Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Barbusse het volgende:
Tandarts vind ik nou niet echt vakantie-materiaalMijn vakantie is ook bijna voorbij btw
Verjaardag materiaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welen het was zelfs gezellig
ja ik was jarig en tnxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verjaardag materiaal?Je was jarig? Gefeliciteerd jij
![]()
Nog goedener TS btwquote:
Yes, I am bearded down and suited up.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Oh. Ik dacht wat spannends.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Deze keer wel jaquote:
De film van zondagavond halen jullie welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film van zondagavond halen jullie wel
Pfffftquote:
Dames je hoort het opschietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.quote:
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.
Bungeejumpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin in
Bungeejumpen in maatkostuumquote:
bond ... dresscode lijkt me duidelijk.... kort jurkje, high heels, blinbling... en smokey eyesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |