Dan doe ik nu wel 3 uur achteruit, heb ik morgen tenminste iets te doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, morgen moet de klok een uur achteruit.
Ja! Maf!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij dacht ook even "Hé, dat heb ik helemaal niet getypt'?
Wielrenner?quote:
Nog 5 uurtjes wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog maar 5 uurtjes tot het moment supreme!
[ afbeelding ]
Dat moet wel iets heel bijzonders zijn als je daarvoor hét evenement van vandaag wilt missenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja kut ik ben er vanavond niet.![]()
Maken jullie mooie screenshots van het haring eten?
Ik heb al een splinternieuwe MasterCapper ontdekt hier, waarschijnlijk uit wanhoop geboren vanwege een ernstig Capvacuum, maar blijkbaar ontstaan dan pas de talenten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja kut ik ben er vanavond niet.![]()
Maken jullie mooie screenshots van het haring eten?
We zitten klaar zoals je ziet...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
** BREAKING NEWS **
Naast haring zien we Oop vanavond ook lekkerbek eten! Normaal eet hij zijn lekkerbekje altijd off-stream in de middaguren en bewaart zijn haring voor etenstijd, maar vandaag zal hij zijn lekkerbek ook op etenstijd naar binnen spelen. Hij eet dan geen brood bij de haring.
En uiteraard komt de lekkerbek ook van visboer Rick Buijs
Gekkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Oef, ik was al bang dat-ie vandaag iets van groente of fruit zou gaan eten
Beetje voorbarig wel, die zorgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Oef, ik was al bang dat-ie vandaag iets van groente of fruit zou gaan eten
Hij had vorige week zeker al vitamines binnengekregen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje voorbarig wel, die zorgen
De vissen in het aquarium gaan wraak nemen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen vinden er achter Oops rug enkele bewegingen plaats. Er worden tactische stellingen ingenomen
[ afbeelding ]
Die zitten niet achter zijn rug hèquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vissen in het aquarium gaan wraak nemen?
Da's haring die over is van vorige week?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie zich zorgen maakt over gebrek aan groenvoer: Oop gaat zo groene haring eten
+de uitjes en augurk van het garnituur .quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie zich zorgen maakt over gebrek aan groenvoer: Oop gaat zo groene haring eten
Oop vraagt zich af waarom jij jezelf Scrutinizer noemt, terwijl je Kees Knalpiemel heetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's haring die over is van vorige week?
Omdat je niet geheel spoort volgens Oopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zit-ie over mij te lullen?
Iemand die met z'n bordje op een internetstream zit te poseren is goed snik, wou hij zeggen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat je niet geheel spoort volgens Oop
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop vraagt zich af waarom jij jezelf Scrutinizer noemt, terwijl je Kees Knalpiemel heet
Vandaag moeten we Scrut echt even met liefde behandelen.quote:
Moet hier nog steeds om lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan doe ik nu wel 3 uur achteruit, heb ik morgen tenminste iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |