PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Neuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Is het niet eens tijd voor een andere OP chick
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Is het niet eens tijd voor een andere OP chick
Als een opdracht iets is waar je verstand van hebt dan is het niet erg (die maak ik het liefste dan ook zelf ipv. met een groepsgenoot).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik doe HBO, maar ik heb de verantwoordelijkheid om twee financiele rapporten af te maken. Daarnaast nog een projectplan en een productieplan.
Op het moment een minor evenementmanagement, maar dat eerste plan is wel fijn om mij te geven aangezien accountancy/bedrijfseconomie achtergrond
Allebeiquote:
Meghan Marklequote:
Ik weet hoe het zit en het is vrij eenvoudig, maar tot en met vandaag is er onduidelijkheid over de financiën van het project en nu zit ik in de knoopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als een opdracht iets is waar je verstand van hebt dan is het niet erg (die maak ik het liefste dan ook zelf ipv. met een groepsgenoot).
Denk je dat ik al mijn 300 bronze Engelsen in mn club wel voor 500 each coins kan slijten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
Dat nieuwe toernooi gaat mij zoveel coins opleverenAl mijn dure bronze engelsen
Als we 1500 tokens hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:32 schreef WezepAFCA het volgende:
KrAlex wanneer gaat dat grote pack nou geopend worden??
Jackson Martinezquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Soldado een goede speler voor naast Rodrigo?
Prima.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Hoe lang duurde het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee fokkers, als deze kaart verkoopt, dan denk ik dat we de Engelse bronzes te koop kunnen gaan zetten
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee fokkers, als deze kaart verkoopt, dan denk ik dat we de Engelse bronzes te koop kunnen gaan zetten
Ok, Demouge wel?quote:
ehm, 58 minuten en 28 secondesquote:
De film of de tekenfilmserie ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
AVATAR (the last airbender) HEEFT EEN VERVOLG?? ? ? ?
Pleur er wel een aantal voor 500 bin op en dan ga ik zo ff een uurtje naar de sportschool, ben benieuwd als ik terug kom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehm, 58 minuten en 28 secondesMaar toch, als je naar de stats kijkt, zou deze niet mogen verkopen, en zeker niet voor 200 BIN
Voor 500 raak je ze echt niet kwijt hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Pleur er wel een aantal voor 500 bin op en dan ga ik zo ff een uurtje naar de sportschool, ben benieuwd als ik terug kom.
Het gaat om de rating hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:42 schreef Waylonz het volgende:
[..]
maar toch een beter zwak been dan michel bastos
Waar wou je ze dan voor te koop zetten? Hoorde van Thorb dat hij vorig jaar super veel discard bronzes voor 500c-1k had verkocht met dat soort thema toernooienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor 500 raak je ze echt niet kwijt hoor
Met een MLs toernooi was dat. Maar de reward was toen best hoog, geloof 2 premium gold packs. En bronze engelsen zitten echt in elk bronzen pakje die je koopt. 200 a 250 teken ik blind voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waar wou je ze dan voor te koop zetten? Hoorde van Thorb dat hij vorig jaar super veel discard bronzes voor 500c-1k had verkocht met dat soort thema toernooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |