abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:14:48 #51
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_118449725
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw kind zat eerst op een Tsjechische school?
Ja, zo doen ze dat in Tsjechië ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_118449736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, je moet kinderen voorbereiden op de echte wereld, niet laten denken dat ze er met tekenen en acteren wel zullen komen bijv. Daar krijg je van die kansloze subsidiejankerds van.

"boehoe, ik kan niet meer in mijn blote reet voor 3 man publiek een slapende slak uitbeelden in 3 uur :'("
Zou ik mijn kind ook leren.

Wees maar blij dat ik geen kinderen heb.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118449738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Oorlogen en uitbuiting zijn een van de eigenschappen van de mens, dat zit in de mens. Waar veel mensen zijn ontstaat verdeeldheid en die verdeeldheid zorgt voor irritatie en een zeker superieuriteitsgevoel wat weer tot oorlog leidt. Daar ontkom je niet aan, zo steekt de mens nu eenmaal in elkaar.
Vind ik te makkelijk Frank ! Dat is helemaal niet hoe een mens van nature in elkaar zit, of op zijn minst niet alle mensen.

Een beetje meer educatie en inzichten verwerven en we kunnen die kwesties achter ons laten. Dat is wat de übermensch geloof ik inhield. Maar veel is er niet van begrepen helaas.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:15:37 #54
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118449744
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Niet ieder mens zit exact hetzelfde in elkaar.
Niet iedere mens, maar de geschiedenis heeft aangetoond, mensen kunnen nu eenmaal niet met elkaar leven. Er ontstaan altijd verschillen en er zal altijd een groep zijn die zich beter voelt dan de ander en dus krijg je oorlog.
Het is nu eenmaal geen knuffelparadijs.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118449756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met kennismaking met een multiculturele samenleving met het oog op een steeds in sterkere mate toenemen van globalisering vind ik op zich niets mis, maar het moet niet doorslaan; alles aan een bepaalde cultuur is dan maar goed en vooral alles maar dan ook alles moet je tolereren en vooral niet kritisch naar kijken. De middenweg is soms weg - kennismaken met andere culturen en door middel van kennis verdraagzaamheid in de hand werken, prima, we moeten ten alle tijden kritisch blijven.

Die milieu bs is sowieso al te achterlijk - sterker nog, het is inmiddels recent aangetoond dat de afgelopen 8 jaar de Aarde niet verder is opgewarmd. Maar desondanks worden kinderen nog steeds met allerlei idealen als het ware bang gemaakt. Waar het aan ligt? Denk dat een groot deel meespeelt dat de maatschappij steeds meer feminien is geworden; alles moet met praten opgelost worden en als iemand stout is geef je die een knuffel. Ik denk dat we daar in de toekomst nog wel wat last van gaan krijgen.
En wat ook nog aangetoond is is dat de zeespiegel niet stijgt door smeltende poolkappen maar door water van het land, de bergen en allerlei rotzooi in de zee.
Corporate translator
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:16:21 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_118449760
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Vind ik te makkelijk Frank ! Dat is helemaal niet hoe een mens van nature in elkaar zit, of op zijn minst niet alle mensen.

Een beetje meer educatie en inzichten verwerven en we kunnen die kwesties achter ons laten. Dat is wat de übermensch geloof ik inhield. Maar veel is er niet van begrepen helaas.
jawel, het verhaal van lord of the flies is echt geen totale fictie hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:16:37 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_118449765
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ach ja... Indoctrinatie hoort er bij op school.

Maar echt okee is het niet nee.
Heb ik ook vernomen. Mijn eerste onderwijs in NL heb ik aan de UvA gevolgd.
Daarvoor schijnt het stukken erger te zijn.

De steeds vroegere verplichte staatsopvoeding in NL vind ik gevaarlijke kantjes krijgen.
Leuke creatieve TV-kijkende burgertjes kweken die je kan vormen en kneden tot laffe handophoudertjes en belastingbetalertjes.

Hoeveel Nederlandse levens hadden wij ook weer over voor 1 leven in Srebrineca? -O-
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_118449780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, je moet kinderen voorbereiden op de echte wereld, niet laten denken dat ze er met tekenen en acteren wel zullen komen bijv. Daar krijg je van die kansloze subsidiejankerds van.

"boehoe, ik kan niet meer in mijn blote reet voor 3 man publiek een slapende slak uitbeelden in 3 uur :'("
Dat snap ik, ik veroordeel je ook niet op je mening en deels heb je natuurlijk ook gelijk ! Maar de echte wereld is gewoon maakbaar, het is maar net waar wij als mensen de nadruk op leggen, alles is wat dat betreft cultureel bepaald.
pi_118449783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:15 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Niet iedere mens, maar de geschiedenis heeft aangetoond, mensen kunnen nu eenmaal niet met elkaar leven. Er ontstaan altijd verschillen en er zal altijd een groep zijn die zich beter voelt dan de ander en dus krijg je oorlog.
Het is nu eenmaal geen knuffelparadijs.
In een ideale wereld respecteert iedereen elkaars vermogen de ander naar de gene zijde te jagen. Dat is zo.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:17:29 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118449789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef Whuzz het volgende:
Ja, zo doen ze dat in Tsjechië ;)
Je mist mijn multi-cultipunt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118449797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is, zal er eens naar zoeken.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:18:13 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118449800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:

Piggy.
pi_118449856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Broeikaseffect

Misschien moet je zelf eens terug naar school

Voorbeelden van broeikasgassen zijn waterdamp[2] (veroorzaakt 36-70% van het broeikaseffect, wolken niet meegeteld), kooldioxide (CO2, veroorzaakt 9-26%), methaan (CH4, veroorzaakt 4-9%) en ozon (O3, veroorzaakt 3-7%).

Want wat stoot een auto uit? Kooldioxide en CO2
heel goed
Correlatie is geen causualiteit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:22:10 #64
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118449880
Vrede zit nu eenmaal niet in de mens, evenals beschaving. Dat is een farce en dat kunnen we alleen verbergen als het goed gaat zoals in het Westen.
Maar als ik vandaag al het voedsel en water van de planeet zou halen slaan we elkaar binnen 2 dagen de hersens in voor een stukje brood en een glas water. Mensen die denken dat er geen geweld in de mens zit. :')
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118449894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Erger vind ik het natuurlijke menselijke egoïsme. Fuck de wereld, zolang ik maar meer geld heb
Zo is de mensheid. En de mensheid is nu eenmaal door en door verrot.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:23:20 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118449911
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:

Geen idee wat dat is, zal er eens naar zoeken.
Schaam je!
Een prachtig boek. En voor filmkijkers: de jaren zestig filmversie!
pi_118449926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrede zit nu eenmaal niet in de mens, evenals beschaving. Dat is een farce en dat kunnen we alleen verbergen als het goed gaat zoals in het Westen.
Maar als ik vandaag al het voedsel en water van de planeet zou halen slaan we elkaar binnen 2 dagen de hersens in voor een stukje brood en een glas water. Mensen die denken dat er geen geweld in de mens zit. :')
Twee miljoen jaar roofdier zijn krijg je er niet zomaar uit.

Erst das fressen, dan die moral.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118449927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is omgedraaid redeneren, je geeft aan dat relatieve vrede dus maakbaar is, kwestie van tijd tot het tot normaal gedrag zal inslijten. Dat de mens weer bovenkomt bij een hoop ellende zegt niet zoveel, anders dan dat we dat dienen te voorkomen.
pi_118449942
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schaam je!
Een prachtig boek. En voor filmkijkers: de jaren zestig filmversie!
Ik heb nul komma nul opleiding ja....Geef me wat tijd om alles in te halen :P
pi_118449947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:22 schreef valek het volgende:

[..]

De natuur kent geen moraal. Mensen wel. Zo verrot is de mensheid niet hoor.
pi_118449971
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De natuur kent geen moraal. Mensen wel. Zo verrot is de mensheid niet hoor.
We hebben een laagje beschaving en als dat wegvalt zijn we gewoon dieren. Tenminste, ik geloof niet echt meer in de mensheid.
pi_118450046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:25 schreef valek het volgende:

[..]

We hebben een laagje beschaving en als dat wegvalt zijn we gewoon dieren. Tenminste, ik geloof niet echt meer in de mensheid.
We zijn gewoon zoogdieren, wat dacht je dan?
pi_118450055
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:25 schreef valek het volgende:

[..]

waar dus de uitdaging ligt is in dat laagje beschaving zo lang te kunnen behouden dat het een ingesleten patroon wordt, en dat dat de oude dierlijke instincten als het ware overstijgt of zodanig op de achtergrond verdwijnt dat het geen invloeden meer heeft.
pi_118450077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:22 schreef valek het volgende:

[..]

Daarom kan men wel opgevoed worden met wat "overdreven linkse indoctrinatie" om zo het eindresultaat nog een beetje aardig en vriendelijk voor de medemens te maken
pi_118450078
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

We zijn gewoon zoogdieren, wat dacht je dan?
Dus we zijn ook gewoon "beesten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')