Nog een biertje, Fles?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je dacht "Ik ga eens even lekker falen in het informeren van de medemens, zoals gebruikelijk"
Hoezo "nog"? Heb nog niks op vandaagquote:
daarom dus een iets grotere materieel reserve. Verder is het wel goed dat je zoveel mogelijk treinen normaal laat rijden. Met die winterdienstregeling zoals de NS die bedacht heeft sta je als je in Groningen vertrekt acht uur later nog niet in Vlissingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat zou ik zoveel mogelijk willen vermijden, want stel trein A strand. Trein zal nooit bij B aankomen waardoor trein B niet naar C kan vertrekken. De machinist + HC die de trein van B naar C hadden moeten brengen komen daar nooit. Alsnog chaos.. HC+MCN koppelen aan een trein.
Net gedaan hier, *proost*quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo "nog"? Heb nog niks op vandaag
Ga er dalek wel eentje pakken
En wie gaat die trein dan van 'reserve' naar B brengen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom dus een iets grotere materieel reserve. Verder is het wel goed dat je zoveel mogelijk treinen normaal laat rijden. Met die winterdienstregeling zoals de NS die bedacht heeft sta je als je in Groningen vertrekt acht uur later nog niet in Vlissingen
Proost. Ik laat ze maar ff in de koelkast staan. Moet morgen om 5.45 uur alweer opstaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo "nog"? Heb nog niks op vandaag
Ga er dalek wel eentje pakken
dat is allemaal al ingepland, want B is een knooppuntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef b2py het volgende:
[..]
En wie gaat die trein dan van 'reserve' naar B brengen?
Geef me even de tijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe denk je dat al die kerende treinen gaan passen in Amsterdam en Utrecht? Dat past nooit man. Een kerende trein staat langer stil dan een doorrijdende trein en met doorrijdende treinen zijn Utrecht en Amsterdam ook al erg vol. Je houdt dus geen reserve over als de boel al past waarmee de boel alsnog verschrikkelijk kwetsbaar wordt. Next.
Alleen spoor 1 ligt eruit, toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef b2py het volgende:
4!ik zeg toch 4
Ik hoop stiekem dat spoor 2-4 weer in dienst is als de sneeuw intreedt. Anders hebben we echt een probleem.![]()
Toch heb ik liever dat alles het doetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:45 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Vorig jaar lag er ook zoiets uit... Alleen dan bij de hoge sporen. Ging prima op één dag na.
Het zou voor de gein weleens leuk ziojn om terug te gaan rekenen wanneer we voor het laatst een spoornet hadden wat een week lang aaneengesloten volledig berijdbaar was. Of een dag. Of een uur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat alles het doet
20 september 1839quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou voor de gein weleens leuk ziojn om terug te gaan rekenen wanneer we voor het laatst een spoornet hadden wat een week lang aaneengesloten volledig berijdbaar was. Of een dag. Of een uur.
Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou voor de gein weleens leuk ziojn om terug te gaan rekenen wanneer we voor het laatst een spoornet hadden wat een week lang aaneengesloten volledig berijdbaar was. Of een dag. Of een uur.
De NS moet worden afgerekend op geboden capaciteit (uitgedrukt in stoelen en niet in treintjes), daarnaast moet worden afgerekend op reizigerspunctualiteit (dus ook op gewogen gehaalde aansluitingen) en niet op treintjespunctualiteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:58 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas de waarheid. Maar niet de oplossing en tevens niet goed voor het imago van de NS en ProRail.
Dit opent wel ruimte voor een discussie...
2. Hoe denken jullie dat dit probleem - wat de laatste jaren elke keer weer opduikt - aangepakt zou moeten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |