Nee deze mensen zijn origineel, maar omdat het zo vaak is nagemaakt is het cliché geworden.quote:
Ik dacht dat het een Asylum film was, ik las reusachtige zombiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al.
Je snapt er niks van.
Je wil toch niet zeggen dat dit een slechte film is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Het lijkt anders wel heel veel op een Asylum film
Nee man, ik ben gek op Asylum films, geweldig juistquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dit een slechte film is?
Bedankt voor het intrappen van zo'n open deur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Oe dat monster is net echtIk vind het eng.
Er staat al vijf minuten iemand bij mij aan de deur te bellen, maar ik doe mooi niet open, voor je het weet is het het monster.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Oe dat monster is net echtIk vind het eng.
Ik doe mijn deur niet open man!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het intrappen van zo'n open deur.
Daarom loop ik dus altijd met een dun houten plankje over straat. Voor het geval dat iemand me bedreigtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
Dus dunne houten planken houden kogels tegen? Ik leer hier gewoon van. Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |