abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:39:31 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118468188

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
SPOILER: motivational plaatjes
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:40:36 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118468227
Yippeeeee, ik ben de TS een keertje!! Nog maar ff mijn last post:

Zo hee, wat een mooi, lekker koud weertje. Leontien-jasje aan, niet te koud, niet te warm. Heerlijk dat het weer wat kouder wordt.

Moest op 90% van mijn kunnen een 5k lopen. Binnen 30:18 gedaan :o Viel niet mee overigens met een verkoudheid ergens borrelend, maarja. Nu een voldaan gevoel *)

Jammer genoeg is mijn Garmin een beetje dood nu -O-

@N.I.M.B.Y: Bankaardappel :D Chapeau! En wat een lekker gevoel moet dat geven. Volgende week LVML :P
pi_118468286
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen *O* *O*

http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE

En ze was Fier op me :@

Hartsikke mooi moment, gefeliciteerd! *O*
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_118468288
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Yes!!!!!! Evy helemaal afgelopen *O* *O*

http://www.endomondo.com/workouts/vDD_eRo9bjE

En ze was Fier op me :@

:D

Op naar de LVML en dan of een loopgroep of bij de plaatselijke atletiekvereniging gaan kijken :)

De korte broek kan echt de kast in tot de lente want het was best wel fris :+
Ik had gelukkig op een weersite gekeken en lang/lang aangedaan.
Good job!! *O* Wat is je volgende doel?
pi_118468408
Jaaa nog een keertje *O* *O* voor NIMBY :Y
Ik weet mijn startdatum niet meer precies, ergens begin september, maar ik ben ook bijna klaar :D Morgen doe ik les 24 dus.. dan nog 6 te gaan.. :o en ik had nooit gedacht dat het me zo goed af zou gaan. Heb halverwege iets meer rust gepakt ivm overbelaste knieën maar daarna nooit meer een pijntje gehad :D *O*
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:47:35 #6
11102 knep
Mountainfreak
pi_118468445
Vandaag gewoon nog in korte broek gelopen hoor :7
pi_118468460
Nogmaals dank voor de felicitaties O+ :*

:P

Om het te vieren heb ik mezelf verwend; (Swets sales percentage vragen aan ze ;) )

"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.

Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten

Product omschrijving adidas Firebird Trackpants Orange-Dark Brown
"
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:50:28 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_118468535

Alleen als ie ijs- en ijskoud is :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_118468537
Zijn er trouwens ook zaken waar je lengtematen trainingsbroeken kan kopen? Ik heb daar 's winters wel behoefte aan als ik wil blijven lopen maar bij de standaard merken heb ik nogal last van hoog water... :{
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:52:27 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_118468591
En hoera *O* voor NIMBY!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_118468635
Zo kleine zo even op bed leggen en dan lekker maar een uurtje lopen :)
pi_118468726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Om het te vieren heb ik mezelf verwend; (Swets sales percentage vragen aan ze ;) )

"Bedankt voor uw bestelling bij Sport4Sale. Hieronder volgt een overzicht van uw bestelling.

Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten

"
Goed man, altijd lekker zo'n beloning :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:56:43 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118468728
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Uw gegevens
N.I.M.B.Y.
Nederland
Uw bestelde producten

"
14.gif
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:58:08 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118468776
* Quoi reanimeert haar Garmin op alle mogelijke manieren :{
pi_118468795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef Queued het volgende:

[..]

Good job!! *O* Wat is je volgende doel?
;)

Ehm eerst de LVML goed uitlopen en dan weet ik het nog niet.

Wel blijven lopen natuurlijk maar ik twijfel nog tussen een loopgroep of de atletiekvereniging of misschien een van 5 --> 10K schema.
Ik neig wel naar de eerste twee opties om ook het sociale aspect wat meer erbij te halen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_118468889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:58 schreef Quoi het volgende:
* Quoi reanimeert haar Garmin op alle mogelijke manieren :{
Heden overleden?
pi_118468894
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:47 schreef knep het volgende:
Vandaag gewoon nog in korte broek gelopen hoor :7
ook met t-shirt met korte mouwen?
kap nah
pi_118469021
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen? :) En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
pi_118469058
:%

Rennen! *O*
Ja doei.
pi_118469150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben jullie nog tips waar ik goedkope maar ook goede kleding kan kopen? :) En advies wat voor jasje het meest handige/fijnste is om te hebben?
Kruidvat schijnt leuke actie te hebben ;)
pi_118469211
Ik zag dat de action wel wat had liggen. Of het goed is weet ik niet.
pi_118469300
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he :+ ;) Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken :Y
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:15:48 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118469452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel tof, zo'n semi-offroad evenement :Y Heel veel plezier alvast!
Ik begin me een beetje een kruisvaarder te voelen die net de eerste ongelovigen uit de poorten van Jeruzalem heeft gejaagd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:16:35 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_118469486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo cheap hoeft dus ook weer niet he :+ ;) Moet wel écht goed zijn zeg maar. Oh en Kruidvat heeft geen jassen zo te zien.. Maar die tight en shirt ga ik ff checken :Y
Ik heb wel een jas van Leontien/Kruidvat :Y en voor dat geld is het echt prima spul. Het gaat bij mij al meer dan een jaar mee :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118469546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij de Action heb je ook nog wel eens runnerartikelen. Heb ik nog naadloze hardloopsokken en een "trui" met lange mouwen gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')