quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar gaat de haring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan? is ie vanmiddag soms naar de bleeker geweest?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.![]()
En niet over zijn knalkontje beginnen
Ja natuurlijk! De Stones still rule the rock and roll-worldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes zet nou even je volume open en zeg nou eerlijk, ze kunnen het toch nog steeds![]()
Wat jij Oop?
Die naam gebruikte Oop inderdaad weerquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! De Stones still rule the rock and roll-world
Dan zullen we het ook niet over jouw kikkerbillen hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.![]()
En niet over zijn knalkontje beginnen
Deal!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zullen we het ook niet over jouw kikkerbillen hebben.
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes zet nou even je volume open en zeg nou eerlijk, ze kunnen het toch nog steeds![]()
Wat jij Oop?
Ik heb laatst tweedehands Keith Richards and the X-Pensive Winos live at the Hollywood Palladium gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.
Voor mij de beste rockband aller tijden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb laatst tweedehands Keith Richards and the X-Pensive Winos live at the Hollywood Palladium gekocht.
Echt genieten vind ik
Oop speelt met Hop, die interesseert zich niet voor Offtopic kutmuziek hier.. jammer voor die muziek dat weer wel!quote:
Ik kocht hem in de hoop dat dit nummer er ook op zou staan. Helaasquote:
Neeee, laat hem wegblijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu ben ik boos, waar is het mooie AJAXbord, we moeten voorpret hebben Opa
![]()
morgen de klassieker
denk eerder alleen aan Freekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet wel waar Opa nodig aan toe is ondertussen...
Offtopic????quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop speelt met Hop, die interesseert zich niet voor Offtopic kutmuziek hier.. jammer voor die muziek dat weer wel!
Je bent zo oud als je, je voelt zeggen ze. Mick voelt zich 38, Oop 78quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Mick Jagger oud genoeg zijn om opa's vader te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |