quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar gaat de haring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan? is ie vanmiddag soms naar de bleeker geweest?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.![]()
En niet over zijn knalkontje beginnen
Ja natuurlijk! De Stones still rule the rock and roll-worldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes zet nou even je volume open en zeg nou eerlijk, ze kunnen het toch nog steeds![]()
Wat jij Oop?
Die naam gebruikte Oop inderdaad weerquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! De Stones still rule the rock and roll-world
Dan zullen we het ook niet over jouw kikkerbillen hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.![]()
En niet over zijn knalkontje beginnen
Deal!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zullen we het ook niet over jouw kikkerbillen hebben.
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Jongens en meisjes zet nou even je volume open en zeg nou eerlijk, ze kunnen het toch nog steeds![]()
Wat jij Oop?
Ik heb laatst tweedehands Keith Richards and the X-Pensive Winos live at the Hollywood Palladium gekocht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.
Voor mij de beste rockband aller tijden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan maar heb alleen maar Exile on Main Street op cd gekocht.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb laatst tweedehands Keith Richards and the X-Pensive Winos live at the Hollywood Palladium gekocht.
Echt genieten vind ik
Oop speelt met Hop, die interesseert zich niet voor Offtopic kutmuziek hier.. jammer voor die muziek dat weer wel!quote:
Ik kocht hem in de hoop dat dit nummer er ook op zou staan. Helaasquote:
Neeee, laat hem wegblijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu ben ik boos, waar is het mooie AJAXbord, we moeten voorpret hebben Opa
![]()
morgen de klassieker
denk eerder alleen aan Freekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet wel waar Opa nodig aan toe is ondertussen...
Offtopic????quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop speelt met Hop, die interesseert zich niet voor Offtopic kutmuziek hier.. jammer voor die muziek dat weer wel!
Je bent zo oud als je, je voelt zeggen ze. Mick voelt zich 38, Oop 78quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Mick Jagger oud genoeg zijn om opa's vader te zijn?
In tegenstelling tot opa kwam Ciske de Rat wel regelmatig buiten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop: "Ik voel me net zo'n kwajongen. hoe heet ie ook weer, die van Krijg toch allemaal de tering."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"No more speed he's almost there"quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
En bij Radar Love van de Golden Earrring is Oop helemaal in z'n hum
[ afbeelding ]
Ik heb geen belletjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik wil meer bier, kom breng het hier."
Dat is prima.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat voeren we even in in de kloonscan.
Thermische lansen wel dacht ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nooit verwacht dat opa van krakers zou houden.
Ja? Zou opa een vriendje van Aage M. zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Thermische lansen wel dacht ik
Nope. Opa zijn ander vriend, Willem, heeft vandaag klappen gekregen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of schrijf ik dat ook verkeerd ?
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Opa zijn ander vriend, Willem, heeft vandaag klappen gekregen.
"Ze moeten koel zijn, ik heb dorst als een stier"quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik wil meer bier, kom breng het hier."
Die zat voorheen in hetzelfde kamp als Willem. Alles is dus mogelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....
Met zijn sportschool vrienden!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij opa in het kamp van Dick Vrij zit.....
Opa ging, toen hij nog buitenkwam, ook regelmatig naar de sportschool. Helaas schenken ze daar geen alcohol meer dus blijft-ie maar thuis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Met zijn sportschool vrienden!
Ik denk dat Oop ook alleen maar op zijn vrienden kan teren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa ging, toen hij nog buitenkwam, ook regelmatig naar de sportschool. Helaas schenken ze daar geen alcohol meer dus blijft-ie maar thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |