Het lijkt wel of ik een abonnement op de lapo heb,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:49 schreef Jian het volgende:
Stream van Opaatje #55 Let dan ook op wat je doet megool!
Bakkes, ik had de laatste 2quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik een abonnement op de lapo heb,
Dus jij doet de volgende weer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
Nemen we een gedeeld abonnementje op de Lapo, lekker goedkoop.
2 om 2!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus jij doet de volgende weer?
Opa is toch al slapie doen?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we toch gewoon leuke muziek draaien?
Nooit aan gedacht....ok, komt iequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we toch gewoon leuke muziek draaien?
Vanaf 1:40 een face-melting solo.quote:
Wat dacht je van Amy in een reggae-mix?quote:
Van dat concert vind ik vooral die rap van Lauryn Hill erg goed. Die keek ik vroeger bij Sarasani in de kelder op het grote scherm.quote:
Yup,quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf 1:40 een face-melting solo.
Was Sarasani niet in Utrecht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat concert vind ik vooral die rap van Lauryn Hill erg goed. Die keek ik vroeger bij Sarasani in de kelder op het grote scherm.
Ik dezequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat concert vind ik vooral die rap van Lauryn Hill erg goed. Die keek ik vroeger bij Sarasani in de kelder op het grote scherm.
daar word ik een beetje verdrietig vanquote:
Ook leuk.quote:
Het leuke daaraan is dat die witte meneer goedgekeurd wordt door de dames van het koortje.quote:
Dan gaat-ie maar klagen bij Yvonne.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:23 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat Opa dit allemaal goed vindt in zijn topic
je zei zijn naamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:23 schreef Jian het volgende:
Ik hoop wel dat Opa dit allemaal goed vindt in zijn topic
Ik vind het meer een Bert of Joopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh? zijn naam is John, eigenlijk Sjon, maar ajaxkampioen heeft liever dat we John zeggen
maar ik vind het wel erg mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
daar word ik een beetje verdrietig van
Ja, maar ik weet niet of-ie nog praktiserend is nu hij niet meer in de gevangenis zit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef pos het volgende:
Gewoon...zomaar ff een vraagje...is Oop bisexueel?
Aaaarrghhh, hoezo? Ik denk dat Oop alleen de vraag al als een soort heiligschennis zietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef pos het volgende:
Gewoon...zomaar ff een vraagje...is Oop bisexueel?
Aah ok, had nl zoiets gehoord!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of-ie nog praktiserend is nu hij niet meer in de gevangenis zit.
O ja, shit, da;s waar ook, hij was de vriendin van Bubba, Bubbelientje zoals Oop 'm noemdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of-ie nog praktiserend is nu hij niet meer in de gevangenis zit.
Dacht al dat het een roddel was hoor...zie ik Oop echt niet voor aan !!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaaarrghhh, hoezo? Ik denk dat Oop alleen de vraag al als een soort heiligschennis ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |