PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nou niet echt, maar ik vind het toch wel amusantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En je gelooft ook echt dat hij het gaat/moet betalen?
2:22 hooligan liliputquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk dat het IQ van al die gasten bij elkaar nog niet eens 150 is.
Dat is lamprouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
2:22 hooligan liliputDDDD
TheNevimjmeno2
Net gekochte verf op de muur!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
Het is koud het is guur, gooi wat......
Moffen tegen de muur?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
ik wil hem best afmaken, maar dan krijg ik een banquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
wellicht iets anders dan BPL.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Toefjes het volgende:
Hele BPL team op de tradepile. En ga eens goed bezinnen hoe nu verder. Zo win je 13 wedstrijden op rij. Zo verlies je er 5 op rij. Gaat helemaal nergens over.
IK WEET HET. Korans op het vuur?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
eensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je ze niet kan beaten ben je gewoon tan2 slecht
Als je de tradepile erbij pakt heb ik er ook 10 meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Mijn IF's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou enquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je de tradepile erbij pakt heb ik er ook 10 meer
Kandji - MacDonald-Robbenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit lijkt vervelend maar, is wellicht mooi...
Lindgren heeft meer tijd, en zal zich ontwikkelen tot een groots schrijver.
Velen zullen meer tijd steken in studie, en zich banen verwerven met salarissen tot boven de Balkenende-norm.
JoodNL gaat meer aandacht aan zijn kinderen en vrouw besteden
Ik zelf ga op zoek naar een vrouw, en een cursus erbij doen, waardoor ik over 3 jaar promotie zal maken.
GJE gaat dit jaar met 9'ens en 10 en over, waardoor hij niet alleen de nieuwste iPad gaat krijgen, maar ook een geheel verzorgde reis naar Bali.
Rijst fokt niet meer tijdens werktijd, en runt over een paar jaar daarom zelf de lokale Burger King.
Marcie zal rustiger worden, doordat hij niet de hele avond in discussie moet over Wilders en kleine zaken, en zal zich over een tijdje in een grote vriendenkring bevinden.
Het lijkt even rot dit jongens, maar over 5 jaar zijn wij EA zeer dankbaar.
Hij heeft 0 dribbling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
IF Hamsik zijn statsOH MY FAKKING GAAAWD
whahaha gemist die post, Toefjesquote:
Ik lees het topic nu terug, haha, dat waren krankzinnige dagen. Marcie lijkt mijn eerste voorspelling in te gaan lossenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
whahaha gemist die post, Toefjes
En dat is nummer 2. En ondanks dat je nog fifa speelt. Goede zaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
9's en 10'en sta ik momenteel wel
Marcie is gewoon compleet weg trouwens. Fifa speel ik wel veel minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dat is nummer 2. En ondanks dat je nog fifa speelt. Goede zaak
Moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
9's en 10'en sta ik momenteel wel
Taylor was vorig jaar 180 cm en nu 168quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
Neto is ook ineens kleiner geworden.
EADe centimeters die ze bij Lamprou en Casillas erbij hebben gesmokkeld, hebben ze bij anderen eraf gehaald
Doublepain die 30K voor Benzema gevangen had. 2 weken later was Benzema 80K waardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze topics zijn geniaal om over een aantal jaar terug te lezen
JA GVD DIE VRIJETRAP GING ERIN JONGEEEquote:
Als je over een paar jaar (nog steeds) geen leven hebt wel ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze topics zijn geniaal om over een aantal jaar terug te lezen
Dit ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je over een paar jaar (nog steeds) geen leven hebt wel ja.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga ff mw2 doen, geen zin in clubs zo
Hij denken dat 'ie binnen was jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doublepain die 30K voor Benzema gevangen had. 2 weken later was Benzema 80K waard
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij denken dat 'ie binnen was ja
Had zelf toen op dag 1 ziekgemeld van school om te handelen, meteen Benzema ook
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we tenminste met echt een goede spits spelen.
Ik zei toch al dat ik een xbox ging halen vanmiddagquote:
Rijst ownt jou in fifa. Laat die xbox maar zitten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik een xbox ging halen vanmiddag
O nice, met zon partner naast me moet het goed komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik een xbox ging halen vanmiddag
Rijst en ik zijn aan elkaar gewaagd. Ene keer win ik, andere keer hijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rijst ownt jou in fifa. Laat die xbox maar zitten.
MW2quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga ff mw2 doen, geen zin in clubs zo
Moet je die coins nou nog kwijt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
JA GVD DIE VRIJETRAP GING ERIN JONGEEE
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Nickskuh het volgende:
Nog mensen hier die BO2 gaan gaan halen?
Ik ben ze al kwijt in een keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet je die coins nou nog kwijt?
Ik vond BO en MW3 echt een teleurstelling. Er zitten in het begin altijd wel wat exploits in de MP die ervoor zorgen dat ik het na een week wel weer zat ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Wacht wel eerst wat andere er van vinden.
Ik twijfel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Nickskuh het volgende:
Nog mensen hier die BO2 gaan gaan halen?
Ik denk sowieso dat de Xbox nu populairder gaat worden, nu Windows 8 er soort van gecombineerd mee wordtquote:
scheer je weg uit dit topic danquote:
Liever een spel dat tenminste gemaakt word zoals BO dan een mw2 wat bijna onspeelbaar is door belachelijke perk en wapen combinatiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vond BO en MW3 echt een teleurstelling. Er zitten in het begin altijd wel wat exploits in de MP die ervoor zorgen dat ik het na een week wel weer zat ben.
Ik ga de nieuwe kopen, benieuwd welke PS3'ers er dan mee gaan. Kunnen we gaan clubben met reservebankquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat de Xbox nu populairder gaat worden, nu Windows 8 er soort van gecombineerd mee wordt
Ik heb wel meer vertrouwen in Treyarch dan in IW jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een spel dat tenminste gemaakt word zoals BO dan een mw2 wat bijna onspeelbaar is door belachelijke perk en wapen combinaties
Is er nu nog plek in een clubje op de PS3 dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwe kopen, benieuwd welke PS3'ers er dan mee gaan. Kunnen we gaan clubben met reservebank
Er kunnen 39 mensen op de bank dus vast wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is er nu nog plek in een clubje op de PS3 dan?
Ligt eraan waar je speelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Is er nu nog plek in een clubje op de PS3 dan?
Hoe gaat het clubbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er kunnen 39 mensen op de bank dus vast wel.
IW koop ik niets meer van na mw3 ik gaf ze nog een kans na mw2 uit sentiment maar mw3 was nog slechterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vertrouwen in Treyarch dan in IW ja
Het is een game mode die je niet hoeft te doen natuurlijk. Ik vind het uit commercieel oogpunt wel een geniaal concept zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef quer het volgende:
Zijn er mensen die FIFA points kopen?
vind dat het enig minpuntje van de gamemode maar ja, EA moet ook geld verdienen
Ik zit er sowieso over na tedenken om over te stappen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwe kopen, benieuwd welke PS3'ers er dan mee gaan. Kunnen we gaan clubben met reservebank
ja, dat is inderdaad een nadeel, maar het gaat veel meer dan een spelcomputer worden. Het centrum van entertainment in je huis, als ik de previews moet gelovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik zit er sowieso over na tedenken om over te stappen.
Alleen betalen voor internet
Flikker zelf op homo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef quer het volgende:
[..]
scheer je weg uit dit topic dan![]()
Ik ben zo slim geweest om thiago te kopen voor 1000 coins ... dacht dat ie wel meer waard was
Je noemt fifa een kut spel, en noemt je zelf heteroquote:
I see what you did therequote:
Sony komt met een apparaat dat net een stuk verder gaat. Waarschijnlijk in combinatie met 4K HD Televisies en dan is er weer een groot gat tussen de Xbox en PS3 zoals op het begin. En nu eigenlijk nog steeds.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad een nadeel, maar het gaat veel meer dan een spelcomputer worden. Het centrum van entertainment in je huis, als ik de previews moet geloven
nee dat weet niemand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
Zou iemand van de xbox kunnen zeggen hoeveel futkaartjes er op de markt zijn?
Nie Fokken met rijst.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef quer het volgende:
[..]
Je noemt fifa een kut spel, en noemt je zelf hetero
E als je aan rijstjen komt dan kom je ook aan mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef quer het volgende:
[..]
fuck, , ik neem het terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
E als je aan rijstjen komt dan kom je ook aan mij
3euro per maandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat weet niemand.
Wel kan ik je vertellen dat er rond het miljoen auctions zijn.
En die 3 euro per maand kan je wel missen toch?
Dat is maar beter ook.quote:
Hoi!quote:
Ja, echt bizar wat een paar dure IFs met de markt kan doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn die prijzen toch gedaald in een paar dagen tijd
Echt bizar hoe EA het weer verpest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, echt bizar wat een paar dure IFs met de markt kan doen
Er ging net een eto'o 10,5k open bidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn die prijzen toch gedaald in een paar dagen tijd
Ja, en dan hebben ze dit jaar (gelukkig) nog geen Jumbos uitgebracht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Echt bizar hoe EA het weer verpest.
Inderdaad, er zijn schijnbaar al filmpjes met bewijs van YT verwijderd door EAquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dit spel is niks meer aan als je weet dat het spel aan het begin al een winnaar kiest waar het team gedurende wedstrijd veel beter loopt
Je hoopt toch maar bij elke 'MIND BLOWING TOTW' zoals ze dat zo leuk noemen dat ze geen Jumbo's erbij pompen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en dan hebben ze dit jaar (gelukkig) nog geen Jumbos uitgebracht.
EA heeft toch geen inspraak wat er op youtube gebeurt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn schijnbaar al filmpjes met bewijs van YT verwijderd door EA
Misschien door het -volgens hun- onterecht beschuldigen oid, mag het verwijderd worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA heeft toch geen inspraak wat er op youtube gebeurt?
Zo iets, maar de winnaar word bepaald voor de match begintquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Misschien door het -volgens hun- onterecht beschuldigen oid, mag het verwijderd worden.
Door dit TOTW crasht wel de hele markt, want er zijn ook genoeg bronze en silver packs die worden geopend. Ik kan nu wel NIF Messi betalen trouwensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je hoopt toch maar bij elke 'MIND BLOWING TOTW' zoals ze dat zo leuk noemen dat ze geen Jumbo's erbij pompen.
Ow, tja, heb zelf ook vaak wedstrijden, dan gaat de pasing niet lekker. Dan wordt bijna alles onderschept door de tegenstander, waardoor ik constant onder druk kom te staan en gewoon kansloos verlies. En soms "mag" het dan weer wel, dan win ik gewoon met 5-0. Ik vind het maar vage shit allemaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Misschien door het -volgens hun- onterecht beschuldigen oid, mag het verwijderd worden.
Dit klopt inderdaad, je verdedigers onderscheppen de val wel met een sliding, maar wel in de voeten van zijn spitsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, tja, heb zelf ook vaak wedstrijden, dan gaat de pasing niet lekker. Dan wordt bijna alles onderschept door de tegenstander, waardoor ik constant onder druk kom te staan en gewoon kansloos verlies. En soms "mag" het dan weer wel, dan win ik gewoon met 5-0. Ik vind het maar vage shit allemaal
36 euro per jaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
3euro per maand![]()
Dacht dat het een stuk duurder was.
Dat wordt wachten tot dat de PS3 kapot is, al 3/4 jaar oud ofzo
Snap ook niet dat EA het veranderd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, tja, heb zelf ook vaak wedstrijden, dan gaat de pasing niet lekker. Dan wordt bijna alles onderschept door de tegenstander, waardoor ik constant onder druk kom te staan en gewoon kansloos verlies. En soms "mag" het dan weer wel, dan win ik gewoon met 5-0. Ik vind het maar vage shit allemaal
Dan is dus niet iedereen blij, alleen de mensen die graag een realistisch spel zijn. Die arcade pace abusertjes zijn er helaas ook genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat EA het veranderd.
Gebruik gewoon de gamemode van h2h en klaar. Iedereen blij.
Klopt, ik heb ook dat soort wedstrijden wel eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwah, dat was in FUT 12 zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is dus niet iedereen blij, alleen de mensen die graag een realistisch spel zijn. Die arcade pace abusertjes zijn er helaas ook genoeg.
H2H speelt 1000× beter, maar het concept UT blijft geniaal, kan er geen genoeg van krijgen teams samenstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mwah, dat was in FUT 12 zo.
Maar nu is het wel heeeeel overpowered.
Lees Futhead maar is iedereen is niet blij met deze editie, ze spelen het alleen omdat ze het Ultimate Team mode zo leuk vinden. (Ik trouwens ook)
Matchcoins natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zijn dit je matchcoins of je tradeprofit?
Wat heb ik toch een hekel aan Slewquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Slew heeft in 9 wedstrijden 27 goals.
Westcarr in 9 wedstrijden 15 goals.
Mijn CAM McSheffrey heeft in 9 wedstrijden 8 goals..
Grabban is beter dan Westcarr en Slew (al heb ik ze niet geprobeerd) Ik heb Nouble al vanaf het begin op ST naast Grabban en dat gaat ook prima.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Slew heeft in 9 wedstrijden 27 goals.
Westcarr in 9 wedstrijden 15 goals.
Mijn CAM McSheffrey heeft in 9 wedstrijden 8 goals..
Dit jaar heb ik nog niet echt last van hem gehad ondanks zijn 1.91 en 91 pace.quote:
Hij is qua rendement de beste speler die ik tot nu toe heb gehadquote:
Ik hou van voetbal en voetbalspellen maar dit is gewoon een stuk strontquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef quer het volgende:
[..]
Ik kan je maar moeilijk geloven manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grabban is beter dan Westcarr en Slew (al heb ik ze niet geprobeerd) Ik heb Nouble al vanaf het begin op ST naast Grabban en dat gaat ook prima.
Dat komt door hun pace maar Grabban heeft de long shot trait.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan je maar moeilijk geloven man.
Westcarr en Slew zijn echt ziekelijk overpowered
Voor hoeveel welke formatie?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan je maar moeilijk geloven man.
Westcarr en Slew zijn echt ziekelijk overpowered
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door hun pace maar Grabban heeft de long shot trait.
Straks even kijken. Moet nog een plannetje afmaken voor vanochtend half 11quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
net ep 2 gezien van TWD, deze serie ga ik afkijken
Ik heb vandaag het hele 1e seizoen afgekeken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
net ep 2 gezien van TWD, deze serie ga ik afkijken
Hipster.quote:
Ik geef hem wel een kansquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:11 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen Kandji natuurlijk maar ach.
Een heel seizoen op één dag? Waar haal je de tijd vandaan joh!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het hele 1e seizoen afgekeken.
Echt vet
quote:
daar moest ik ook om lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Meteen die batterijen uit de controller gebeukt.
Is maar 6 uur hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een heel seizoen op één dag? Waar haal je de tijd vandaan joh!
Ik heb gisteravond en nacht al 2 afleveringen gekeken en vanochtend vanaf 10.30-14.30 ongeveer de restquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een heel seizoen op één dag? Waar haal je de tijd vandaan joh!
Gebeurt al min of meer..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
zijn trouwens niet meer zoveel IF lambert, die kan je makkelijk pricefixen
weet niet eens dat ik die heb geluisterd. Was net de hond uitlaten, maar hij staat wel in mijn playlist.quote:
Is dit jouw kamer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
zijn trouwens niet meer zoveel IF lambert, die kan je makkelijk pricefixen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
NEEeeeeeeeeee jas099f8ah verlies ik de beker met penalties
2-0 voor, hij 2-2, 3-2, hij 89e minuut 3-3. Ik 100 miljoen kansen al gehad, minimaal 5x 1 op 1 los van de goals en nog 10 andere goede kansen. Extr atijd ik 4-3, hij 120e minuut 4-4
Verlies ik penalties jfs09jf90ejf9hjfeh
21 schoten op doel gehad en 56% balbezit. Bah wat suckte ik dit potje met afronden![]()
![]()
Z'n keeper 26 reddingen
chill maar, alles komt goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
NEEeeeeeeeeee jas099f8ah verlies ik de beker met penalties
2-0 voor, hij 2-2, 3-2, hij 89e minuut 3-3. Ik 100 miljoen kansen al gehad, minimaal 5x 1 op 1 los van de goals en nog 10 andere goede kansen. Extr atijd ik 4-3, hij 120e minuut 4-4
Verlies ik penalties jfs09jf90ejf9hjfeh
21 schoten op doel gehad en 56% balbezit. Bah wat suckte ik dit potje met afronden![]()
Z'n keeper 26 reddingen
Jullie hebben gewoon een slechte ANY.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zo verneukte onze CPU verdediging het ook met clubs
Richmond deed niet eens mee die wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een slechte ANY.
hahah ik stuurde wel netjes gg na afloop, ook wel grappig dat ik zo achterlijkv eel kansen wist te verpestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
chill maar, alles komt goed![]()
Vanavond clubs doen?
2 tot nu toequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel episodes zijn er in season 3?
The Walking Dead (2010) - Episodes - IMDbquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel episodes zijn er in season 3?
Je kan gewoon bij clubs van positie wisselen. Iemand kan dan op any drukken en dan kan je spelen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ik stuurde wel netjes gg na afloop, ook wel grappig dat ik zo achterlijkv eel kansen wist te verpestenVolgende keer snel uitloggen als ik die keeper tegen kom
![]()
![]()
En ja man als er een any is sowieso
ah wat ik boven die laatste zin typte ging nog over die fut wedstrijd die ik verloorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij clubs van positie wisselen. Iemand kan dan op any drukken en dan kan je spelen...
#sommigemensenlettenechtnietopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
In mijn zoektocht naar Grabban (die ik voor 1.7k kocht, prima prijsje) vond ik ook nog een Fletcher (25 pace) voor 200c.
De laagste BIN van hem is 2k.
Ik kan rond een uurtje of 8quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ik stuurde wel netjes gg na afloop, ook wel grappig dat ik zo achterlijkv eel kansen wist te verpestenVolgende keer snel uitloggen als ik die keeper tegen kom
![]()
![]()
En ja man als er een any is sowieso
maar 2 tot nu toe dus, hopen dat ik eind volgende week klaar benquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
The Walking Dead (2010) - Episodes - IMDb
10 dus en er komt een break
[ afbeelding ]
Ja, maar echt dramatisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
AVATAR (the last airbender) HEEFT EEN VERVOLG?? ? ? ?
Nog steeds rumours of staat het op console?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:33 schreef zerokil het volgende:
Trouwens vandaag nieuw tournament bronze 1 country. (?)
inclusief bank?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:33 schreef zerokil het volgende:
Wat kan je winnen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:33 schreef zerokil het volgende:
Nog niet bevestigd he, maar heeft er alle schijn van..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OkeeEven een waardeloze Engelse bronze op de tp gegooid voor 200c BIN
Alleen de naam van het toernooi is bekend gemaakt dus?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd he, maar heeft er alle schijn van..
Ja klopt, beetje apart.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is nog niet announced, normaal is dat al veel eerder..
Nee, stond gisteren al bij de toernooien. Ze hadden er alleen per ongeluk 2 offline cups ipv 1 online en 1 offline bijgezet. 18 spelers, alles bronze, alles zelfde nationaliteit. Frankrijk en Engeland zullen wel populair zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen de naam van het toernooi is bekend gemaakt dus?
De Braziliaanse bronzes zijn niet zo heel erg goed volgens mij (vliegensvlug op de UDB gekeken). Zal wel vooral Engels vs Engels wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef WezepAFCA het volgende:
Zou ik met dat nieuwe toernooi mijn non shiny bronzen engelsen en brazilianen etc voor mooie prijsjes kunnen verkopen? meer dan 300 engelsen en bijna 50 brazilianen
Ja al die Engelsen ook niet, gewoon alles wat ik ooit uit bronze packs kreeg bewaard. Maar voor de bank op te vullen misschien voor 500 coins-1k bin kwijt zou mooi zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Braziliaanse bronzes zijn niet zo heel erg goed volgens mij (vliegensvlug op de UDB gekeken). Zal wel vooral Engels vs Engels worden
Dat zou een natte droom zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja al die Engelsen ook niet, gewoon alles wat ik ooit uit bronze packs kreeg bewaard. Maar voor de bank op te vullen misschien voor 500 coins-1k bin kwijt zou mooi zijn
Jij hebt rare natte dromen ....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou een natte droom zijnHeb iets van 300 tot 400 spelers uit Engeland
Daarnaast hoop ik dat er een mooie reward is want mijn bronze Franse team is echt keigoed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou een natte droom zijnHeb iets van 300 tot 400 spelers uit Engeland
+/- 6,5k per stukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand even snel zeggen wat een CF-CAM kaartje moet kosten??
Om en nabij de 1.5 a 2K volgens mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand even snel zeggen wat een CF-CAM kaartje moet kosten??
Ik ben toch niet zo onder de indruk van hem, niet alleen door zijn 56 pace maar zijn aanname is ook lang niet altijd goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand hier gespeeld met Trundle?
quote:
Ik geloof Toefjes eigenlijk eerder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om en nabij de 1.5 a 2K volgens mij
Ik ga hem gewoon op CAM gooien, kijken of hij er wat van baktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zo onder de indruk van hem, niet alleen door zijn 56 pace maar zijn aanname is ook lang niet altijd goed.
Zelf opzoeken is toch een stuk handiger en meer betrouwbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof Toefjes eigenlijk eerder.
Bedankt
Feyenoord thuis en uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die nog een paar mooie thuis of uit kits weet?
Wat is je team dan waar ik straks tegen ga spelen? Bij mij heeft Weston trouwens 29 goals uit 65 wedstrijden, dat is best goed voor een LM.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon op CAM gooien, kijken of hij er wat van bakt.
Ja dat is waar, maar ik kon het ook gewoon even vragen aangezien je toch binnen 20 seconden een reactie krijgtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelf opzoeken is toch een stuk handiger en meer betrouwbaar
Bij mij doet die sectie het absoluut niet. Niet af en toe niet.. gewoon nooitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelf opzoeken is toch een stuk handiger en meer betrouwbaar
Kijk dan gewoon bij de gemiddelde prijzen, die doet het altijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij doet die sectie het absoluut niet. Niet af en toe niet.. gewoon nooit
Hier een screentje, heb de eerste de beste gepakt, dus moet veel goedkoper kunnen![]()
[ afbeelding ]
Tigres thuis en Swindon town uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk van buitenlandse clubs![]()
Ik een screentje maken om mijn gelijk te bewijzen:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon bij de gemiddelde prijzen, die doet het altijd.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is je team dan waar ik straks tegen ga spelen? Bij mij heeft Weston trouwens 29 goals uit 65 wedstrijden, dat is best goed voor een LM.
Bedanktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij doet die sectie het absoluut niet. Niet af en toe niet.. gewoon nooit
Hier een screentje, heb de eerste de beste gepakt, dus moet veel goedkoper kunnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik een screentje maken om mijn gelijk te bewijzen:
[ afbeelding ]
Blijk in geen gelijk te hebben
Dat bedoel ik niet. Dit:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik een screentje maken om mijn gelijk te bewijzen:
[ afbeelding ]
Blijk in geen gelijk te hebben
Ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je gaat abusenMijn team heb je hier vast al eens gezien.
Dan kan ik nu voor 45 euro aan coins verkopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef bombmannl het volgende:
Zo, eventjes 100k verkocht voor 15¤, maandag nog een klant:)
Als RB zou ik Little proberen, is voor mij erg goed. Als CAM is Mellis fijn ondanks zijn gebrek aan pace. ST ofcourse Ingsquote:
Oh, chill. Mijn leer curve is nog niet beeindigd blijkbaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Dit:
[ afbeelding ]
5* skillz moddafokkaaaaaquote:
Ik heb daar eigenlijk McSheffrey maar ik wil Trundle uitproberen want 5*quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5* skills hebben met een lage dribbling vind ik dan wel weer raar
Zou wel realistischer zijn als skills ook konden mislukken jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat hij niet wendbaar is denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Christie is ook wel goed door zijn redelijke dribbling en goede tackles.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als RB zou ik Little proberen, is voor mij erg goed. Als CAM is Mellis fijn ondanks zijn gebrek aan pace. ST ofcourse Ings![]()
Ik ga nu ff een potje met Grabban spelen! Ik heb iig wat bronze engelse ingekocht voor als dat toernooi er komt
Ik moet zo nog even beneden opruimen en ik open nog wat packs in de hoop dat ik een squad fitness krijg, daarna kan ik wel (hopelijk levert het geen problemen op want vorig jaar kon ik ook niet tegen pascal08 door mijn internet)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden.
Trundle gaat het spel toch wel vertragen.
Hoelaat wil je spelen?
Ik zeg DOEN! Kan voor 90 euro aan coins verkopen. Kan ik toch mooi black ops 2 kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dan kan ik nu voor 45 euro aan coins verkopen.
Dan heb ik gewoon winst gemaakt in 2 edities van Fifa
Prima, stuur maar een invite als je klaar bentquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Christie is ook wel goed door zijn redelijke dribbling en goede tackles.
[..]
Ik moet zo nog even beneden opruimen en ik open nog wat packs in de hoop dat ik een squad fitness krijg, daarna kan ik wel (hopelijk levert het geen problemen op want vorig jaar kon ik ook niet tegen pascal08 door mijn internet)
rainbow flick kan mislukkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou wel realistischer zijn als skills ook konden mislukken ja
Ja maar dat doe je zelf.quote:
zou niet eens weten hoe ze moeten. Ken maar 1 skill en voor de rest is het lekker los gaan met die stickquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je zelf.
Zo kan een simpele flipflop of roulette ook mislukken als je hem niet goed inzet.
mijn tactiek, werkt meestal ook nog tegen containfuckersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zou niet eens weten hoe ze moeten. Ken maar 1 skill en voor de rest is het lekker los gaan met die stick
Ik vind het alleen zo zonde om van een CM een CDM te maken en 4-4-2 is hij of zal de waarde niet veel veranderen?quote:
Ja, andere CB's.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedenavond!
Wie tips/verbeteringen voor m'n nieuwe team?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#8fFwZN5eqg1:360
Van nature is het een CAM, maar ik denk dat wel meer mensen hem op CDM zouden willen hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo zonde om van een CM een CDM te maken en 4-4-2 is hij of zal de waarde niet veel veranderen?
Pepe en Ramosquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maar wie.. ik heb trouwens Pepé in m'n club, maar vergeten erin te zetten.
lol weet je dat echt niet??? HAHAHA wat domquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef quer het volgende:
Noob vraag maar : kan je spelers ook vinden door hun naam in te tikken? of moet je bijv voor messi naar liga bbva en dan barcelona en dan aanvallers?
je kan niet ergens messi intikken en dan bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik hou ook steeds meer even in door het balletje vast te houden/stil te staan (linker trigger + rechter trigger inhouden). Dat werkt echt heel goed om de verdediging open te trekken want dan gaan ze als een mongool op je jagenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:13 schreef poker4lifee het volgende:
pfoe duur team tegenstander van net in div1
if pepe, thiago silva, benzema met aguero in de spits
ribery alles
Hij kon mooi met 3-1 naar huis, 1 schot op doel had ieSnelle combinaties op het middenveld ftw.
![]()
Mirandaquote:
dat moet ik wat meer in m'n spel toepassen nog ja. Idd, doe dat aardig wat, op balbezit rond hun 16 of gewoon op hun helft als ik merk dat doorlopen toch nergens toe zal leiden. Dan maar ff vertragen jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hou ook steeds meer even in door het balletje vast te houden/stil te staan (linker trigger + rechter trigger inhouden). Dat werkt echt heel goed om de verdediging open te trekken want dan gaan ze als een mongool op je jagen
Dat hele FIFA wordt door de meesten alleen maar naar voren gespeeld..af en toe vertragen werkt echt prima.
Als je dat het belangrijkste vind kun je beter H2H gaan spelen met Spanje in plaats van FUT.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
En als je op de ratings wil gaan?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
lol weet je dat echt niet??? HAHAHA wat domHaha, moest hardop lachen, ik zag de spoiler in eerste instantie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor dat meisje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:22 schreef Fuszy het volgende:
Zit je dan op een vrijdagavondeen verslag aan het maken waar je niet helemaal uitkomt. Ga het nooit afkrijgen vanavond, maar het moest eerder vandaag al af zijn. Althans dat hadden we afgesproken. (fifa, FOK! en uitstellen is niet goed
)
airjapes dribblequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hou ook steeds meer even in door het balletje vast te houden/stil te staan (linker trigger + rechter trigger inhouden). Dat werkt echt heel goed om de verdediging open te trekken want dan gaan ze als een mongool op je jagen
Dat hele FIFA wordt door de meesten alleen maar naar voren gespeeld..af en toe vertragen werkt echt prima.
Ze zit wel in mijn groep, maar dit is gewoon voor ons project. Heb er één afgemaakt vandaag en moet er nog één.quote:
Ze gebruikt je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zit wel in mijn groep, maar dit is gewoon voor ons project. Heb er één afgemaakt vandaag en moet er nog één.
Nu je dat zei begint ze wel te praten lol
Hbo en projectenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zit wel in mijn groep, maar dit is gewoon voor ons project. Heb er één afgemaakt vandaag en moet er nog één.
Nu je dat zei begint ze wel te praten lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |