quote:
Afschaffen die onzin. (Die winter bedoel ik, maar ook die "tijd" is vreselijk onzinnigquote:
Vanmorgen vond ik het wel nodig. Maar nu is 't prima weer voor een 'herfstjas'.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:29 schreef summer2bird het volgende:
Baaah, wat koud.
Ik twijfel, wel winterjas, niet winterjas?
Progressiequote:Mijn ratjes durven nu zelfs zonder dat ik ze aanraak uit de kooi
De wintertijd is de oorspronkelijke tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Afschaffen die onzin. (Die winter bedoel ik, maar ook die "tijd" is vreselijk onzinnig)
Yep.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Natalie het volgende:
De wintertijd is de oorspronkelijke tijd.
Afschaffen die zomertijd!
M... maar ik houd van de winterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep.
Aparte vermelding van de 'zomer' is ook niet meer nodig als we de winter toch afschaffen
quote:
Dat valt anders prima te combineren hoor:quote:
'Ola.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Morgen weer retour naar huis, heerlijk weer hiero en zonnig, zal wel weer wennen zijn. Wil er niet aan denken.
Groetjes uit spanje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:19 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Het ziet er mooi uit buiten. Het zonnetje schijnt!
Hey, Look what the cat dragged in.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hey, Look what the cat dragged in.
Môge! Middag!
Ja gaat z'n gangetje he, en daaro?quote:
Fijn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]Yow!
[..]
Ja gaat z'n gangetje he, en daaro?
Ja, maar wel minder; het radio topic loopt weer een stuk beter!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn!
en
goed
Jij post tegenwoordig zeker meestal op abo?
Oh ja, jij hoort bij de radio, is ook zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar wel minder; het radio topic loopt weer een stuk beter!
Het is hier nu 1!graad. Dat belooft wat voor vannachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:31 schreef Natalie het volgende:
K....koud buiten.
Morgen een dikke sjaal om.
En op zoek naar handschoenen en m'n muts als de temperatuur langer zo laag blijft.
Hey ToT
Dat is kouddddddd!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:34 schreef MissVanity het volgende:
Mijn telefoon zegt -2Koud!!
Goedemorgen
Ik heb gister ook mijn dikke sjaal maar uit de kast gehaald. En handschoenen in mijn tas gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is kouddddddd!!
We gingen gisteren naar huis, 't was pas een uur of 10. Maar oef! Ik wist meteen dat het tijd was voor een écht sjaal, en niet zo'n lief-decoratief-sjaaltje-dat-geen-warmte-biedt.
Hihi, ik ook, hoor. Altijd al geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb gister ook mijn dikke sjaal maar uit de kast gehaald. En handschoenen in mijn tas gedaan.
Stiekem vind ik het wel prachtig weer
Ik vind de herfstkleuren mooi en het ruikt zo lekker buiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hihi, ik ook, hoor. Altijd al geweest.
Sommige mensen vinden dat raar. Alsof je als Nederlander massaal een hekel moet hebben aan kou en vooral alleen zon mag aanbidden...
Heb net sjaals, handschoenen en muts van mij en steenz in de wasmachine gekieperd. Kunnen we morgen meteen gebruiken
Het ruikt idd anders!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vind de herfstkleuren mooi en het ruikt zo lekker buiten.
Maar ik geniet straks ook weer van het eerste beetje warmte in het voorjaar.
Ik vind eigenlijk alle seizoenen wel wat hebben. Behalve de zomer. Hitte vind ik niks.
Ik heb zin om een rondje om het meer te lopen. Te rennen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:16 schreef Natalie het volgende:
Heb echt zin om zo even naar de winkel te lopen
Ben ook gek op koud weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb gister ook mijn dikke sjaal maar uit de kast gehaald. En handschoenen in mijn tas gedaan.
Stiekem vind ik het wel prachtig weer
Gedaan. Was lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb zin om een rondje om het meer te lopen. Te rennen.
Nee, maar wel een zonnebril.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een grote gouden ring en wc-ketting om je nek?
Oh wat bedoel je daar precies mee? Op zich ziet het er intrigrerend uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef DemonRage het volgende:
Ik drop dit even hier:
[ afbeelding ]
Naast graancirkels hebben we nu ook creatieve radar gliches!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |