Sowieso de kritiek.... Ik ben er blij mee alleen al omdat Ebecilio en Ozbiliz er niet meer in staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, eigenlijk zou hij dit seizoen gewoon vanuit de luwte moeten komen.
die gozer moet een niveauverschil overbruggen.
geef hem ff tijd om die stap te maken
Waarheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee alleen al omdat Ebecilio en Ozbiliz er niet meer in staan.
Kritiek hebben mag - als het terecht is -, we zijn namelijk Ajax en niet Willem 2.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sowieso de kritiek.... Ik ben er blij mee alleen al omdat Ebecilio en Ozbiliz er niet meer in staan.
Dat idee heb ik ook vaak. Kan bijna geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zie je echt heel vaak. Hoor dan doktoren maar zeggen dat het niet in verband met elkaar staat, ik geloof er weinig van.
Sana heeft idd meer potentie dan die 2 jongens, al zijn hun wel jonger.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sowieso de kritiek.... Ik ben er blij mee alleen al omdat Ebecilio en Ozbiliz er niet meer in staan.
quote:Viertal Nederlanders en Eriksen genomineerd voor Golden Boy Award
Luc Castaignos, Ola John, Jürgen Locadia en Bruno Martins Indi zijn in de race om in december te worden verkozen tot het grootste talent onder de 21 jaar. Het drietal is door het Italiaanse Tuttosport, dat de zogeheten Golden Boy Award organiseert, opgenomen bij een rijtje van veertig spelers die kans maken. Onder hen bevinden zich onder meer ook de winnaar van vorig jaar, Mario Götze, Ajacied Christian Eriksen en ex-Feyenoorder John Guidetti.
Andere aansprekende namen zijn die van Thibaut Courtois (Atlético Madrid), Stephan El Shaarawy (AC Milan), Iker Muniain (Athletic Bilbao), Marco Verratti (Paris Saint-Germain), Isco (Málaga), David Alaba (Bayern München) en voormalig VVV’er Ahmed Musa (CSKA Moskou). Dertig journalisten, afkomstig uit diverse Europese landen, zullen in december een stem uitbrengen op hun favoriet.
In het verleden werd de prijs al eens in de wacht gesleept door een Nederlander: Rafael van der Vaart was in 2003 zelfs de eerste speler die de eer ten beurt viel. Wayne Rooney, Lionel Messi, Cesc Fŕbregas, Sergio Agüero, Anderson, Alexandre Pato en Mario Balotelli volgden hem op. Vorig jaar ging de prijs dus naar Götze.
De volledige lijst van genomineerden:
David Alaba (Bayern München)
Zhano Ananidze (Spartak Moskou)
Christian Atsu (FC Porto)
Jean-Christophe Bahebeck (Troyes)
Joel Campbell (Real Betis)
Luc Castaignos (FC Twente)
Thibaut Courtois (Atlético Madrid)
Philippe Coutinho (Internazionale)
Gerard Deulofeu (Barcelona)
Julian Draxler (Schalke 04)
Dudu (Dynamo Kiev)
Stephan El Shaarawy (AC Milan)
Christian Eriksen (Ajax)
Mario Götze (Borussia Dortmund)
John Guidetti (Manchester City)
Isco (Málaga)
Jesé Rodriguez (Real Madrid)
Ola John (Benfica)
Vaclav Kadlec (Sparta Praag)
Koke (Atlético Madrid)
Mateo Kovacic (Dinamo Zagreb)
Milan Lalkovic (Vitoria Guimarăes)
Erik Lamela (AS Roma)
Jürgen Locadia (PSV)
Samuele Longo (Espanyol)
Lazar Markovic (Partizan Belgrado)
Bruno Martins Indi (Feyenoord)
Iker Muniain (Athletic Bilbao)
Ahmed Musa (CSKA Moskou)
Prince Obiang (Sampdoria)
Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal)
Magomed Ozdoev (Lokomotiv Moskou)
Paul Pogba (Juventus)
Mohamed Salah (FC Basel)
Jonjo Shelvey (Liverpool)
Raheem Sterling (Liverpool)
Raphaël Varane (Real Madrid)
Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Granit Xhaka (Borussia Mönchengladbach)
Als je dan geen zin hebt om het gras op te vreten op zondag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef Tyron het volgende:
Foto's van laatste training http://www.vak410.nl/albu(...)lassieker-27-10-2012
vage award...het is van een Italiaanse site en gewone mensen kunnen er op stemmen, alleen wordt er bijna alleen maar door Italianen gestemd waardoor Pogba van Juve op dit moment 64% van de stemmen heeftquote:
Zeker zeker. Ik ben als ik eerlijk ben ook niet kapot van die jongen. Je kan zien waarom hij op zijn 23e nog steeds in Zweden speelde, maar voor 300.000 is het prima selectie opvullingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kritiek hebben mag - als het terecht is -, we zijn namelijk Ajax en niet Willem 2.
vorig zat ebecilio bij de top 50, geloof dat hij zelf ook zal hebben gelachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vage award...het is van een Italiaanse site en gewone mensen kunnen er op stemmen, alleen wordt er bijna alleen maar door Italianen gestemd waardoor Pogba van Juve op dit moment 64% van de stemmen heeftandere Italianen ook veel stemmen, totaal niet objectief
Ik vind Sana wel meer een teamspeler dan Sulejmani.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef tammepiet het volgende:
Na Ajax - NAC heeft Sana weinig tot niets meer laten zien.
Zelfs een fitte Sulejmami brengt meer.
Maar waarom staat dit er dan:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vage award...het is van een Italiaanse site en gewone mensen kunnen er op stemmen, alleen wordt er bijna alleen maar door Italianen gestemd waardoor Pogba van Juve op dit moment 64% van de stemmen heeftandere Italianen ook veel stemmen, totaal niet objectief
Je kunt ook zo vaak stemmen als je wilt http://www.tuttosport.com(...)a+il+Golden+Boy+2012
quote:Dertig journalisten, afkomstig uit diverse Europese landen, zullen in december een stem uitbrengen op hun favoriet
17 jaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef tammepiet het volgende:
Hoe oud is die guy?
Lijkt me onoverkomelijk dat je het niet gaat redden na 2, 3 jaar aaneengeschakelde stilstand op een jonge leeftijd.
Heeft ook tot zijn 20e bij een 2e / 3e divisie club gezeten, opleiding van niks gehad dus. Je ziet gewoon dat hij technisch goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik ben als ik eerlijk ben ook niet kapot van die jongen. Je kan zien waarom hij op zijn 23e nog steeds in Zweden speelde, maar voor 300.000 is het prima selectie opvulling![]()
Misschien dat het nog wat wordt, zo niet ook prima.
Toevallig ook het moment dat hij van links naar rechts ging, op rechts voetbalt hij goed mee en op links ook alleen gaat er meer dreiging van uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef tammepiet het volgende:
Dat zal het dan wel zijn. In het artikel van AN staat die link en kun je stemmen dus ik dacht dat dat het wasquote:
idd speelde in 2009 nog gewoon in de 1e divisie in zweden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
17 jaar.
[..]
Heeft ook tot zijn 20e bij een 2e / 3e divisie club gezeten, opleiding van niks gehad dus. Je ziet gewoon dat hij technisch goed.
[..]
Toevallig ook het moment dat hij van links naar rechts ging, op rechts voetbalt hij goed mee en op links ook alleen gaat er meer dreiging van uit.
Zal wel gewoon voor het publiek zijn ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn. In het artikel van AN staat die link en kun je stemmen dus ik dacht dat dat het was
Klopt, maar overstap vanuit Zweden, en aan de rechterkant spelen in een 4-3-3 systeem ipv aan de linkerkant in een 4-4-2 systeem. En hij loopt zich tenminste kapot. Sulejmani vind ik zo'n loser.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef tammepiet het volgende:
Ja, dat doortikken tijdens NAC? thuis was nice gedaan, maar ballen uit de lucht is hij dan weer een uur mee bezig om onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
17 jaar.
[..]
Heeft ook tot zijn 20e bij een 2e / 3e divisie club gezeten, opleiding van niks gehad dus. Je ziet gewoon dat hij technisch goed.
[..]
Toevallig ook het moment dat hij van links naar rechts ging, op rechts voetbalt hij goed mee en op links ook alleen gaat er meer dreiging van uit.
Sulejmani is een individu en ik denk dat Sana beter voor het collectief is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar overstap vanuit Zweden, en aan de rechterkant spelen in een 4-3-3 systeem ipv aan de linkerkant in een 4-4-2 systeem. En hij loopt zich tenminste kapot. Sulejmani vind ik zo'n loser.
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar overstap vanuit Zweden, en aan de rechterkant spelen in een 4-3-3 systeem ipv aan de linkerkant in een 4-4-2 systeem. En hij loopt zich tenminste kapot. Sulejmani vind ik zo'n loser.
Het is wat je zegt. Hij verliest dom de bal, andere spelers hebben ook weleens balverlies maar dat ziet er dan anders uit. En dus valt het bij hem meer op.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.
Daarom staat hij er ook altijd in, de Boer ziet dat ook. Ook hoeft hij niet elke wedstrijd het verschil te maken volgens mij, dat doen Pedro, Villa of Alexis ook niet.
Hij is gewoon topscoorder(5 gols) over alle competities dit seizoen en hij heeft 3 assists.
Sana onze topscorerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso snap ik het gezeik niet, hij verliest een aantal keer de bal dom maar goed dat doet zowat elke speler in dit Ajax. Zoals ik al zei is hij technisch goed en kan hij gewoon goed voetballen.
Daarom staat hij er ook altijd in, de Boer ziet dat ook. Ook hoeft hij niet elke wedstrijd het verschil te maken volgens mij, dat doen Pedro, Villa of Alexis ook niet.
Hij is gewoon topscoorder(5 gols) over alle competities dit seizoen en hij heeft 3 assists.
wat mij bij hem opvalt is dat hij net iets te vrijblijvend is in acties, en ook als hij balverlies lijdt. niet meteen reageren maar paar seconden te laat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is wat je zegt. Hij verliest dom de bal, andere spelers hebben ook weleens balverlies maar dat ziet er dan anders uit. En dus valt het bij hem meer op.
Hij moet nu gewoon elke wedstrijd 100% geven dan hebben we zeker wat aan hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
wat mij bij hem opvalt is dat hij net iets te vrijblijvend is in acties, en ook als hij balverlies lijdt. niet meteen reageren maar paar seconden te laat.
dat soort dingetjes groeien nog wel imo
hij is ook wel nuttig imo. maar moet gewoon nog groeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij moet nu gewoon elke wedstrijd 100% geven dan hebben we zeker wat aan hem.
Daarnaast komt hij vanuit de Zweedse competitiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |