgende:
amouage tribute attarquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Maudio het volgende:
eigenlijk is 30 euro echt geen geld inderdaad..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef Maudio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |