SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yippeeeee, ik ben de TS een keertje!! Nog maar ff mijn last post:
Zo hee, wat een mooi, lekker koud weertje. Leontien-jasje aan, niet te koud, niet te warm. Heerlijk dat het weer wat kouder wordt.
Moest op 90% van mijn kunnen een 5k lopen. Binnen 30:18 gedaanViel niet mee overigens met een verkoudheid ergens borrelend, maarja. Nu een voldaan gevoel
![]()
Jammer genoeg is mijn Garmin een beetje dood nu![]()
@N.I.M.B.Y: BankaardappelChapeau! En wat een lekker gevoel moet dat geven. Volgende week LVML
![]()
![]()
Hartsikke mooi moment, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE
En ze was Fier op me![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Good job!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE
En ze was Fier op me![]()
![]()
Op naar de LVML en dan of een loopgroep of bij de plaatselijke atletiekvereniging gaan kijken
De korte broek kan echt de kast in tot de lente want het was best wel fris![]()
Ik had gelukkig op een weersite gekeken en lang/lang aangedaan.Wat is je volgende doel?
![]()
Jaaa nog een keertje![]()
voor NIMBY
![]()
Ik weet mijn startdatum niet meer precies, ergens begin september, maar ik ben ook bijna klaarMorgen doe ik les 24 dus.. dan nog 6 te gaan..
en ik had nooit gedacht dat het me zo goed af zou gaan. Heb halverwege iets meer rust gepakt ivm overbelaste knieën maar daarna nooit meer een pijntje gehad
![]()
![]()
![]()
Nogmaals dank voor de felicitaties![]()
![]()
![]()
Om het te vieren heb ik mezelf verwend; (Swets sales percentage vragen aan ze)
"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
Product omschrijving adidas Firebird Trackpants Orange-Dark Brown
"[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zijn er trouwens ook zaken waar je lengtematen trainingsbroeken kan kopen? Ik heb daar 's winters wel behoefte aan als ik wil blijven lopen maar bij de standaard merken heb ik nogal last van hoog water...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Goed man, altijd lekker zo'n beloningquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
"![]()
![]()
14.gifquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten
"![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef Queued het volgende:
[..]
Good job!!Wat is je volgende doel?
![]()
Ehm eerst de LVML goed uitlopen en dan weet ik het nog niet.
Wel blijven lopen natuurlijk maar ik twijfel nog tussen een loopgroep of de atletiekvereniging of misschien een van 5 --> 10K schema.
Ik neig wel naar de eerste twee opties om ook het sociale aspect wat meer erbij te halen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Heden overleden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef Quoi het volgende:
* Quoi reanimeert haar Garmin op alle mogelijke manieren![]()
![]()
ook met t-shirt met korte mouwen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:47 schreef knep het volgende:
Vandaag gewoon nog in korte broek gelopen hoorkap nah![]()
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen?En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
![]()
Kruidvat schijnt leuke actie te hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen?En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
![]()
![]()
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he![]()
Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken
![]()
![]()
Ik begin me een beetje een kruisvaarder te voelen die net de eerste ongelovigen uit de poorten van Jeruzalem heeft gejaagdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel tof, zo'n semi-offroad evenementHeel veel plezier alvast!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb wel een jas van Leontien/Kruidvatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he![]()
Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken
en voor dat geld is het echt prima spul. Het gaat bij mij al meer dan een jaar mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij de Action heb je ook nog wel eens runnerartikelen. Heb ik nog naadloze hardloopsokken en een "trui" met lange mouwen gehaald.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: