Plak je tabjes zoals ik doe: dat ze helemaal over de pagina heen vallen. Dan kun je ze dus niet lezen zonder je bundel open te slaan, maar dat is sowieso niet nodig: in no-time weet je waar elke wet zit. En door de tabjes kun je wel alles ziek snel open slaan. En het scheurt niet in! En als je toch een wet kwijt bent kun je de pagina's heel iets openen om ze te lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag trouwens al allemaal ingescheurde pagina's door die tabjes
500 heb je zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef Snax het volgende:
@ Pax: Nee, zit niet in Groningen. Gewoon benieuwd of het veel verschilde met hier (wat niet zo is) - weet dat voor de TUD bijvoorbeeld, (okay wel een totaal ander verhaal) een BSA geldt wat negatief als je minder dan dertig punten haalt. En nu ga ik even proberen te stoppen met soggen en tot 500 woorden te komen...
Plak geen tabjes. Nog beter. Je weet toch zo waar welke wet zit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plak je tabjes zoals ik doe: dat ze helemaal over de pagina heen vallen. Dan kun je ze dus niet lezen zonder je bundel open te slaan, maar dat is sowieso niet nodig: in no-time weet je waar elke wet zit. En door de tabjes kun je wel alles ziek snel open slaan. En het scheurt niet in! En als je toch een wet kwijt bent kun je de pagina's heel iets openen om ze te lezen
Hopelijk ken ik ze volgend jaar uit mn hoofd, dan is dat wel een optiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plak je tabjes zoals ik doe: dat ze helemaal over de pagina heen vallen. Dan kun je ze dus niet lezen zonder je bundel open te slaan, maar dat is sowieso niet nodig: in no-time weet je waar elke wet zit. En door de tabjes kun je wel alles ziek snel open slaan. En het scheurt niet in! En als je toch een wet kwijt bent kun je de pagina's heel iets openen om ze te lezen
Ik vind het nog steeds handig. Niet om wetten terug te vinden, gewoon om alles snel open te slaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Plak geen tabjes. Nog beter. Je weet toch zo waar welke wet zit.
Zijn mensen ook dol op jouw tabjes?quote:
Daar kun je ook die donkere markeringen aan de zijkant van je bundel voor gebruiken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds handig. Niet om wetten terug te vinden, gewoon om alles snel open te slaan.
Die ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de man met de lange achternaam?
Fraus Legis is gewoon niet spannend genoeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maak ik speciaal voor mensen als jij een fiscale TT, valt het je niet eens op
Volgens mij niet, heb jij tabjes?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn mensen ook dol op jouw tabjes?
Ik zou niet weten wat ik moet nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hé Pax, daar kun je zelf iets aan doen hè?
Fraus Legis-arresten zijn àltijd leuk. En het is een oud arrest dus per definitie interessant.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Fraus Legis is gewoon niet spannend genoeg!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet nemen
Van Straaten noemt het ook het drie-dagen-arrest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
Het is trouwens 'Driedagenarrest' en niet Drie-dagen-arrest.
Wil jij dan de TS zijn? Voor een keer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef Ryon het volgende:
Over een ruime 250 posts is er een mijlpaal bereikt.
Wow, is er een bedrijf dat zo heet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit achtergrondje, klaar.
Het is niet zo fout als Drie dagen arrest, maar aan elkaar is mooier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Van Straaten noemt het ook het drie-dagen-arrest.
Nee joh, dat heb ik net gemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, is er een bedrijf dat zo heet?
Jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, is er een bedrijf dat zo heet?
Het gaat ook om de inhoud hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet zo fout als Drie dagen arrest, maar aan elkaar is mooier.
[..]
Nee joh, dat heb ik net gemaakt
Wel 500 uitermate overwogen woorden, natuurlijkquote:
Pax dit moet je nieuwe onderschrift worden!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PAXCON Anti-TerrorismBlast-Resistant Coating
De eer om de jubileum TS te zijn is er natuurlijk een die eigenlijk niet geweigerd kan worden. Maar.. wellicht leuk om eens een statistieke los te laten op wie hier de fanatiekste poster is en die de eer te gunnen? Nu alle topics samen zijn gekomen in een reeks kan dat vast achterhaald worden. Ik geloof dat GW een aantal tools voor die onzin opgesteld had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wil jij dan de TS zijn? Voor een keer.
Zelfs dan nog ben je er zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef Snax het volgende:
[..]
Wel 500 uitermate overwogen woorden, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |