Hoezo, je gaat nu toch nog niet? Tegen die tijd is dit topic wel dichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wel
Mag ik hier nu niet posten
D'ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo, je gaat nu toch nog niet? Tegen die tijd is dit topic wel dicht
Havermoutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Een goeie vrijdagse lunch zo te horen
Ik heb me in Londen tegoed gedaan aan de porridge, dus misschien dat ik maar eens havermout ga kopen
Kruimellaagjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Doe je de havermout dan door de vulling?
Klagen over kruidnoten in augustus, kerstreclame eind oktober of paaseitjes in januari. Terechte klacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom heeft Bol nu al kerstreclame?![]()
quote:
Kruidnoten vanaf het begin van de herfst graag!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klagen over kruidnoten in augustus, kerstreclame eind oktober of paaseitjes in januari. Terechte klacht.
Maar je viert nog steeds een feestje in hetzelfde seizoen en in mijn redelijk atheïstische ogen draait het uiteindelijk allemaal om hetzelfde.quote:Aan de andere kant, de herfst vind ik het mooiste seizoen, winter is prachtig (mits mooie sneeuw en lekker koud), maar met kerst heb ik dan weer niks
sommige dingen hoeven van mij niet. Dat is er een vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me in Londen tegoed gedaan aan de porridge, dus misschien dat ik maar eens havermout ga kopen
Ik vond de instant daar zo lekker. Gewoon heet water erbij en klaar. Bonus: We hadden een waterkoker op de hotelkamer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
SneeuwZodra ik weer helemaal op de been ben graag! En dan niet op de snelwegen want dan is dat humeur van vriend weer ver beneden het vriespunt.
[..]
Havermout![]()
Ook geschikt voor lekkere koekjes, kruimeltoetjes en appeltaart
Je loopt zelfs al een maand achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom heeft Bol nu al kerstreclame?![]()
Jouw zusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef Tinuviel het volgende:
Ik vind dit het goede seizoen voor kruidnoten etc. En ik ben gek op Duitse advents/ kerstspul. Ben dan ook niet zo gek als mijn zus. Die vind dat je dat niet voor 1 december mag kopen. En volgens haar zouden de supermarkten dat spul ook niet zo vroeg verkopen als wij, de consumenten er niet in mee gaan.
quote:Mijn baby kletst me nu al 40min. de oren van het hoofd. Slapen, hoh maar.
Is dat een hint?quote:En over winterpret gesproken. We hebben nog een zitje voor op de slee nodig voor onze baby.
Dit is pas echt awesome:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de mandarijntjes nog niet lekker zijn
Haha, nee niet echt. Maar vorige keer wilde ik zoiets kopen toen er sneeuw ag en toen was het nergens meer te krijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Haha, Tinuviel je bent een optimist als je op korte termijn al een dik pak sneeuw verwacht waarop je kunt sleeën
Ja, ik ben zo onderweg, nog even een paar kleine dingetjes die ineens langskwamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Tinuviel het volgende:
Red, de jongens doen het goed op slapen na. Maar jij bent al onderweg
An offer you can't refuse zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:08 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn collega waarmee ik samenwerk zit in Frankfurt en onze klant ook. Stuurt ze mij een mail of ik niet in december met haar naar de klant wil. En terloops dat wij dan ook naar de kerstmarkt kunnen en daar een gluehwein drinken.
Precies wat ik iedere keer denk als ik die foto op pinterest ziequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
An offer you can't refuse zou ik zeggen!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vroeg me gisteren af tot hoe laat GLS bezorgde, schijnbaar tot een uur of zeven, niemand meer gezien. Pakje zit nu opnieuw in de bestelronde, ik ben benieuwd de vorige keer waren het twee bezorgers met het gezamelijk IQ van mijn vooroorlogse deurbel, ik ben benieuwd of het er nu maar één is, dan vindt hij de voordeur nooit...
(nooit eerder echt klachten gehad overigens, maar ze hebben de extra wol voor het dekentje van mijn mini en ik verveel me)
Tsja, op zich heb je natuurlijk niet meer nodig dan warmte...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht echt dat ik het verkeerd had gezien in Londen, maar ik heb daar dus iemand scrambled eggs zien maken met behulp van het stoompijpje van het espressoapparaat![]()
![]()
Uitleg
Ik heb er één, stoompijpje is ongebruiktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het fascinerend
En nu moet ik zéker een espressoapparaat
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoppa, vanmiddag even kleding gekocht: man style! Oftewel: zoek exact het model dat je aan hebt en koop het in een andere kleur. Heerlijk snel
Wat voor baan heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen kan ik trouwens iets meer uitslapen. Dan hoef ik pas om 7 uur op kantoor te zijn
Zit er in ieder geval nog variatie inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoppa, vanmiddag even kleding gekocht: man style! Oftewel: zoek exact het model dat je aan hebt en koop het in een andere kleur. Heerlijk snel
Nice!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een feestdagenjurkje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had m al tijden op het oog, en nu was er zomaar een heleboel korting opPlus nog een extra kortingscode, en deze krent is weer tevreden
De mijne klaagt dat hij niets meer heeft tot ik het beu ben en online een berg bestel waar hij uit kan kiezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je dan ook direct een jaarvoorraad gekocht? Dat doet mijn vriend altijd, die geeft een smak geld uit, en hoeft dan een jaar niet meer ofzo
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nice!
Noppies zag ik elders? Erg tof merk![]()
een zaterdagbaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij eigenlijk?op zaterdag om 7 uur beginnen?
Geen jaarvoorraad. Het ging in dit geval om broeken, dus ik denk dat ik met twee extra weer een heel eind komquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je dan ook direct een jaarvoorraad gekocht? Dat doet mijn vriend altijd, die geeft een smak geld uit, en hoeft dan een jaar niet meer ofzo
Zie DM. Zoals het er nu naar uitziet is dit overigens eenmaligquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij eigenlijk?op zaterdag om 7 uur beginnen?
Ik heb de eerste lekkere mandarijnen reeds verorberdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, fijne tip.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste lekkere mandarijnen reeds verorberdmaar ook al een lading vieze gehad
Die ze nu bij de jumbo hebben zijn lekker
heb ik al een paar avonden gedaan. Conclusie: kopen. Klein, licht en leest idd net als gewoon papier. Ideaal voor onderwegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Jammer JoJomaar heb je dan nu niet mooi de tijd om je e-reader te testen?
Ik heb thuis ook wel redelijk lekkere mandarijnen liggen
en dat vraag jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Hmmm verleidelijk welHoe makkelijk is het om aan e-booken te komen? En moet je ze allemaal kopen, hoe zit het met de beveiliging?
Ik heb me nog nooit bezig gehouden met e-booksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat vraag jij![]()
Laat ik het zo zeggen, ik heb er nu 40 boeken op staan (waaronder de complete Game of Thrones serie) en bij wat rondvragen kwam degene met het grootste aanbod op 15000 boeken....
Ow vreselijk is dat... wij hadden vandaag iemand op het werk die je overal kon ruiken... en heel lang. Zo'n vieze indringende parfumgeur. Bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er gaat net een stelletje naast me zitten die letterlijk een adembenemende parfumlucht om zich heen hebben. Zouden ze het zelf niet meer ruiken
De bus van het vliegveld naar het centrum doet er 45-60 minuten over als je de langzame neemt. Heb alleen geen idee tot hoe laat je dan weer terug kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit wel op een dodelijk saaie locatie vanavond. Vliegveldhotel in Dublin. Ver van alles af
ben er een paar weken terug nog drie avonden wezen stappen en om nu alleen bier te gaan drinken in een stampvolle bar op Temple Bar heb ik niet veel zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bus van het vliegveld naar het centrum doet er 45-60 minuten over als je de langzame neemt. Heb alleen geen idee tot hoe laat je dan weer terug kan
He MM, goed naar je zin daar in de US of A?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:42 schreef MadMaster het volgende:
Storm in Alabama.
Beginnetje van Sandy? Temperaturen dalen wel drastisch...
Tot nu toe wel, maar de temperatuur gaat vannacht 12 graden naar beneden t.o.v. gisternacht. Dag shorts, hallo spijkerbroek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
He MM, goed naar je zin daar in de US of A?
en aan de bourbon of hebben ze daar ook Schotse?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar de temperatuur gaat vannacht 12 graden naar beneden t.o.v. gisternacht. Dag shorts, hallo spijkerbroek.
Morgen een BBQ-wedstrijd waar vrienden van ons uit NL aan meedoen, hoop dat het ook BBQ weer wordt dan...
Schots hebben ze hier wel, maar niks bijzonders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
en aan de bourbon of hebben ze daar ook Schotse?
Dat vermoeden had ik al wel dat je niet van de bourbon bent. Morgen op het vlees concentreren dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schots hebben ze hier wel, maar niks bijzonders.
Wat Glenlivet en Johnny W.
Morgen bij Jack Daniels op bezoek: http://www.jackdanielsbarbecuemedia.com/
Daar is dus ook de BBQ. Maar ben zelf geen bourbon liefhebber...
Ik ga morgen alleen maar kijken bij de BBQ. Alleen de jury mag proeven, maar misschien pikken we wat restjes mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al wel dat je niet van de bourbon bent. Morgen op het vlees concentreren dusHoe lang blijf je nog in de VS?
Het laatste, zit nu lekker op de bank met een rummetjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:02 schreef MadMaster het volgende:
Is je kroeg nog open of ben je aan het bijkomen van een avondje werk?
ik begin op vrijdag om 15:30 zo'n beetje. Wel van 18:00 tot 20:00 vrijquote:
ik zit te onbijten en wandel zo richting terminalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 06:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goedemorgen dames en herenIk ga weer ontbijten en an die arbeit!
ben je Roomser dan de paus of heb je niets gecopieerds in je bezit?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
Er zijn de laatste jaren steeds meer boekenwinkels failliet gegaan. Grotendeels dankzij internetwinkels, maar nu met de e-reader en de 'gratis' e-books wordt het er ook niet beter op.![]()
Ik vind het dan ook jammer dat er zoveel mensen downloaden.
Ook nog geen voorwerk oid?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik voel me niet minder dan do. en mini stuitert er ook nog lustig op los, ik verwacht niets nieuws eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |