Dan doe ik nu wel 3 uur achteruit, heb ik morgen tenminste iets te doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, morgen moet de klok een uur achteruit.
Ja! Maf!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij dacht ook even "Hé, dat heb ik helemaal niet getypt'?
Wielrenner?quote:
Nog 5 uurtjes wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog maar 5 uurtjes tot het moment supreme!
[ afbeelding ]
Dat moet wel iets heel bijzonders zijn als je daarvoor hét evenement van vandaag wilt missenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja kut ik ben er vanavond niet.![]()
Maken jullie mooie screenshots van het haring eten?
Ik heb al een splinternieuwe MasterCapper ontdekt hier, waarschijnlijk uit wanhoop geboren vanwege een ernstig Capvacuum, maar blijkbaar ontstaan dan pas de talenten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja kut ik ben er vanavond niet.![]()
Maken jullie mooie screenshots van het haring eten?
We zitten klaar zoals je ziet...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
** BREAKING NEWS **
Naast haring zien we Oop vanavond ook lekkerbek eten! Normaal eet hij zijn lekkerbekje altijd off-stream in de middaguren en bewaart zijn haring voor etenstijd, maar vandaag zal hij zijn lekkerbek ook op etenstijd naar binnen spelen. Hij eet dan geen brood bij de haring.
En uiteraard komt de lekkerbek ook van visboer Rick Buijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |