Ik wil jou wel serieus nemen, hoor JFM.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie nemen me niet serieus.
Om Engeland het moeilijk te maken in India en Egypte, maar overnemen, daar is volgens mij historisch niets over bekend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef xminator het volgende:
http://books.google.nl/bo(...)=nl&output=html_text
Weet niet of volgende link het doet maar hier lees je iets dat de duitsers zowat de gehele legerleiding hadden overgenomen. De ottomanen dachten dat de duitsers beter waren in oorlogvoering en zo de overwinning sneller zou komen. De duitsers gebruikten de ottomanen dan als voer zodat de aandacht naar het middenoosten/ottomaanse rijk zou gaan ipv naar duitsland.
Overnemen misschien niet dan, maar ze gebruikten de Turken wel. Als slachtvee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om Engeland het moeilijk te maken in India en Egypte, maar overnemen, daar is volgens mij historisch niets over bekend?
Ja! Looks good.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
Nieuwe horloge is binnen, mooi?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil jou wel serieus nemen, hoor JFM.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I wanna suck your dick, Weiss.
Nee. Maar yinede hayirli olsun.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mooi, stijlvol.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss sucks zarGon's dick for a living.
Netjes. Güle güle kullan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of een ieder hier IRL ook zo bijdehand is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Op de meeting...
[ afbeelding ]
Bij mij ligt t eraanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:57 schreef zarGon het volgende:
Tja, in groepen heb je eenmaal de praters en de luisteraars. De praten hoor je meer. Ik behoor bij de luisteraars.
Ik heb de verkeerde gewoonte, om verlegen en timide mensen uit te dagen. Ik vrees dat ik in jou mijn slachtoffer heb gevonden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben doorgaans ook een luisteraar, maar als ik iets in te brengen heb, dan doe ik dat wel. Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe gemakkelijk me in een bepaalde omgeving voel.
Waarom? En op welke manier doe je dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde gewoonte, om verlegen en timide mensen uit te dagen. Ik vrees dat ik in jou mijn slachtoffer heb gevonden.
Haat je me al?
Waarom, geen idee.. Op welk manier, dat ligt aan de persoon. Ik tast de grenzen af en ga er dan volop voor. Maar, ik bewaak wel de grenzen, want het is plagen, wat ik doe. Niet kwetsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? En op welke manier doe je dat?
Hmm, nu twijfel ik wel of ik naar de meeting ga komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde gewoonte, om verlegen en timide mensen uit te dagen. Ik vrees dat ik in jou mijn slachtoffer heb gevonden.
Haat je me al?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, nu twijfel ik wel of ik naar de meeting ga komen.
Je doet het om die persoon op zijn gemak te laten voelen? Of kijken hoever je daadwerkelijk kan gaan? Of wil je dat die persoon meer praat? Of wil je die persoon laten merken dat het geen pijn doet om te praten en dat hij/zij ook gewoon kan praten en zeggen wat-ie denkt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom, geen idee.. Op welk manier, dat ligt aan de persoon. Ik tast de grenzen af en ga er dan volop voor. Maar, ik bewaak wel de grenzen, want het is plagen, wat ik doe. Niet kwetsen.
Ik denk om die persoon wat losser te laten wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet het om die persoon op zijn gemak te laten voelen? Of kijken hoever je daadwerkelijk kan gaan? Of wil je dat die persoon meer praat? Of wil je die persoon laten merken dat het geen pijn doet om te praten en dat hij/zij ook gewoon kan praten en zeggen wat-ie denkt?
Of? "Geen idee" vind ik te makkelijk. Denk er even langer over na.
Dat vraagt om een foto!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Et - pilav, tursu en ayran: wat een hemelse combinatie!
Nee, uit Mersin.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Ambipur het volgende:
Wat is tantuni? Daar hoor ik mijn zwager ook continu over? Komt uit Adana toch?
Hij is volgens mij ook een soort van Mersinli, dus dat maakt het dan wel logischer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, uit Mersin.
Stukjes gekruid vlees in een dürüm of een broodje.
Doganay Tantuni aan de Iki Eylül Caddesi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:39 schreef xminator het volgende:
Altijd lekker na het uitgaan in Turkije, at het zowat elke avond.
Ze verkopen het niet eens in NL (businessplan?).
Birtat tantuni, eskibaglarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doganay Tantuni aan de Iki Eylül Caddesi.
http://www.doganaytantuni.com/
quote:
Meer simpeler design, wel groot. Geen leer, liever staal of met coating.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef xminator het volgende:
Thanks allen, wat is jouw stijl dan weiss?
Denk dat sommigen erg stil zullen zijn...
Bromance, heet zoiets.quote:
Als enorme Turkse giraffe onzekere kleine Turkinnen intimideren lijkt mij geen nette aangelegenheid, toch denk ik dat Borte je wel kan hebben tijdens de meet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom, geen idee.. Op welk manier, dat ligt aan de persoon. Ik tast de grenzen af en ga er dan volop voor. Maar, ik bewaak wel de grenzen, want het is plagen, wat ik doe. Niet kwetsen.
Zo eentje heb ik al dus ging ik voor leer maar post eens voorbeelden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Meer simpeler design, wel groot. Geen leer, liever staal of met coating.
[..]
Bromance, heet zoiets.
Ik had het over TM, dus ik begrijp niet waar je Borte vandaan haaltquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als enorme Turkse giraffe onzekere kleine Turkinnen intimideren lijkt mij geen nette aangelegenheid, toch denk ik dat Borte je wel kan hebben tijdens de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |