Onze peuter heeft echt fases of bepaalde tijden op de dag dat hij wel/ niet zelf kan spelen. En soms heeft hij net een klein zetje nodig dat je hem iets voorstelt om te doen bv een puzzel of samen de treinbaan opbouwt en het dan vanzelf goed gaat met alleen spelen.
Mart zonder speen

. Hoe ging het vanavond Ymme?
Tico, ik vroeg dat over het zwemmen. Nu is jouw nog jongste wel iets ouder dan de mijne. Zie het gewoon niet echt voor me: zwemmen met mijn peuter en dan ook tegelijkertijd op. Een baby van 6 maanden letten. Daarom dacht ik misschien de grote straks als hij naar school gaat op echte zwemles en dan misschien babyzwemmen doen terwijl de grote op school is.
Of ik zou kunnen kijken naar peuter/ kleutergym. Moet je daarvoor als ouder veel meedoen?
Bar, veel plezier met het zwemmen morgen.
Nathan

voor de plasjes op het potje.
Nikki, fijn dat peutergym zo leuk was.
Leonieke, ja die van ons wel iig. Die kan ook dingen van maanden geleden vertellen enzo. Dus wij mogen geen belofte doen, die wij niet nakomen, want hij vergeet het echt niet

Even 2 vraagjes:
Wat zijn jullie trucs om je peuter te bewegen op te ruimen en wanneer doe je dat?
Moeten jullie voor de aanmelding van de echte zwemles ook ¤10 betalen aan administratiekosten?