Dus bij deze: het allereerste huizenmarktnieuwstopic!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef iamcj het volgende:
Is dit een idee?:
Een apart topic waarin je het dagelijkse nieuws kunt/moet posten. De mensen die dat willen kunnen zo op de hoogte blijven en andere topics blijven schoon.
En nu een betrouwbare bron i.p.v. deze bleangenclub die z'n subsidie wil behouden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef michaelHD9 het volgende:
En voor de ongelovige jehova's: http://www.eigenhuis.nl/a(...)sten-baten-overheid/
Beter dan de speculantjes die in hun eigen straatje lullen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En nu een betrouwbare bron i.p.v. deze bleangenclub die z'n subsidie wil behouden?
Totdat de plannen weer gewijzigd worden en dan ben je wel ineens aan de beurt. We gaan allemaal vet betalen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Zohee... Gaat hard hier...
Anyway, de nieuwe plannen zijn bekend.
Dat is niet zo mooi. Mijn hypotheek loopt nog 23 jaar, en nu blijkt dat ik de laatste 3 jaar jaarlijks een half % moet gaan inleveren...
The horror...
Oh nee, de nieuwste plannen zijn om het 42% tarief, op termijn 37% te maken.
Dan lever ik qua HRA dus niks in.![]()
![]()
Ja man. Hoop doet leven toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef graaierrr het volgende:
Totdat de plannen weer gewijzigd worden en dan ben je wel ineens aan de beurt. We gaan allemaal vet betalen.
Er is gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man. Hoop doet leven toch?![]()
Lijkt me nu wel duidelijk hoor. Dat het niet is wat jij en Xeno wilden horen is een tweede.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef graaierrr het volgende:
Er is gewoon geen pijl op te trekken.
Daar is van alles mis mee. Zo komen er geen bergen mensen in de problemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me nu wel duidelijk hoor. Dat het niet is wat jij en Xeno wilden horen is een tweede.
Prima maatregel zo. Zo ontzie je de mensen die de HRA nodig hebben, en belast je de mensen die hem niet echt nodig hebben ietsje extra. Niks mis mee.
Nou vooruit, ik kop hem in: 6% overdrachtsbelasting? 200.000 kooptransacties op jaarbasis met een gemiddelde prijs van een kwart miljoen? En de kosten van renteaftrek voor het gemak een paar miljard te laag ingeschatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:58 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Beter dan de speculantjes die in hun eigen straatje lullen.
Weerleg maar.
Ik hoorde dat dit een symbolische aanzet is en dat de percentages de komende jaren wel zullen worden aangepast, de kluif ligt nu in het hondenhokquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat is niet zo mooi. Mijn hypotheek loopt nog 23 jaar, en nu blijkt dat ik de laatste 3 jaar jaarlijks een half % moet gaan inleveren...
The horror...
![]()
Vertel, wie is jouw bron?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit een symbolische aanzet is en dat de percentages de komende jaren wel zullen worden aangepast, de kluif ligt nu in het hondenhok
Volgend kabinet met premier Asscher
Juist welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Er is gewoon geen pijl op te trekken.
Bwhehe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
The horror...
![]()
Rutte blijft niet eeuwig de premierquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, wie is jouw bron?
[ afbeelding ] ?
Bedragen komen uit de miljoenennota ten tijde van opstellen van dat overzicht hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik kop hem in: 6% overdrachtsbelasting? 200.000 kooptransacties op jaarbasis met een gemiddelde prijs van een kwart miljoen? En de kosten van renteaftrek voor het gemak een paar miljard te laag ingeschat
Het doet zeer, he?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rutte blijft niet eeuwig de premier
En zeker niet nu hij zelf de bijl aan de wortel heeft gezet
Goede zaak dat de HRA wordt aangepakt, kan nog een tandje erbij komende jarenquote:
Dat zal wel moeten, en alleen al dat geeft nog steeds onzekerheid ipv zekerheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Goede zaak dat de HRA wordt aangepakt, kan nog een tandje erbij komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |