Welk vak is dat? Ik heb voor burgerlijk procesrecht 'werkcollege's', die zijn ook vrij massaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:41 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, werkgroep C, 52 man..
Dat is toch geen werkgroep meerik heb in werkgroepvervangende colleges gezeten die rustiger waren..
Fiscaal bestuursrechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk vak is dat? Ik heb voor burgerlijk procesrecht 'werkcollege's', die zijn ook vrij massaal
Leren voor de Minor Fiscaal Ondernemingsrecht en Europees Recht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag samenvattingen herschrijven voor Inleiding Staatsrecht en Inleiding Bestuursrecht. Wat staat er voor jullie op de rol?
Succes!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Keyos het volgende:
Ik houd écht maar hart vast voor de taaltoets van morgen, ben hier veel zenuwachtiger voor dan het tentamen inleiding rechtswetenschap. Ben nooit een taalwonder geweest, vandaag en morgen maar kapot gaan door oefeningen te maken...
Nee joh, het schijnt hartstikke mee te vallen. Er is een 'oefentoets' te maken op de website van de EUR, dan kun je een beetje inschatten waar je nog aandacht aan kunt besteden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Keyos het volgende:
Ik houd écht maar hart vast voor de taaltoets van morgen, ben hier veel zenuwachtiger voor dan het tentamen inleiding rechtswetenschap. Ben nooit een taalwonder geweest, vandaag en morgen maar kapot gaan door oefeningen te maken...
Ik heb dat programma Principen aangeschaft van de sociale faculteit, werkt aardig goed tot nu toe. Het probleem ligt hem erin dat ik 4 jaar geen Nederlands meer heb gehad door mijn hbo-opleidingen en tijdens die periode heb ik meer aan de Engelse taal gezeten dan de Nederlandse taal, ik moet dus al die trucjes erin stampen. Jij bent zeker ook aardig aan het F5-en op Osiris voor het cijfer van IRW? Damn, wat wil ik dat cijfer graag hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Nee joh, het schijnt hartstikke mee te vallen. Er is een 'oefentoets' te maken op de website van de EUR, dan kun je een beetje inschatten waar je nog aandacht aan kunt besteden.
Wel ff posten hier he, wij zijn ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb dat programma Principen aangeschaft van de sociale faculteit, werkt aardig goed tot nu toe. Het probleem ligt hem erin dat ik 4 jaar geen Nederlands meer heb gehad door mijn hbo-opleidingen en tijdens die periode heb ik meer aan de Engelse taal gezeten dan de Nederlandse taal, ik moet dus al die trucjes erin stampen. Jij bent zeker ook aardig aan het F5-en op Osiris voor het cijfer van IRW? Damn, wat wil ik dat cijfer graag hebben.
Ah, vandaar. En nee, sms-functie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb dat programma Principen aangeschaft van de sociale faculteit, werkt aardig goed tot nu toe. Het probleem ligt hem erin dat ik 4 jaar geen Nederlands meer heb gehad door mijn hbo-opleidingen en tijdens die periode heb ik meer aan de Engelse taal gezeten dan de Nederlandse taal, ik moet dus al die trucjes erin stampen. Jij bent zeker ook aardig aan het F5-en op Osiris voor het cijfer van IRW? Damn, wat wil ik dat cijfer graag hebben.
Die heb ik (als het goed is) ook aangezet, echter kan ik het toch niet laten om constant op Osiris en SIN te kijken in de hoop dat die eerder update dan de SMS. Maarja, ik denk dat we hem binnen nu en twee uur wel kunnen verwachten, weten we gelijk wie er goed en slecht voorstaan .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:24 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ah, vandaar. En nee, sms-functie.
Denk dat je voor het exacte cijfer naar de inzage moet gaan. Zit in de top 40% met de 7 dus kan tevreden zijn. Jij zit helemaal gebakken met je 8 , netjes manquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik heb een 8!Kun je ergens zien hoe je aan die 8 komt? Als in.. via een 7.4 danwel een 8.4?
@ Keyos: Een 7 is ook klasse! Zeker voor een 1e tentamen.
Hoe kom je ook alweer aan die gegevens? Ik ben zo'n debiel met sin-online.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je voor het exacte cijfer naar de inzage moet gaan. Zit in de top 40% met de 7 dus kan tevreden zijn. Jij zit helemaal gebakken met je 8 , netjes man.
Het slagingspercentage is een heel stuk hoger dan dat van vorig jaar, daar gaat onze kans om van PGO onderwijs af te komen (76,6% tegenover 61,7% vorig jaar).
Moet je naar het hoofscherm gaan (my page) -> onder My channels een vak kiezen -> Grade statistics.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Hoe kom je ook alweer aan die gegevens? Ik ben zo'n debiel met sin-online.
Hmmm. Als ik naar de grade statistics voor Inleiding tot de Rechtswetenschap ga, zijn enkel die van jaar 2011 en eerder te vinden..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je naar het hoofscherm gaan (my page) -> onder My channels een vak kiezen -> Grade statistics.
Daar kan je gewoon het jaar kiezen en het tentamen.
Klopt, ik denk dat die pas later in die lijst komen. Als je die van dit jaar wilt zien moet jje links op My Grades drukken, en dan op -> Grades Statistics.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:22 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Hmmm. Als ik naar de grade statistics voor Inleiding tot de Rechtswetenschap ga, zijn enkel die van jaar 2011 en eerder te vinden..
Ah, gevonden, thanks!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat die pas later in die lijst komen. Als je die van dit jaar wilt zien moet jje links op My Grades drukken, en dan op -> Grades Statistics.
Oh ben ook wel benieuwd naar m'n exacte cijfer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je voor het exacte cijfer naar de inzage moet gaan. Zit in de top 40% met de 7 dus kan tevreden zijn. Jij zit helemaal gebakken met je 8 , netjes man.
Het slagingspercentage is een heel stuk hoger dan dat van vorig jaar, daar gaat onze kans om van PGO onderwijs af te komen (76,6% tegenover 61,7% vorig jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |