Iets doen tegen beter weten in.quote:
Oh noesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets doen tegen beter weten in.Iets wat wel leuk was in het verleden met iemand. En nu niet meer. Gevoel van toen is weg.
Ontopic
Feli Fera![]()
![]()
Zo geil.quote:
Ja heul veulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Raene, heb je zoveel pret weg te geven dan?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is er inmiddels wel een beetje uit, denk ik
Dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh noes
Sterkte man. Ik weet hoe kut zoiets kan zijn.
Ja graagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie pakt boterkoek.
Stukje?
Speciaal voor jouquote:
Ga je nog vieren dat je ouder bent geworden?quote:
HOORN DE GEKSTEEHH!!!!1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat? En je kwam van t Noorden toch?
Ja, ik ga je spanken als straf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Ik heb em zelfs gesteelt van Guitarist
.
Dat maakt hem extra speciaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Op m'n blote billetjensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ga je spanken als straf.
Niet heel uitgebreid. Geen feestje dit keer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog vieren dat je ouder bent geworden?
Jaquote:
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldige TT.quote:
You teach her bro.quote:
Ga je ze daarna insmeren met zwitsalquote:
Mag ik toekijken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldig TT.
Dit krijgt wel voorrang ben ik bangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldig TT.
Ben je dyslectisch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Heb wel iets anders om je mee in te smerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je ze daarna insmeren met zwitsal?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel uitgebreid. Geen feestje dit keer.
Jij wel. Eerste rang.quote:
Is goed, ga ik alleen wel mee om te kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit krijgt wel voorrang ben ik bang.
Jij mag wel meedoen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed, ga ik alleen wel mee om te kijken
Dank je. Tof van je!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
iig een leuke dag gewenst dat die maar beter mag zijn dan de laatste tijd.
Sure thing. Wel zelf bier meenemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef tijnbrein het volgende:
Gezelligals loefje mag kijken mag ik dat dan ook?
Keep the SC alive!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik blijf wel alleen door fokken dan
Geilquote:
Dat is goedquote:
quote:
Als ze je pener zien mag je vast meedoenquote:
Dank je Samzz.quote:
Maandag?quote:
Daar gok ik ook op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze je pener zien mag je vast meedoen
Wat bedoel jij?quote:
Eerste penergrap die heloef niet in het verkeerde keelgat schiet.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan word ik weer weggestuurd
Ah, no fap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mag niet naar jullie kijken tot maandag.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:19 schreef Topiek het volgende:
Beste Fera,
Bij deze heb ik een gitarist als stripper voor uw verjaardag geregeld. Hij kan een beetje onervaren zijn omdat hij vroeger mod van VBL geweest is.
Van harte gefeliciteerd.
Met vriendelijke groet,
Topiek
Beste Fera,
Bij deze heb ik een gitarist als stripper voor uw verjaardag geregeld. Hij kan een beetje onervaren zijn omdat hij vroeger mod van VBL geweest is.
Van harte gefeliciteerd.
Met vriendelijke groet,
Topiek
Beste Fera,
Van harte gefeliciteerd.
Met vriendelijke groet,
Topiek
Die blijft toch niet lang zitten dan.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Die blijft toch niet lang zitten dan.
Wie nog meerquote:
ICH AUCH.quote:
Ik zeg wat ik denk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
MAAR WAT ZEG JIJ NUUUUUUUUUUUUU
Nee hoor, ik laat jou eerst even goed losgaan met de dames en daarna allebei een dame.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan word ik weer weggestuurd
De penergrappen zijn ook geminderd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste penergrap die heloef niet in het verkeerde keelgat schiet.
Slaap lekker Fax.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
DM je skype username en dan voeg ik je toe
Welk Fokmeisje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heerlijk over Fokmeisje dromen en een tentje opzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |