Iets doen tegen beter weten in.quote:
Oh noesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets doen tegen beter weten in.Iets wat wel leuk was in het verleden met iemand. En nu niet meer. Gevoel van toen is weg.
Ontopic
Feli Fera![]()
![]()
Zo geil.quote:
Ja heul veulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Raene, heb je zoveel pret weg te geven dan?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is er inmiddels wel een beetje uit, denk ik
Dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oh noes
Sterkte man. Ik weet hoe kut zoiets kan zijn.
Ja graagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie pakt boterkoek.
Stukje?
Speciaal voor jouquote:
Ga je nog vieren dat je ouder bent geworden?quote:
HOORN DE GEKSTEEHH!!!!1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat? En je kwam van t Noorden toch?
Ja, ik ga je spanken als straf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Ik heb em zelfs gesteelt van Guitarist
.
Dat maakt hem extra speciaal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Op m'n blote billetjensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ga je spanken als straf.
Niet heel uitgebreid. Geen feestje dit keer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog vieren dat je ouder bent geworden?
Jaquote:
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldige TT.quote:
You teach her bro.quote:
Ga je ze daarna insmeren met zwitsalquote:
Mag ik toekijken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldig TT.
Dit krijgt wel voorrang ben ik bangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Raene eerst even mee naar m'n kelder om haar te bedanken voor die geweldig TT.
Ben je dyslectisch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Heb wel iets anders om je mee in te smerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ga je ze daarna insmeren met zwitsal?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet heel uitgebreid. Geen feestje dit keer.
Jij wel. Eerste rang.quote:
Is goed, ga ik alleen wel mee om te kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit krijgt wel voorrang ben ik bang.
Jij mag wel meedoen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed, ga ik alleen wel mee om te kijken
Dank je. Tof van je!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
iig een leuke dag gewenst dat die maar beter mag zijn dan de laatste tijd.
Sure thing. Wel zelf bier meenemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef tijnbrein het volgende:
Gezelligals loefje mag kijken mag ik dat dan ook?
Keep the SC alive!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik blijf wel alleen door fokken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |