Ik wil die paarse strepen op je buik zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik, maar of je daar echt een foto van wil zien..........
1)Ik vermoedde het al, maar weet nu zeker: jij bent slachtoffer van de commercie dat je zoiets onnatuurlijks nastreeft. Wat wil je compenseren ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dit is een goed doel vind ikzelf, en hij weegt ruim over de 80 dat kan ik je zo wel op een briefje geven
Ja laten we zeggen 2 jaar werk als je het goed wilt doen, je moet niet te snel willen. Ik ben aan het cutten en hou in de gaten dat ik niet te snel afval enzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt, maar 80 of 90 is 10 kilo verschil wat in spiermassa een hoop maakt. 10 kilo is al gauw meer dan een jaar werk
heb ze op mijn bicep en benen, buik gelukkig nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil die paarse strepen op je buik ziensowieso pics van je minderjarige lichaam.
zal je even een foto sturen van iemand die 179 is met 82 kilo en 8% vet momentjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
1)Ik vermoedde het al, maar weet nu zeker: jij bent slachtoffer van de commercie dat je zoiets onnatuurlijks nastreeft. Wat wil je compenseren ?
2) Met een lengte van 1.80 kom jij er nooit zo uit te zien - verwacht eerder een blokvorm (en nee, je borsten zullen dat atletische niet goed genoeg kunnen uitdragen ter compensatie).
3.Boven de 80kg ? Boven de 100 gok ik zo.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:01 schreef AbsurdHero het volgende:
Is goed. Met bron waar deze bewering bevestigd wordt.
hij is 83 kilo en zijn doel is 80 met 6% laatst nog geupdatequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef AbsurdHero het volgende:
Ziet er niet uit tochOok niet te vergelijken met die ander - waar nog sprake is van verhouding (omdat die wrs langer is - en zwaarder). Deze is al rond de 90 gok ik zo ? Bij een foto van twee jaar terug was hij (na twee jaar pauze) al 85kg.
Oja, dat had je al getypt. Grappig om te zien hoe je er uit komt te zien wanneer je je op ook de kleinere groepen gaat focussen. Maar die armen en schouders joh. Toen ik 85kg was met 6-8% (schommelde heel erg bij mij) was ik een stuk minder breed volgens mij o.O (en ik groeide met een focus op enkel de bovenrug, bi-tri's, schouders en borst) Enig idee wat de omtrek is van zijn bovenarm ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hij is 83 kilo en zijn doel is 80 met 6% laatst nog geupdate
dat zijn zijn genen, maar ik pakte hem even als voorbeeld want gewicht zegt niet altijd alles ik ben 3 kilo lichter en 5 keer zo smal als hem. ook al is mijn BF een stuk hoger. ik dacht 42 CMquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Oja, dat had je al getypt. Grappig om te zien hoe je er uit komt te zien wanneer je je op ook de kleinere groepen gaat focussen. Maar die armen en schouders joh. Toen ik 85kg was met 6-8% (schommelde heel erg bij mij) was ik een stuk minder breed volgens mij o.O (en ik groeide met een focus op enkel de bovenrug, bi-tri's, schouders en borst) Enig idee wat de omtrek is van zijn bovenarm ?
Maar vind je dit esthetisch verantwoord ? Die absurd dunne taille en enorme schouderpartij ?
BF is in percentages. Niet in CMquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat zijn zijn genen, maar ik pakte hem even als voorbeeld want gewicht zegt niet altijd alles ik ben 3 kilo lichter en 5 keer zo smal als hem. ook al is mijn BF een stuk hoger. ik dacht 42 CM
Omdat vet niet breed maakt - maar uitgezakt maakt. In die zin zegt gewicht an sich niets over de relatie tot breedheid. Zelfde spiermassa moet toch ongeveer even breed maken (mits dezelfde spiergroepen getraind zijn).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dat zijn zijn genen, maar ik pakte hem even als voorbeeld want gewicht zegt niet altijd alles ik ben 3 kilo lichter en 5 keer zo smal als hem. ook al is mijn BF een stuk hoger. ik dacht 42 CM
en toch zit daar ook vaak verschil in, omdat genetisch bij de ene een bepaalde spiergroep veel harder groeit dan bij een ander persoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Omdat vet niet breed maakt - maar uitgezakt maakt. In die zin zegt gewicht an sich niets over de relatie tot breedheid. Zelfde spiermassa moet toch ongeveer even breed maken (mits dezelfde spiergroepen getraind zijn).
Het gaat niet om groeien - het gaat om de stilstand.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en toch zit daar ook vaak verschil in, omdat genetisch bij de ene een bepaalde spiergroep veel harder groeit dan bij een ander persoon.
Dat zal het inderdaad wel zijn. Hoe meet jij je vetpercentage op eig ? Alleen op de middel ? Want dat zegt dan niet (per se) iets over de heupen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
vet zou bij iemand die veel massa+ veel vet heeft alleen maar een negatief effect hebben op V-taper omdat je vet op je heupen wel verzameld maar op je lats heel weinig. als je droger bent lijk je wel breder
ligt eraan of de benen ook gelijk getrained zijn natuurlijk maar in theorie hoor je gewoon gelijk te hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:29 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Het gaat niet om groeien - het gaat om de stilstand.
Twee personen met dezelfde lengte en hetzelfde gewicht aan spiermassa bij dezelfde spieren en dezelfde hoeveelheid vetpercentage moeten toch ongeveer even breed zijn ? o.O
elektronische weegschaal maar die is totaal niet betrouwbaar dat ding gaf eerst 15 aan ongeveer terwijl ik absoluut vetter ben dus ga maar van iets meer uit. opzich maakt vet niet heel erg uit het gaat erom hoe het eruit ziet en dat is momenteel gewoon slecht. rug ziet er wel oke uit maar front.......quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:30 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad wel zijn. Hoe meet jij je vetpercentage op eig ? Alleen op de middel ? Want dat zegt dan niet (per se) iets over de heupen.
Every day is arm day?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/terug-weggeweest-306488/ top fysiek en ongeveer mijn streven
sterker nog hij is 180
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |