En zijn gladgeschoren, gebleekte anus, daar houdt opa van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:23 schreef pos het volgende:
Oke verder over Scrut zn harige penis dan
Vunzen??? Wat is er mis met je harige penis en gebleekte anus dan???quote:
Misschien waar jij woont maar hier in Amsterdam doen we zoiets niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:27 schreef mootie het volgende:
Het is 2012, dat kan best openlijk besproken worden.
Preciesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:27 schreef mootie het volgende:
Het is 2012, dat kan best openlijk besproken worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien imports niet, nee...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien waar jij woont maar hier in Amsterdam doen we zoiets niet.
...en...en...voel je nu echt glad aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:30 schreef mootie het volgende:
Scheer je, wax je? Of heb je de boel laten laseren?
Van het gegeven dat opa een klein piemeltje heeft kun je niet slapen maar je wil wel weten of, en zo ja hoe, ik mijn aars onthaar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:30 schreef mootie het volgende:
Scheer je, wax je? Of heb je de boel laten laseren?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het gegeven dat opa een klein piemeltje heeft kun je niet slapen maar je wil wel weten of, en zo ja hoe, ik mijn aars onthaar?
Deze er nog maar even achteraan danquote:
Daar is het inmiddels te laat voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:39 schreef pos het volgende:
Scrut voelt zich ongemakkelijk, wil daar niet schuldig aan zijn.
Trustenquote:
M'n wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
En toch moet dat laatste beetje wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |