PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Neuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Is het niet eens tijd voor een andere OP chick
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Is het niet eens tijd voor een andere OP chick
Als een opdracht iets is waar je verstand van hebt dan is het niet erg (die maak ik het liefste dan ook zelf ipv. met een groepsgenoot).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik doe HBO, maar ik heb de verantwoordelijkheid om twee financiele rapporten af te maken. Daarnaast nog een projectplan en een productieplan.
Op het moment een minor evenementmanagement, maar dat eerste plan is wel fijn om mij te geven aangezien accountancy/bedrijfseconomie achtergrond
Allebeiquote:
Meghan Marklequote:
Ik weet hoe het zit en het is vrij eenvoudig, maar tot en met vandaag is er onduidelijkheid over de financiën van het project en nu zit ik in de knoopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een opdracht iets is waar je verstand van hebt dan is het niet erg (die maak ik het liefste dan ook zelf ipv. met een groepsgenoot).
Denk je dat ik al mijn 300 bronze Engelsen in mn club wel voor 500 each coins kan slijten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
Dat nieuwe toernooi gaat mij zoveel coins opleverenAl mijn dure bronze engelsen
Als we 1500 tokens hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:32 schreef WezepAFCA het volgende:
KrAlex wanneer gaat dat grote pack nou geopend worden??
Jackson Martinezquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Soldado een goede speler voor naast Rodrigo?
Prima.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Hoe lang duurde het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee fokkers, als deze kaart verkoopt, dan denk ik dat we de Engelse bronzes te koop kunnen gaan zetten
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee fokkers, als deze kaart verkoopt, dan denk ik dat we de Engelse bronzes te koop kunnen gaan zetten
Ok, Demouge wel?quote:
ehm, 58 minuten en 28 secondesquote:
De film of de tekenfilmserie ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
AVATAR (the last airbender) HEEFT EEN VERVOLG?? ? ? ?
Pleur er wel een aantal voor 500 bin op en dan ga ik zo ff een uurtje naar de sportschool, ben benieuwd als ik terug kom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehm, 58 minuten en 28 secondesMaar toch, als je naar de stats kijkt, zou deze niet mogen verkopen, en zeker niet voor 200 BIN
Voor 500 raak je ze echt niet kwijt hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Pleur er wel een aantal voor 500 bin op en dan ga ik zo ff een uurtje naar de sportschool, ben benieuwd als ik terug kom.
Het gaat om de rating hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:42 schreef Waylonz het volgende:
[..]
maar toch een beter zwak been dan michel bastos
Waar wou je ze dan voor te koop zetten? Hoorde van Thorb dat hij vorig jaar super veel discard bronzes voor 500c-1k had verkocht met dat soort thema toernooienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 500 raak je ze echt niet kwijt hoor
Met een MLs toernooi was dat. Maar de reward was toen best hoog, geloof 2 premium gold packs. En bronze engelsen zitten echt in elk bronzen pakje die je koopt. 200 a 250 teken ik blind voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan voor te koop zetten? Hoorde van Thorb dat hij vorig jaar super veel discard bronzes voor 500c-1k had verkocht met dat soort thema toernooien
Met een thematoernooi ja..dat is dit niet. Als je alleen Frans of alleen Engels of alleen EPL of whatever mag dan is het kassa, maar dit is heel anders. Je kan nu wel wat waardeloze kutspelers voor 200c lozen die je anders niet kwijt zou raken, maar op meer zou ik niet rekenen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan voor te koop zetten? Hoorde van Thorb dat hij vorig jaar super veel discard bronzes voor 500c-1k had verkocht met dat soort thema toernooien
bronze onlyquote:
Dan bewaar ik ze liever voor zo'n toernooi dat ik er 500c-1k per stuk voor vang dan 200cquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een thematoernooi ja..dat is dit niet. Als je alleen Frans of alleen Engels of alleen EPL of whatever mag dan is het kassa, maar dit is heel anders. Je kan nu wel wat waardeloze kutspelers voor 200c lozen die je anders niet kwijt zou raken, maar op meer zou ik niet rekenen eigenlijk.
De kans dat het met die lower league Engelsen gaat gebeuren lijkt me heel klein, maar goed..dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dan bewaar ik ze liever voor zo'n toernooi dat ik er 500c-1k per stuk voor vang dan 200c
Alle 25 profs?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Vlak voor St Patricks day massaal Ieren kopen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef DutchSL het volgende:
De mensen hier die toen vlak voor Koninginnedag al die Nederlanders gingen kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Hier gaat je theoriequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een MLs toernooi was dat. Maar de reward was toen best hoog, geloof 2 premium gold packs. En bronze engelsen zitten echt in elk bronzen pakje die je koopt. 200 a 250 teken ik blind voor
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De mensen hier die toen vlak voor Koninginnedag al die Nederlanders gingen kopen![]()
![]()
Nee, dit is anders. Jij bent JoodNL, en jij hebt gewoon altijd pechquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hier gaat je theorie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt erg.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Jij bent JoodNL, en jij hebt gewoon altijd pech
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De mensen hier die toen vlak voor Koninginnedag al die Nederlanders gingen kopen![]()
![]()
Ik heb iets van 2500 spelers over 3 accounts.. Ga wel van de opbrengsten goed bronze packen. Alvast weer voor het volgende toernooi inslaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Als ik alle bronze spelers in mijn club voor 200 coins weet te verkopen heb ik nog 400k
Hier moest ik toch wel hardop om grinnikenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
Met Pasen en Kerst ga ik alle spelers die Jesus heten opkopen.
Misschien pak je dan nog een IF Beauvue, toch 100kquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb iets van 2500 spelers over 3 accounts.. Ga wel van de opbrengsten goed bronze packen. Alvast weer voor het volgende toernooi inslaan
Hoeveel pech kan je hebben???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Jij bent JoodNL, en jij hebt gewoon altijd pech
quote:
Kid Cudiquote:
Non Shiny ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
Engelse 442 CM bronze gaan voor 600 haha
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
oke dan ga ik naar kid cudi luisteren #ikloopmee
ik heb laatst een shiny bronze cb verkocht voor 1kquote:
Grappig, er zijn shiney bronze CB's die meer dan 10K waard zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb laatst een shiny bronze cb verkocht voor 1k
Day'N Night vond ik ook wel vet altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
Make her say vind ik nog altijd een van zijn bazigste nummers
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappig, er zijn shiney bronze CB's die meer dan 10K waard zijn
Hoe heette de CB in kwestie?quote:
Pursuit of Happiness, Soundtrack 2 my life, Mr. Rager, The Prayer, Day'nNite en Man on the Moon vind ik z'n beste nummers. Met heel wat nummers vlak daarna.quote:
Die vind ik echt zwaar minder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef vandermar het volgende:
Make her say vind ik nog altijd een van zijn bazigste nummers
de originele versie vond ik wel ok, niet superquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Day'N Night vond ik ook wel vet altijd.
die van mij ? Samuelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe heette de CB in kwestie?
pursuit of hapiness Steve Aoki remix is tof en Day N nite ook wel. Ik vind Marijuna ook wel tof trouwensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pursuit of Happiness, Soundtrack 2 my life, Mr. Rager, The Prayer, Day'nNite en Man on the Moon vind ik z'n beste nummers. Met heel wat nummers vlak daarna.
[..]
Die vind ik echt zwaar minder.
Heaven at night, Heart of a Lion, Sky might fall, Trapped in my mind. Allemaal top.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
pursuit of hapiness Steve Aoki remix is tof en Day N nite ook wel. Ik vind Marijuna ook wel tof trouwens
Erase me is ook goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heaven at night, Heart of a Lion, Sky might fall, Trapped in my mind. Allemaal top.
EN DIE NATUURLIJK. Staat hier ongeveer 10 keer op een dag aan.quote:
dat new new?, down & out, the end ,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pursuit of Happiness, Soundtrack 2 my life, Mr. Rager, The Prayer, Day'nNite en Man on the Moon vind ik z'n beste nummers. Met heel wat nummers vlak daarna.
[..]
Die vind ik echt zwaar minder.
Ja, ik kan er nog wel 10 opnoemen.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nog wel 10 opnoemen.Dit is echt top of mind.
je moet hem even bijdraaien staat verkeert om namelek gr grquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
De achtergrond van mijn telefoon.
[ afbeelding ]
Das nog eens iets anders dan een lekkere welgevormde blondine.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar andersom krijg je zwarte vlakken ok gr gr en ik zit boven en heb nu mijn mobiel interwebs ook aan ik weet bedankt grquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet hem even bijdraaien staat verkeert om namelek gr gr
en je wifi is pauper
Heb jij een lekkere welgevormde blondine als telefoonachtergrond? Dat vind ik ook zo'n puberdingetje eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das nog eens iets anders dan een lekkere welgevormde blondine.
Maar hey, ieder zn ding
Lolquote:
Tis m'n eigen vriendinnetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij een lekkere welgevormde blondine als telefoonachtergrond? Dat vind ik ook zo'n puberdingetje eigenlijk
Nope.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
Wie heeft nog de tamper data plugin geïnstalleerd?
Een beter antwoord kon je niet geven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan mag dat. Dat is de ongeschreven regel
waarom staat ie op roaming dan en heb je je wekker gezet voor een Van Aanholt die afloopt op 9 uur?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Roaming is altijd bij mijn provider en ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom staat ie op roaming dan en heb je je wekker gezet voor een Van Aanholt die afloopt op 9 uur?
Kan je gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Roaming is altijd bij mijn provider en ja.
Hij ging vorig jaar bijna naar Ajaxquote:
Ik verkoop amper iets voor 200c..bizarquote:
Shiny verkoopt bij mij niet eens voor 500cquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verkoop amper iets voor 200c..bizar
Dit is toch een pingel voor Groningen ofwatquote:
Ja 4* Skills ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet toch ook wel wat op gaan leveren... (alleen jammer dat het p het account van me broertje is)
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is toch een pingel voor Groningen ofwat
ik ookquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan je gewoon uitzetten.
Voor ICS: Settings > Advanced settings > Mobile Networks > Roaming.
geojen roamjobquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Tele2 gaat via het netwerk van KPN, dat heet ook roaming.
je bent gewoon goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
bamm divisie 1 ook kampioen7-1-1
Elke divisie nu in 1x kampioen geworden
Gisteren in de silver final kwam ik weer iemand tegen die mijn IP ging floodenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de halve finale van het toernooi 3-2 verloren tegen iemand die heel erg lagte. Ja, zo kan ik ook winnen
simyo gaat ook via het KPN netwerk maar hier roamt ie nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren in de silver final kwam ik weer iemand tegen die mijn IP ging flooden
Wat is je team?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
bamm divisie 1 ook kampioen7-1-1
Elke divisie nu in 1x kampioen geworden
zoek een youtube filmpjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand hoe je tijdens Clubs met je VP van die 'gekke' celebrations kan doen? Is hier ergens een lijst van? Ik doe altijd gewoon die 'normale'
Standaard Brazil teamquote:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Omg..ik heb dus zeker al 10x gehad dat een wedstrijd zonder lag ineens veranderde in een mega lagfest waarna ik in no time vd server werd gekicked. Dat is dus gewoon een bewuste manier van cheaten dmv IP flooding. ..
Hazard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
Wat zal ik eens doen met 4-3-3:
Lavezzi-Aguero-Robben
of:
Hazard-Aguero-Robben
Ik kijk voetbalquote:
Ik ben aan het leren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
Nog zin om te any'en dan Lindgren?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren.Ik kan wel even.
Hahah ok. Toefjessssquote:
Gebruik ik nooit eigenlijk.quote:
we wachtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan ook, tenzij jullie niet willen dat ik mee doe
Ik had ze samen in een 3-5-2 en vond Soldado vele malen beter (maar het team als geheel viel me erg tegen).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Mag je wel goed opletten als je de grens over gaat en al helemaal als je buiten de EU bent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe je heel goed dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
200k winst op mijn trade account in 10 dagen met in totaal zo'n uur bezig per dag, waaronder inkopen en de tradepile volknallen geld en af en toe de niet verkochte items op de tradepile weer opnieuw er op zetten en tradepile aanvullen en weer inkopen.
kloptquote:
Die zijn er ook jaquote:
Krijg je als je zelf niet eens de moeite doet om op een normale manier een vraag te stellenquote:
4k?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hem in een pakje, die zal wel iets waard zijn
Volgens futhead slechts 450 op PS3 en ruim 2.5k op Xboxquote:
Wow, gewoon met spelers?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
200k winst op mijn trade account in 10 dagen met in totaal zo'n uur bezig per dag, waaronder inkopen en de tradepile volknallen geld en af en toe de niet verkochte items op de tradepile weer opnieuw er op zetten en tradepile aanvullen en weer inkopen.
Hooij van NAC Breda of je moet Slagen van RKC van RM -> RW doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
Als ik dat nieuwe toernooi wil spelen moet ik een Nederlandse bronzen RW nemen, is er nog een fatsoenlijke ?
Heb er nog geen eentje verkocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Ben van 50k naar 61k gegaan alleen door engels bronze spelers uit mijn club te verkopen. Not bad
Hooi kan helaas niet want Antilliaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hooij van NAC Breda of je moet Slagen van RKC van RM -> RW doen
Oh excuses, wist niet dat die Hooi niet NL wasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hooi kan helaas niet want Antilliaan.
Slager ziet er wel redelijk uit ja (en met Nederlanders om hem heen heeft hij geen positiekaartje nodig)
Alle gold matches zijn scriptedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Scripted matches bestaan wel want ik had er net weer 1. Eerst scoort Clayton een bs goal, daarna maak ik 1-1 en heb ik genoeg kansen op meer maar hij wint 3-1.
Clayton is brons.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Alle gold matches zijn scripted
Overtoom/Eriksen/Wijnaldumquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie o wie op het middenveld in een 433 eredivisie?
Zat te denken aan IF stroot + fer + ??? Mag zowel silver als gold
Ik zou Stroot dan in het midden zetten met Fer en Clasie er naast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie o wie op het middenveld in een 433 eredivisie?
Zat te denken aan IF stroot + fer + ??? Mag zowel silver als gold
Met Wijnaldum wellicht niet nodig? Weet niet hoe je team eruitziet verderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
cam/cam/cam
edit; te gierig om er kaartje over heen te gooien bedoel ik daar mee.
Stroot heeft 58 jumping zie ik. Fer daarentegen komt wel redelijk van de grond af. Hmmmmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou Stroot dan in het midden zetten met Fer en Clasie er naast.
Ja wijnaldum moet wel lukken denk achter Narsinghquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Wijnaldum wellicht niet nodig? Weet niet hoe je team eruitziet verder
Ja logisch, heb jij ooit een grindtegel zien springen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stroot heeft 58 jumping zie ik. Fer daarentegen komt wel redelijk van de grond af. Hmmmm
So what? Uittrappen moet je naar de zijkant doen of gelijk naar de spitsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Stroot heeft 58 jumping zie ik. Fer daarentegen komt wel redelijk van de grond af. Hmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef quer het volgende:
is 3-4-3 en veel gebruikte opstelling ?Nee, is verdedigend erg kwetsbaar. Ik kan er zelf niet mee spelen in ieder geval. In potentie wel een leuke formatie omdat je zoveel wingers kan gebruiken, maar je RM/LM moeten goed kunnen verdedigen en je middenveld moet ook echt goed in balans zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Komt eraan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
1 frikadel en een kipcorn svp. Meenemen.
Komt eraan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een kipcorn en een milkshakie banaan graag
oh fuck, dacht een slimme deal te maken door cabaye te kopen voor 900, terwijl ie volgens futhead 2400 is, niet opgelet naar de formation , te enthousiastquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is verdedigend erg kwetsbaar. Ik kan er zelf niet mee spelen in ieder geval. In potentie wel een leuke formatie omdat je zoveel wingers kan gebruiken, maar je RM/LM moeten goed kunnen verdedigen en je middenveld moet ook echt goed in balans zijn..
De bounty's zijn helaas op. Iets anders?quote:
Dat is wel een goede deal hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef quer het volgende:
[..]
oh fuck, dacht een slimme deal te maken door cabaye te kopen voor 900, terwijl ie volgens futhead 2400 is, niet opgelet naar de formation , te enthousiast
nu 11 coins en geen console in de buurt
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaat Falcao heel snel heel veel duurder worden?
bapao bittequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De bounty's zijn helaas op. Iets anders?
Futhead is een slechte indicatie voor prijzen, al is dit volgens mij geen slechte deal. Je kan beter http://www.ultimatedb.nl/ gebruiken als indicatie en de laagste BIN op de markt checken om te zien of het klopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef quer het volgende:
[..]
oh fuck, dacht een slimme deal te maken door cabaye te kopen voor 900, terwijl ie volgens futhead 2400 is, niet opgelet naar de formation , te enthousiast
nu 11 coins en geen console in de buurt
Die heeft 77 pace..dat is niet gekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef Joodnl het volgende:
Toch weer 1 weten te verkopen....
Alle kleine beetjes helpen![]()
[ afbeelding ]
Ik zal even kijken of ik die nog heb liggen.quote:
Kep er echte trek van gekregen. Ff de oven aanzettenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dudeweiser & DannyDeko de bestelling is klaar.
Ovenfrietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kep er echte trek van gekregen. Ff de oven aanzetten(gezond 'frituren' jwz)
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef quer het volgende:
Klopt het dat in het weekend, alle spelers duurder zijn?
Ja, van Rob Geus interactive.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Is dit spel voor PS3 en Xbox360 uit?
Heb ik al gedaan, Kevin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Pleur er nog maar een jos brinkie in Ricardo
Vaart eruit en Fer erin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Als laatste sneijder er bij gekocht en nu wordt mijn middenveld aan alle kanten overlopen.
Emanuelson terug voor sneijder doen? Of van de vaart er uit doen?
Die ga je zelf maar halen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Doe mij eens wat Zweedse gehaktballetjes van de Ikea
Ik krijg ineens zin om die smaakpolitie te kijkenquote:
Jouw UI.quote:
Ja dat kun je wel zeggen ja.quote:
Inderdaadquote:
Day 'N Night gewoonquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Erase me van Kid Cudi is echt heerlijk, nog meer aanraders van hem? Van vroeger vond ik Persuit of Happines, Memories etc. goed maar al tijden niets van hem geluisterd.
Zou kunnen, ben benieuwd of er veel op afkomen. Alhoewel er toch nog best veel Nederlandse fans zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Reemi het volgende:
[..]Hoop op een concert in Nederland binnenkort.
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt uitgevonden hoe je quotes edit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |