Hij heeft natuurlijk ook nog een tijdje gedart, de enige sport waarbij 20 biertjes achter je kiezen geen enkel probleem isquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa ging, toen hij nog buitenkwam, ook regelmatig naar de sportschool. Helaas schenken ze daar geen alcohol meer dus blijft-ie maar thuis.
Als je 2 meter lang bent kan je die darts zo in het bord duwen. Met 1.65 wordt dat aanzienlijk minderquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook nog een tijdje gedart, de enige sport waarbij 20 biertjes achter je kiezen geen enkel probleem is
Gelukkig is-ie heel populair.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop ook alleen maar op zijn vrienden kan teren.
Er is een ballotage. Pearlbitch kan dat voor je regelen maar zeg maar niet dat je mijn stalker bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik kan niet op Oops chat wat nu ?? Allerlei vreemde inloggen of zo.
Gekkie, niet iedereen kan daar zomaar op. Daar is een speciaal systeem voor ontwikkeld!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik kan niet op Oops chat wat nu ?? Allerlei vreemde inloggen of zo.
Ik zwijg er over !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is een ballotage. Pearlbitch kan dat voor je regelen maar zeg maar niet dat je mijn stalker bent.
Dat scheelt maar hij zal dan versteld staan. Een vrouw met haar op dr tandenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarnaast heeft opa een hekel aan vrouwen dus je hoeft je ook niet voor te doen als zodanig.
Dat is natuurlijk helemaal duivelsgebroed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat scheelt maar hij zal dan versteld staan. Een vrouw met haar op dr tanden
Begin jij ook spontaan te kwijlen als je zijn belletje hoort?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal duivelsgebroed.
Ze moeten wel reageren op een belletje.
Stel dat ik de stream zou kijken...... hmm nee. Pavlov werkt met een beloningssysteem, en ik heb niet de indruk dat opa beloont.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Begin jij ook spontaan te kwijlen als je zijn belletje hoort?
Als-ie je niet de huid volscheldt is dat ook een soort van beloning, toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel dat ik de stream zou kijken...... hmm nee. Pavlov werkt met een beloningssysteem, en ik heb niet de indruk dat opa beloont.
Maar dat kan ik al voorkomen door niet te streamen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie je niet de huid volscheldt is dat ook een soort van beloning, toch?
Minimalistisch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie je niet de huid volscheldt is dat ook een soort van beloning, toch?
Dus eigenlijk zit je de hele dag te kwijlen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat kan ik al voorkomen door niet te streamen!![]()
![]()
Alleen in mijn slaap.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit je de hele dag te kwijlen?
Nooit gelukkig. Jij wel danquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog van opa gedroomd?
Nee, ik heb vannacht gedroomd dat ik een natte voet kreeg omdat ik in een diepe plas stapte. Ook vervelend.quote:
Nee, mijn mond hangt gewoon open, heul charmant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog van opa gedroomd?
Ik snurk ook blijkbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, mijn mond hangt gewoon open, heul charmant.
Zelden. Alleen van de porren in mijn zij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Word je ook wakker van je eigen gesnurk?
Mijn ouders snurkten vroeger wel eens in tegenfase, dan was het bijna één langgerekte snurk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Ik ook, heel hard. Als een kerel.
Gewoon zorgen dat jij als eerste in slaap valt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:42 schreef mootie het volgende:
Het lullige is dat ik echt niet kan slapen als iemand snurkt.
Gekkerdje!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat jij als eerste in slaap valt.
ik ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:42 schreef mootie het volgende:
Het lullige is dat ik echt niet kan slapen als iemand snurkt.
Je linkte naar een pagina ipv naar een enkele foto.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef Ratelbandolero het volgende:
Wat deed ik verkeerd Scrut ??????
Op mij hoeft-ie niet te rekenen, ik ga niet meezingen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop wacht met smart op de volgende serie meezingers
[ afbeelding ]
Hij verwacht er niet veel meer van. Hij is inmiddels vertrokken richting Lakenstraatquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op mij hoeft-ie niet te rekenen, ik ga niet meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |