abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118442559

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Europese topniveau
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 26-10-2012 09:29:35 ]
pi_118442667
Mooi dat spoilertje in de OP!
pi_118442729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef bjanaan het volgende:
Mooi dat spoilertje in de OP!
Ja he, zou wel mooier zijn in HD.
pi_118442813
Ik ga het nog maar een keer vragen!
Wie is er zaterdag bij de laatste training en het aanmoedigen van de A junioren?
pi_118442974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik ga het nog maar een keer vragen!
Wie is er zaterdag bij de laatste training en het aanmoedigen van de A junioren?
Hebben de A junioren een belangrijke wedstrijd dan?
pi_118444915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja he, zou wel mooier zijn in HD.

Vervang maar even dan.
pi_118445462
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vervang maar even dan.
_O_ heerlijk tiktakkie
pi_118445828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hebben de A junioren een belangrijke wedstrijd dan?
Nope maar met 410 in je rug weet je dat er een 12e man buiten het veld staat. Plus dat het een topervaring is voor die jochies.
pi_118445958
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:46 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Nope maar met 410 in je rug weet je dat er een 12e man buiten het veld staat. Plus dat het een topervaring is voor die jochies.
Het is niet de eerste keer hoor ;)
pi_118448227
pi_118448521
Iniesta :7
pi_118448529
Nog 5354 uur tot de Klassieker
pi_118448901
quote:
Dat was ook een best mooie actie, heb ik wel een paar keer herhaald in de herhaling :P Om nou te kijken wat Eriksen precies deed :7
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_118449537
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:17 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

heb ik wel een paar keer herhaald in de herhaling :P
Logisch.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_118450002
quote:
_O_

komt ook in spoiler hihi
pi_118450007
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vervang maar even dan.
thanks
pi_118450242
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Logisch.
Haha ja, in de samenvatting bedoelde ik eigenlijk :P :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:09:09 #18
80382 manny
30 is best veel
pi_118451000
Komende weken een serie overwiningen neerzetten zou wel heel prettig zijn. Achterstand in competitie beetje inlopen en tot het laatst meedoen om plekkie 2/3 in de poule is een mooi scenario..

Heb toch het idee dat we met dit team in nederland eigenlijk iedereen de baas kunnen, mits men door drie muren loopt voor elkaar. Aan de slag Frank !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_118452437
Ik ben trouwens van mening dat Blind momenteel de beste linksback van Nederland is en ook in het Nederlandse elftal hoort, Willems is slechter.
pi_118452554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Tyron het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Blind momenteel de beste linksback van Nederland is en ook in het Nederlandse elftal hoort, Willems is slechter.
BMI is verdedigend wel stuk beter.
pi_118452598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

BMI is verdedigend wel stuk beter.
Ja tussen BMI en Blind kan je dan wel discussiëren, BMI speelt al langer goed en Blind alleen dit seizoen maar speelt dan wel weer op CL niveau. BMI zie ik wel liever centraal dan Vlaar.
pi_118452641
Na woensdag heb ik veel vertrouwen in zondag :)
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_118452672
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:13 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja tussen BMI en Blind kan je dan wel discussiëren, BMI speelt al langer goed en Blind alleen dit seizoen maar speelt dan wel weer op CL niveau. BMI zie ik wel liever centraal dan Vlaar.
Blind lijkt weer meer op hoe men backs tegenwoordig graag ziet; voetballend vermogen en constant langs de lijn opkomen.
pi_118452722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Blind lijkt weer meer op hoe men backs tegenwoordig graag ziet; voetballend vermogen en constant langs de lijn opkomen.
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden hoe hard die jongen is gegroeid vergeleken met vorig seizoen.
pi_118452755
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik blijf het wonderbaarlijk vinden hoe hard die jongen is gegroeid vergeleken met vorig seizoen.
Beetje vertekend beeld. Hij is nu meer aan het voetballen. Itt tot vorig jaar waar hij de bal zo snel mogelijk (foutief) af gaf, gaat hij nu naar voren. Aan de bal laat ie wat meer zien en is ook wel vooruitgang te zien.

Zijn verdedigende taken als de tegenstander aan de bal is zijn imo nog niet van een topniveau.
pi_118452764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Is toch ook DCM geweest in de jeugd? Misschien toch nog wat tijd nodig gehad om in nieuwe rol te groeien. Misschien niet eens op voetballend gebied maar mentaal wennen aan nieuwe rol.
pi_118452784
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:19 schreef muzas het volgende:

[..]

Beetje vertekend beeld. Hij is nu meer aan het voetballen. Itt tot vorig jaar waar hij de bal zo snel mogelijk (foutief) af gaf, gaat hij nu naar voren. Aan de bal laat ie wat meer zien en is ook wel vooruitgang te zien.

Zijn verdedigende taken als de tegenstander aan de bal is zijn imo nog niet van een topniveau.
Als back is dat ook niet meer belangrijk, die gozer van barca kan er ook helemaal niets van :P
pi_118452792
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:19 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik vind hem verdedigend ook sterk gegroeid, een buitenspeler komt hem nu minder snel voorbij, dit zag je ook tegen Twente. Al gebeurde dat een buitenspeler een actie maakte die wedstrijd niet heel vaak :')
pi_118452802
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als back is dat ook niet meer belangrijk, die gozer van barca kan er ook helemaal niets van :P
Komt er wel meer druk op het centrum. Bij ajax is het dan vervelend dat moisander daar staat :P
pi_118452855
Goed nieuws voor Amsterdam *O*

Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118453104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed nieuws voor Amsterdam *O*

[ afbeelding ]
ik ken hem niet
pi_118453135
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:32 schreef Tyron het volgende:

[..]

ik ken hem niet
Jij komt ook niet echt hier uit de buurt vandaan he
Maar hij is samen met de burgemeester verantwoordelijk voor de vertrutting van Amsterdam
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:34:16 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_118453156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jij komt ook niet echt hier uit de buurt vandaan he
Maar hij is samen met de burgemeester verantwoordelijk voor de vertrutting van Amsterdam
Sja, maar de PvdA blijft aan de macht, wordt gewoon weer een andere droeftoeter...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_118453177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, maar de PvdA blijft aan de macht, wordt gewoon weer een andere droeftoeter...
Zit wat in
Maar grotere mongolen als vd Laan en Asscher zijn er niet toch of wel ;(
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:35:30 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_118453199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zit wat in
Maar grotere mongolen als vd Laan en Asscher zijn er niet toch of wel ;(
Je zou denken van niet nee :P.

Maar goed, erger dan Cohen kan echt niet..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_118453538
Even kijken wie er in staat... :P

http://en.uclratings.uefa.com/Player/TeamOfWeek/

Oh en het plaatje bovenin natuurlijk _O_
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:47:45 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118453565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je zou denken van niet nee :P.

Maar goed, erger dan Cohen kan echt niet..
Jammer inderdaad dat de pvda maffia Amsterdam blijft regeren met hun zinloze projectjes en semi oplossingen, verrast me wel van die Asscher want als er iemand zat te geilen op de burgemeesters plek is hij het wel, ik moet het nog zien.
pi_118453828
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:47 schreef PeeJie_ het volgende:

Natuurlijk staat de Deense Messi er in _O_
pi_118454138
quote:
'Deense Messi': 'Hoop dat Ajax zoveel mogelijk aan me kan verdienen'

Christian Eriksen werd in een eerder stadium begeerd door Manchester City en werd woensdag in het onderlinge Champions League-treffen door de UEFA uitgeroepen tot man van de wedstrijd. "Ik hoop dat ik meer waard ben geworden, zodat Ajax zoveel mogelijk aan me kan verdienen", reageert Eriksen lachend op de vraag of hij tegen Manchester City zijn marktwaarde heeft opgevijzeld.

"Het was mijn dag", blikt Eriksen terug in De Telegraaf. "Hoe het kan dat ik de afgelopen weken niet goed speelde en nu wel? Geen idee, vorm is iets ongrijpbaars. Het is ook niet gezegd dat ik vanaf nu altijd dit niveau haal. Was het maar zo makkelijk. Maar dit geeft wel veel vertrouwen." Eriksen werd vanwege zijn rol als spits door zijn ploeggenoten al gekscherend de Deense Messi werd genoemd.
Tobias Sana was kritisch over zijn spel tegen de miljoenenformatie uit Manchester. "Die grote kans in de tweede helft had er wel in gemoeten. Ik wilde die bal eigenlijk stiften, maar ik deed iets geks. Ik deed een beetje crazy. Voor de wedstrijd praatte Ryan Babel nog even met me. Hij vertelde me mijn momenten uit te zoeken. Hij vindt dat ik niet elke keer als ik in balbezit ben een actie moet willen maken. Ik luister graag naar hem. Hij heeft al veel ervaring met wedstrijden op dit niveau."
quote:

'Ajax werd weggezet als voetbalkleuters, dat prikkelde ons'

Ajax was woensdag met 3-1 te sterk voor Manchester City en maakt zodoende nog kans op overwintering in de Champions League of Europa League. Het team van Frank de Boer was zeer gemotiveerd. "De trainer hamerde in de bespreking op DURF met hoofdletters", zegt Niklas Moisander, de maker van de 2-1. "Dat we na de wedstrijd tegen Real Madrid werden weggezet als voetbalkleuters en veel te klein waren voor dit grote werk, heeft ons geprikkeld."

"We bleven overtuigd van onze kwaliteiten en wisten dat we het met ons positiespel zelfs de Engelse kampioen moeilijk konden maken", vertelt Moisander aan De Telegraaf. "Wie niet rijk is, moet heel goed opleiden”, kwam hij met de voetbalvariant op ‘wie niet sterk is, moet slim zijn." Toby Alderweireld sprak van een ’zeer belangrijke overwinning’ in het proces, waarin Ajax zit. "Dit was een zege voor het voetbal", benadrukt de Belgisch international.
"De bevestiging dat de visie van de trainer, Ajax en Johan Cruijff de juiste is. Het zal zeker in de Champions League met vallen en opstaan gaan. Maar als je van een miljoenenploeg als Manchester City wint, kun je het iedereen moeilijk maken."
pi_118454184
Overigens respect voor de Manchester City fans die klapten voor onze helden.
pi_118454208
quote:
Laudrup kijkt ogen uit: 'Ajax liet zien dat een resultaat mogelijk is'

Michael Laudrup denkt dat hij de magic formula heeft gevonden om Manchester City te verslaan: zonder aanvaller. Swansea City was afgelopen weekeinde met 2-1 te sterk voor Wigan Athletic, met middenvelder Michu als valse nummer negen en Danny Graham op de bank. De oefenmeester keek woensdag met bovengemiddelde interesse naar de Champions League-wedstrijd tussen Ajax en Manchester City: 3-1.

Laudrup gaat zaterdag in het Etihad Stadium dezelfde tactiek toepassen. "Tegen Wigan hadden we veel middenvelders. Het is lastig om spelers te dekken die het strafschopgebied binnenkomen. Kijk maar naar de eerste twee doelpunten van Ajax tegen City. Bij het eerste doelpunt was er niemand in the box en meldden zich drie spelers. Siem de Jong maakte een fantastisch doelpunt."
"Het tweede doelpunt ontstond uit een hoekschop en (Micah) Richards, (Joleon) Lescott… ze zijn allemaal fantastisch in de lucht, maar degene die scoorde (Niklas Moisander, red.) kwam pas later. Hij kwam later en dus kon hij rennen en hoger springen dan de verdediger die stilstond. Ajax liet zien dat een resultaat mogelijk is. Ze hadden respect voor Manchester City, maar geen vrees."

Manchester City heeft in eigen huis sinds december 2010 niet meer verloren. "Als trainer van Getafe had ik een goede reeks tegen Barcelona en Real Madrid. Winnen in het Bernabéu zorgde nogal voor commotie. Het is sowieso speciaal om in grote stadions te winnen. We spelen nu tegen de regerend landskampioen van Engeland, dus het is sowieso een geweldige wedstrijd."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:13:40 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118454403
Nu zondag een topprestatie neerzetten, dat blijft voor mij belangrijker dan afgelopen woensdag
pi_118454439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
Nu zondag een topprestatie neerzetten, dat blijft voor mij belangrijker dan afgelopen woensdag
eens
pi_118454489
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
ja
pi_118454591
Ik snap dat niet he. We willen allemaal Europees zo veel mogelijk bereiken en weer meedoen in Europa en toch vinden we het nog steeds belangrijker dat we de rivaal verslaan in plaats van Manchester City. Denk een paar stappen verder, straks moeten er weer wat spelers verkocht worden, dan heb ik liever dat wij van City hebben gewonnen met een goede van Rhijn en Eriksen, dan van Feyenoord. En dat geld is later weer belangrijk om goed mee te kunnen doen in Europa. Verliezen van Feyenoord as. zondag heb ik na woensdagavond minder problemen mee. Tuurlijk is het kut om te horen van je collega's en kennissen dat Feyenoord Ajax verslagen heeft, maar ik denk altijd maar, wacht nog maar een paar jaar.

Begrijp me niet verkeerd, want zondag moeten we wel gewoon winnen :9
pi_118454633
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik snap dat niet he. We willen allemaal Europees zo veel mogelijk bereiken en weer meedoen in Europa en toch vinden we het nog steeds belangrijker dat we de rivaal verslaan in plaats van Manchester City. Denk een paar stappen verder, straks moeten er weer wat spelers verkocht worden, dan heb ik liever dat wij van City hebben gewonnen met een goede van Rhijn en Eriksen, dan van Feyenoord. En dat geld is later weer belangrijk om goed mee te kunnen doen in Europa. Verliezen van Feyenoord as. zondag heb ik na woensdagavond minder problemen mee. Tuurlijk is het kut om te horen van je collega's en kennissen dat Feyenoord Ajax verslagen heeft, maar ik denk altijd maar, wacht nog maar een paar jaar.

Volgend jaar wil ik weer dat Ajax cl speelt
pi_118454699
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef PeeJie_ het volgende:

als we vorig jaar twee keer feyenoord helemaal zoek gespeeld hadden zou ik ook zo denken, maar dit seizoen wil ik gewoon winnen
pi_118454776
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:47 schreef PeeJie_ het volgende:

:o.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_118454823
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

:o.

[ afbeelding ]
verklaar u nader
pi_118455203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Volgend jaar wil ik weer dat Ajax cl speelt
Ik ook, maar zoals ik al een keer eerder had gezegd voordat we tegen ADO moesten, ik vindt het niet erg om dat soort wedstrijden te verliezen, als we na 34 wedstrijden maar weer bovenaan staan ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:48:21 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118455450
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ik ook, maar zoals ik al een keer eerder had gezegd voordat we tegen ADO moesten, ik vindt het niet erg om dat soort wedstrijden te verliezen, als we na 34 wedstrijden maar weer bovenaan staan ;)
Dat laatste is uiteraard het belangrijkste maar het gaat ook om een bepaald niveau vasthouden, het is tot nu toe allemaal erg wisselvallig gebleken en dat moet eruit, wat heb je aan een leuke pot tegen City als je er de volgende wedstrijd er niets van terug ziet. Ik blijf de NL competitie het belangrijkste vinden omdat daar de kansen liggen om die te winnen.
pi_118455631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

verklaar u nader
piccolo niet kennen :S

Benieuwd hoe jochies als Sana reageren op een schuimbekkende Kuip waar de doodsverwensingen, aanstekers en munten ze om de oren vliegen... Van gasten als Suarez, Pantelic, Janssen of Huntelaar weet je dat ze het alleen maar mooi vinden. Dat soort types zitten niet echt in meer in de selectie.
pi_118455685
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

ja ken ik wel maar wat doet hij in dit topic
pi_118455698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef Tyron het volgende:

[..]

ja ken ik wel maar wat doet hij in dit topic
Piccolo staat in 't uefa team van de week.
pi_118455806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat laatste is uiteraard het belangrijkste maar het gaat ook om een bepaald niveau vasthouden, het is tot nu toe allemaal erg wisselvallig gebleken en dat moet eruit, wat heb je aan een leuke pot tegen City als je er de volgende wedstrijd er niets van terug ziet. Ik blijf de NL competitie het belangrijkste vinden omdat daar de kansen liggen om die te winnen.
Klopt, ben ik het mee eens. Maar wat ik bedoelde te zeggen is liever een topwedstrijd een keer winnen met jeugd in Europa zoals tegen City, als een topwedstrijd winnen in Nederland tegen Feyenoord. Het liefst een stabiele ploeg, maar als je dan een wisselvallige ploeg heb, in dat geval het eerste.

We zullen het zien zondag, elke keer denk ik, het moet toch weer een keer de laatste keer zijn dat we van dat 12.30u syndroom af zijn ? :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:02:45 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118455833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

Benieuwd hoe jochies als Sana reageren op een schuimbekkende Kuip waar de doodsverwensingen, aanstekers en munten ze om de oren vliegen... Van gasten als Suarez, Pantelic, Janssen of Huntelaar weet je dat ze het alleen maar mooi vinden. Dat soort types zitten niet echt in meer in de selectie.
Vind ik wel meevallen, lijkt me niet dat Babel, Alderweireld, Poulsen, DeJong en Eriksen nog onder de indruk zijn van de kuip, ook jongens als Blind, Van Rhijn zijn ermee opgegroeid, mooier kan niet om in dat haatbad een leuk resultaat neer te zetten.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:05:34 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118455905
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Klopt, ben ik het mee eens. Maar wat ik bedoelde te zeggen is liever een topwedstrijd een keer winnen met jeugd in Europa zoals tegen City, als een topwedstrijd winnen in Nederland tegen Feyenoord. Het liefst een stabiele ploeg, maar als je dan een wisselvallige ploeg heb, in dat geval het eerste.

We zullen het zien zondag, elke keer denk ik, het moet toch weer een keer de laatste keer zijn dat we van dat 12.30u syndroom af zijn ? :P
Het scheelt dat het wintertijd is dus voor gevoel 13:30, mooi affiche, goeie grasmat, heerlijke sfeer ook al is het vijandig en zelfvertrouwen na woensdag op zak
pi_118456211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het scheelt dat het wintertijd is dus voor gevoel 13:30, mooi affiche, goeie grasmat, heerlijke sfeer ook al is het vijandig en zelfvertrouwen na woensdag op zak
Dat 12:30 syndroom is sowieso mentaal, dus dat het eigenlijk een wedstrijd om half 2 is doet niet ter zake. De spelertjes denken: arme ik, nu moet ik om half 1 al voetballen ;(. Moet ik ontbijten met een bord pasta. Arme ik, laat ik maar niet al te hard gaan lopen vanmiddag.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:20:43 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118456267
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat 12:30 syndroom is sowieso mentaal, dus dat het eigenlijk een wedstrijd om half 2 is doet niet ter zake. De spelertjes denken: arme ik, nu moet ik om half 1 al voetballen ;(. Moet ik ontbijten met een bord pasta. Arme ik, laat ik maar niet al te hard gaan lopen vanmiddag.
Dat is wel zo maar ik weet niet of je zelf gevoetbald hebt of nog doet, maar ik stond ook nooit zo te springen om wedstrijden voor 12 uur
pi_118456331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen, lijkt me niet dat Babel, Alderweireld, Poulsen, DeJong en Eriksen nog onder de indruk zijn van de kuip, ook jongens als Blind, Van Rhijn zijn ermee opgegroeid, mooier kan niet om in dat haatbad een leuk resultaat neer te zetten.
Moisander zou het wel moeilijk krijgen. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_118456928
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wij moeten ook altijd of 12.30 of 15.00u voetballen. En ja, de meeste hebben geen zin in 12.30, maar dat komt ook door de leeftijd en de andere prioriteiten. 12.30 is dan idd niet ideaal.

En ik weet zeker dat het ook scheelt dat er geen uit publiek mag zijn, volgens mij krijg je daar wel een extra opkikker van die je nu dus niet krijgt.

Wat ik inderdaad niet snap, iedereen fluit Balotelli uit afgelopen woensdag, maar dat is ook zo'n speler als Suarez en C. Ronaldo die daar alleen maar beter van wordt. Waarom doe je dat dan nog ? :P
pi_118458608
Lol al 21.000 views. Die gozer achterin het publiek zn reactie _O-
Blind zn reactie blijft ook mooi

"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_118458880
pi_118459090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef Stiggie het volgende:

hihi
pi_118459345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar ik weet niet of je zelf gevoetbald hebt of nog doet, maar ik stond ook nooit zo te springen om wedstrijden voor 12 uur
Dat lag meer aan het veel te laat pilsen nog in de kroeg de avond ervoor :') Oh wat had ik een hekel aan voetbal voor 1200 en als het koud en slecht weer was ( oktober t/m april :') )

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef Stiggie het volgende:

Je ziet Blind echt zo kijken --> :')

Rioooooo _O_ Dat was de 2-3 toch in de laatste minuut en toen al die treinen buiten kapot gingen :')
pi_118459502
quote:
Eigenlijk was dit deel 2 :P
pi_118459517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat lag meer aan het veel te laat pilsen nog in de kroeg de avond ervoor :') Oh wat had ik een hekel aan voetbal voor 1200 en als het koud en slecht weer was ( oktober t/m april :') )

[..]

Je ziet Blind echt zo kijken --> :')

[ afbeelding ]
Rioooooo _O_ Dat was de 2-3 toch in de laatste minuut en toen al die treinen buiten kapot gingen :')
Toen was ik 2uur lang bezig met stenen ontwijken in die kooi voor de kuip :r
pi_118459569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Toen was ik 2uur lang bezig met stenen ontwijken in die kooi voor de kuip :r
Ja dat was het enige kutte aan die dag misschien :7

pi_118459601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die 2-2 en 2-3 waren meesterlijk, vooral toen de Kuip leeg liep _O-
pi_118459712
quote:
echt trouw publiek heeft feyenoord
pi_118459805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

echt trouw publiek heeft feyenoord
Verschrikkelijke wedstrijd was dat. Ik had al weken hoop om eindelijk naar de kuip te kunnen met nog 20k joden, nee het werd ze te heet onder de voeten dus splitsen maar die shit :') :r :(
pi_118459850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel het grootste aandeel capuchonsupporters van nederland :')
pi_118459861
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef 16meter het volgende:

[..]

je kunt zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel het grootste aandeel capuchonsupporters van nederland :')
ja maar straks worden ze herkend
pi_118460063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef 16meter het volgende:

[..]

Het is koud nu hoor :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')