Dat is enkel als er ook film gekeken is!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Silenus het volgende:
Een knipoog betekent dat je geneukt hebt, weten jullie dat dan niet?
Filmpje kijken staat gelijk aan neuken!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien hij het niet doet
[..]
Dat is enkel als er ook film gekeken is!
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus niet over haar gezellige weekend gesproken?
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik daar naar geïnformeerd.Ik schrijf ook niemand af.
Nee, dat was een anderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen vertelde ze over haar 'speciale iemand' of had ze een gewoon leuk weekend gehad en daarnaast nog iemand otnmoet?
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik vroeg het mij gewoon af... een andere dame had namelijk ook een fijn weekend gehaden stuurde dus gister het bericht dat ze "een speciaal iemand" ontmoet had... Dus ja, dan snap je dat ik weinig zin in nog een keer zo'n bericht te ontvangen... Kan ik beter mijn energie stoppen in dames die WEL oprecht interesse hebben en niet jan en alleman afwerken tijdens hun zoektocht.
Vandaar.
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent toch niet van het type; oeverloos blijven lullen over van alles en maar niet tot afspreken komen... toch? Als je een idee van klik heb; afspreken voor een date. Dat gewacht en gedraai heeft nog nooit een date goed gedaan.
Eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef TheArt het volgende:
Knuz bevalt me tot nu toe echt uitstekend. Zelf een paar berichtjes gehad van leuke meiden, zelf 2 een berichtje gestuurd en nog leuk bericht terug ook. Met 1 ben ik inmiddels overgestapt op Whatsapp omdat het contact zo leuk was
Waarom RP als Knuz hetzelfde werkt en je daar veel meer mee kan.
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beter opletten als je mijn posts volgt... Ik spreek het liefst zsm af... maar deze dames helaas niet....
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ok. Je kan mij niet verwijten niet alles bij te lezen. Soms gaat er in één avond een compleet topic doorheen.
Het komt door mijn vriendin. Die wil ook opeens tijd enzo... en dan komt ze met hele goede overtuigende non verbale argumenten.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind deze instelling dus gewoon echt niet kunnen he
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
Weer een one-liner gekregen. Gesprek is nog niet heel spannend.
"Wat je aan?.. *wink wink* "quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maakt een gesprek spannend voor jou dan?
Wat bedoel je daarmee? Heb je iemand anders ontmoet?quote:
Oeh! Zullen we verder gaan met DMquote:
Dat soort dingen vragen.. dan later ga je zeker ook vragen "mag ik je kussen?" .. "mag ik je hier aanraken?"quote:
Ik weet even niet hoe dit bedoeld wordt, ga maar uit van het positievequote:Waarom woon je daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |