Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ver, ben nog steeds op vakantie in Gelderland nu
morgen weer thuis
Waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het wordenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het worden. Nog niet helemaal als normaal, maar het gaat weer helemaal de goede richting op
.
Ik zit wel CinnaStix te eten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Ik heb ze daarstraks een beetje eten mogen geven en morgenvroeg weer normaal. Ook nog een paar dagen 2 pillejtes per dag en met Mac moet ik over 10 dagen terug om de hechting te laten verwijderen.quote:
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.
Die kaas dingen van domino's zijn lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit wel CinnaStix te eten.
True story.
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.quote:
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kaas dingen van domino's zijn lekker. Die neem ik altijd mee als ik pizza haal
. Ow en die pikante kipfilet dingen zijn ook erg lekker
.
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.
Ik ben ook eerstejaars.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.
Ik ben de enige eerstejaars van mijn vrienden hier
Nee de kickin chickinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.
Valt tegen, morgen 21.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Hoe OUD?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat noem je niet jong?
Ik ben OUD
bijna bejaardquote:
niks mis met gelderlandquote:
Als Nijmegen de hoofdstad was geweest.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als Nijmegen de hoofdstad was geweest.
ja das elburgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige inwoners hier zit wel een steekje los hoor. Vooral qua religie.
Come at me.quote:
Je hebt geluk, zo'n beetje iedereen is preuts hier, zelfs de jongeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja das elburghier in apeldoorn valt et wel mee en in vaassen waar ik vandaan komt ook wel
nachtdienst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
Zoo, broodje gesmeerd, snacks ingepakt, laptop en leesvoer in de tas, ik kan zo rustig gaan werken.
Jup.quote:
dat is wel zo mijn ex uit t harde is daar een goed voorbeeld vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt geluk, zo'n beetje iedereen is preuts hier, zelfs de jongeren.
Nee, ik trek rond.quote:
Nog iemand afgewezen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
Hoi allemaal, ben ik weer na een paar dagen afwezigheid
Avondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
**grinnik**quote:
Hey ME.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
Oh, ja, lief doen. Kusjekroel, hoi, hoe gaat het met jullie. Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik ook wel, al doet mijn rug nu een beetje zeer. Maar ach, dat kan gebeuren. Nou, tot de volgende post he?quote:
Goodquote:
geintjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Fijn om te weten voor mij?
How are you doing koen?
quote:
Nounou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, lief doen. Kusjekroel, hoi, hoe gaat het met jullie. Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik ook wel, al doet mijn rug nu een beetje zeer. Maar ach, dat kan gebeuren. Nou, tot de volgende post he?
Kut, m'n hoofd barstquote:
Ja, hier wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kut, m'n hoofd barst
Met jou?
Zo gezapig vind ik het hier soms wel. Dan ben ik liever af en toe een beetje scherp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nounou, dat hoeft nou ook weer niet.
Je bent niet verplicht hier rond te hangen he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zo gezapig vind ik het hier soms wel. Dan ben ik liever af en toe een beetje scherp.
Te lage en te hoge geluiden.. Doet beetje auwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hier wel goed.
Hoe komt het?
Jawel, want Fera is hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier rond te hangen he?
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free nightquote:
Hmm oké.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Te lage en te hoge geluiden.. Doet beetje auw
gadver neeequote:
Hoe ik het doe? Gewoon mezelf zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij het doet overigens
Dat ze je willen snap ik, maar dat laatste stapje![]()
Nah, dan had ik t ook niet zo irritant gevonden, want dan koos ik er zelf voor.. Nu kom ik hier gewoon ff lekker bitchenquote:
een gratis nacht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free night
Oh. Moet je dan weer werken/studie?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geintje
mwah, t gaat, vakantie bijna voorbij
Hehehehehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, dan had ik t ook niet zo irritant gevonden, want dan koos ik er zelf voor.. Nu kom ik hier gewoon ff lekker bitchen
Ah ja, dat hoort er allemaal bijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free night
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Moet je dan weer werken/studie?
Ja. Vakantie hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, dat hoort er allemaal bij.
Doe je voor werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbij
maandag weer werken
Ik wil weer wat gaan leren buiten mijn werk, weet alleen nog niet watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbij
maandag weer werken
En toch staat het nog 0-0.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel speelt een goede wedstrijd
adam levinequote:
van Maroon 5quote:
Waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zanger van Maroon 5. Op goede foto's ziet hij er al niet zo bijzonder uit. Dus tsja.
Redelijk knap wel. Ik ken knappere mannen opzich.quote:
ik vind mannen met tattoos en zo'n stoppelbaard echt oohoooonwijs sexyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit?
[..]
Redelijk knap wel. Ik ken knappere mannen opzich.
Ik heb 1 van de 2quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik vind mannen met tattoos en zo'n stoppelbaard echt oohoooonwijs sexy
Stoppelbaard check, tattoo's (nog niet) checkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan moeten ze ook nog donker haar en donkere ogen hebbenquote:
Soort van, ik heb 'r vanmiddag nog verteld dat ze mij bekeerd heeft.quote:
quote:
Oh dan houdt het op heah :$quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en dan moeten ze ook nog donker haar en donkere ogen hebben
Je hangt rond voor mij?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Soort van, ik heb 'r vanmiddag nog verteld dat ze mij bekeerd heeft.
Oh wacht, dan ben ik dus inmiddels geen homo meer. Correctie:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je laat daar ook wel dingen mee lopen denk ik... Ik gok 80% van de vrouwen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ik het doe? Gewoon mezelf zijn.
Beetje leuk en lief doen en wachten tot zij je hosselt.
Jouw ogen zijn niet donker.quote:
Ik ben verbaasd.quote:
Ik heb donker haar, lichtgetinte huid, en ook al geen donkere ogen (hroen)quote:
Ik heb hele lichte blauwe ogen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Grijs voornamelijk. En dat beetje lichtbruin in het midden. Niet donker imo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groen/bruin/grijs-achtig. Licht vind ik ze zeker niet
dat heb ik beide momenteelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haiiquote:
Imo, toepasselijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Grijs voornamelijk. En dat beetje lichtbruin in het midden. Niet donker imo.
wat voor tattoooosquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik beide momenteel
morgen gaat baard eraf
In my opinion?quote:
wat voor werk doe je??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef DaMook het volgende:
Werken, kom mogelijk straks wel weer online tussen het werk door
.
kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Werk bij een bierbrouwerijquote:
Ik eis bij dezen een kratje op.. NU!quote:
hoezo, als ik vragen mag, doe je dat in de nacht?quote:
japanse koiquote:
Almerequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Bekend terrein voor mij..
Welke omgeving werk je?
I know.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb een nieuwe bijnaam ben ik bang
[..]
In mijn ogen
match made in heavenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
japanse koi
spinnenwebben
vogeltjes
sterren
muttley
en 2 logos
Nopequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet in Enschede, jammer genoeg
Kom maar een pilsje drinken een keer danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik eis bij dezen een kratje op.. NU!
Dat doen wij 24/7quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hoezo, als ik vragen mag, doe je dat in de nacht?
quote:
ohh okquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Kom maar een pilsje drinken een keer dan.
[..]
Dat doen wij 24/7.
.
Kom wel langs wanneer ik weer in Almere ben, waar zit die brouwerij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Kom maar een pilsje drinken een keer dan.
[..]
Dat doen wij 24/7.
.
LOL. Daar dacht ik ook aan toen ik je net hoorde praten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En weet je waarom?
Omdat ze DENKT dat ik als Herman Finkers klink!
zolang het stoppels zijn danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geldt een 12 uurs baardje ook? Tattoos heb ik wel iig..
Ik hou m'n mond wel dicht dan als ik d'r eens ziequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En weet je waarom?
Omdat ze DENKT dat ik als Herman Finkers klink!
Ahh kut neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
LOL. Daar dacht ik ook aan toen ik je net hoorde praten.
ik heb alleen geen donker haarquote:
Vond jouw accent niet heel overdreven ofzo hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hou m'n mond wel dicht dan als ik d'r eens zie
Werk al af?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
LOL. Daar dacht ik ook aan toen ik je net hoorde praten.
Nee ik praat alleen thuis met accentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond jouw accent niet heel overdreven ofzo hoor
ik heb er 6quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb alleen geen donker haar
maar goed dat je er over begint ik ga het binnenkort waarschijnlijk wel weer zwart verven
heb jij ook tatts?
Klopt, je laat er veel mee liggen. Maar ik kan niet zeggen dat ik dat jammer vind. Heb altijd leuke relaties gehad, langdurig ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je laat daar ook wel dingen mee lopen denk ik... Ik gok 80% van de vrouwen.
Maargoed jij bent expert dus jij wellicht maar 40% van de vrouwen.
Ze is druk op FOK! Wat denk jequote:
Ik normaal ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik praat alleen thuis met accent
Het valt ook wel mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh kut nee
Zo klink ik toch helemaal niet
Nee.quote:
We voelden ons gemakkelijk bij elkaars accent?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar de jouwe dus evenmin gitaar.. Maar miss omdat we uit dezelfde omgeving komen, dat ik er niet zo op let ofzo
nog een paar uur wachten dan zijn ze beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
zolang het stoppels zijn dan
wat heb je precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb er 6
binnekort 1tje laten coveren die ik op mn 15e heb laten zetten
Huh?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We voelden ons gemakkelijk bij elkaars accent?
Nou, onze accenten zijn nagenoeg hetzelfde?quote:
Oh zo.. Ja uiteraardquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, onze accenten zijn nagenoeg hetzelfde?
Toen waren we in zo'n enge stadEn toen waren we blij met elkaars accent
Logisch toch
Pics.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb me al een week ofzo niet geschoren
Volle baard
Ah, toe.quote:
Gemeen.quote:
Niet schrikken als ik morgen voor je deur sta. Ik weet waar je huis woont.quote:
Je gaat morgen meetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet schrikken als ik morgen voor je deur sta. Ik weet waar je huis woont.
uhuh ik ben er ookquote:
Dat is pas om vijf uur.quote:
linkererschouder - 3 sterren met elkaar verbonden( band tussen mij en mn ouders)quote:
Wat lach jij.quote:
aah okee coolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
linkererschouder - 3 sterren met elkaar verbonden( band tussen mij en mn ouders)
rechterschouder - naam van mn zoontje
onderrug - mijn 2e naam Joia
op mn zij - This too shall pass
op mn pols - symbool van moeder en kind
op mn heup - playboybunny (die wordt dus gecovered)
en ik gok dat er nog meer bij komen :xquote:
bij mij ook wel heb nog plannen zatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en ik gok dat er nog meer bij komen :x
quote:
stiekem wil ik een sleeve :x maar ik weet niet ofziets bij me pastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij ook wel heb nog plannen zat
quote:
ik wil mijn onderbeen vol hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
stiekem wil ik een sleeve :x maar ik weet niet ofziets bij me past
tot voor kort had ik ook geen zichtbare.. maar 3maanden geleden die op mn pols laten zettenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mijn onderbeen vol hebben
al mijn tatts zijn niet zichtbaar
die valt opzich wel te verbergen dacht ik zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
tot voor kort had ik ook geen zichtbare.. maar 3maanden geleden die op mn pols laten zetten
waarrrrr heb je die danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
die valt opzich wel te verbergen dacht ik zo
mijn piercings die vallen wel op
ringetje door mijn lipquote:
Industrial boks.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ringetje door mijn lip
ringetje door mijn neus
1 tong
2 keer industrial
2 keer tragus
2 keer tepel
wooooowquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ringetje door mijn lip
ringetje door mijn neus
1 tong
2 keer industrial
2 keer tragus
2 keer tepel
jij hebt ze ook?quote:
whehhehee mja ik wil wel meer maar is lastig wil et niet te vol makenquote:
alleen neus en navel, maar die neuspiercing heb ik sinds een tijdje uit gedaan..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt ze ook?
[..]
whehhehee mja ik wil wel meer maar is lastig wil et niet te vol maken
jij piercings?
Ik heb er één. Ik had ook nog een knopje in m'n andere oor, maar die is helaas weer dicht. Ik wilde eigenlijk m'n oren vol laten zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt ze ook?
[..]
whehhehee mja ik wil wel meer maar is lastig wil et niet te vol maken
jij piercings?
aah okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
alleen neus en navel, maar die neuspiercing heb ik sinds een tijdje uit gedaan..
mja nou ja ik wil ook meer in mijn orenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er één. Ik had ook nog een knopje in m'n andere oor, maar die is helaas weer dicht. Ik wilde eigenlijk m'n oren vol laten zetten.
Dag schatjequote:
Hoiquote:
Klopt. Ik heb ook alleen gepierced. Schieten mag ook niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik wil ook meer in mijn oren
maar wel gepierced ik kan niet tegen schieten dat ontsteekt binnen no time
wat houd je tegen?quote:
word nog wel gedaan alleen niet meer door kraakbeen geloof ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb ook alleen gepierced. Schieten mag ook niet meer geloof ik.
Omdat ik zo haat zeker? Maar eigenlijk ben ik heel lief, en wil ik gewoon voor wat spannendere reacties dan "Hoi, hoe is het met jou vandaag?", "Ja, goed" ontlokken.quote:
Ik vind je gehaat wel meevallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik zo haat zeker? Maar eigenlijk ben ik heel lief, en wil ik gewoon voor wat spannendere reacties dan "Hoi, hoe is het met jou vandaag?", "Ja, goed" ontlokken.
Ja, oké. Voor oorbellen enz.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat houd je tegen?
[..]
word nog wel gedaan alleen niet meer door kraakbeen geloof ik
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niks mis met tepelpiercing
300 :$quote:
precies ik dus ook en daarom vind ik piercen ook fijnerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Voor oorbellen enz.Maar ik beter ervaringen met piercen.
Stiekem vind ik het bij vrouwen niet zo heel erg lelijk. Gewoon niet bijzonder. Bij piercings heb ik sowieso altijd het idee dat het pijnlijk is als ze ergens blijven haken. Geeft zo'n troepje, zo'n afgescheurde tepel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
Als ik nou iets niet sexy vindt, is het wel een tepelpiercing.
* Giertje gaat in een hoekje zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
Als ik nou iets niet sexy vind, is het wel een tepelpiercing.
Fixed voor mezelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
Als ik nou iets niet sexy vind, is het wel een navelpiercing.
Dus als ik in zo'n strak visnet shirtje voor je sta met ringen door mijn tepels dan vind je dat niet sexy?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
Awww ... Ik durf je niet te knuffelen, straks blijf ik ergens haken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje gaat in een hoekje zitten![]()
De gedachte aan gescheurde tepels doet al zeer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het bij vrouwen niet zo heel erg lelijk. Gewoon niet bijzonder. Bij piercings heb ik sowieso altijd het idee dat het pijnlijk is als ze ergens blijven haken. Geeft zo'n troepje, zo'n afgescheurde tepel.
De MIquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik in zo'n strak visnet shirtje voor je sta met ringen door mijn tepels dan vind je dat niet sexy?
Terecht, het is dan ook walgelijk. De enige piercing die nog walgelijker is, is een wenkbrauwpiercing.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
Dat vind ik wel weer sexy, bij mannen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht, het is dan ook walgelijk. De enige piercing die nog walgelijker is, is een wenkbrauwpiercing.
Jammer, ik wilde je net een tepelpiercing aan gaan praten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terecht, het is dan ook walgelijk. De enige piercing die nog walgelijker is, is een wenkbrauwpiercing.
naah gebeurt niet hoor heb ze al jaren alleen als je er hard aan gaat trekken ja dan scheurt ie welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... Ik durf je niet te knuffelen, straks blijf ik ergens haken.
Ik weet in ieder geval wat ik moet doen mochten we ruzie krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
naah gebeurt niet hoor heb ze al jaren alleen als je er hard aan gaat trekken ja dan scheurt ie wel
Het ziet er nogal snel erg tokkie uit. Niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer sexy, bij mannen.Hoewel het lang niet iedereen staat.
wenkbrauw vind ik ook lelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net een tepelpiercing aan gaan praten.
smerig doen dus hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wat ik moet doen mochten we ruzie krijgen.
quote:
Wel een dikke ring dan he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet ik dat verlies maar compenseren door middel van een Prins Albert.
Slet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel met de goeie kant omhoog, anders stroomt het geluk eruit.quote:
Het geluk stroomt er sowieso wel uit hihaho.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met de goeie kant omhoog, anders stroomt het geluk eruit.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het geluk stroomt er sowieso wel uit hihaho.
Ik zie een duidelijk verband met jouw overduidelijke actieve aanwezigheid, ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:09 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ben ik ff weg valt het stil hier
Neuken?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie een duidelijk verband met jouw overduidelijke actieve aanwezigheid, ja.
Verdommequote:
Forever alone.jpg.quote:
Wij forever alonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone.jpg.
Ik voel je broeder.
Ik heb vandaag staan patsen met mijn Ajaxsjaal
We hebben altijd elkaar nog.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij forever alonegooby pls.
En terecht natuurlijk.
Wordt toch een gelijkspelletjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben altijd elkaar nog.
Zondag tijdens de Klassieker, moet ik werken.
Juistquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben altijd elkaar nog.
Zondag tijdens de Klassieker, moet ik werken.
Jongen, doe nou niet zo stoer. Rio, de B tot de A tot de B E L. Hij sloopt jullie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordt toch een gelijkspelletje
Is lief van je, maar is niet nodig. Mensen houden me daar altijd op de hoogte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist
Awwwik wil je wel alle gebeurtenissen door SMSen anders.
Siem is dan ook de beste speler in Nederland.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik vond het wel grappig gisteren Yaya Toure een van de grootste en sterkste spelers ter wereld werd gewoon van de bal gezet door Siempie.
Wij spelen zondag niet tegen Ajax.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, doe nou niet zo stoer. Rio, de B tot de A tot de B E L. Hij sloopt jullie.
En wat te denken van SuperSiem? Patsboem, zo in het kruis
[..]
Is lief van je, maar is niet nodig. Mensen houden me daar altijd op de hoogte.
En dat was?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik vond het vorige onderwerp toch beter
Zo ver was ik nog niet met mijn gedachtenquote:
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:29 schreef MissExpert het volgende:
Oh please, laten we het niet over voetbal hebben he
Oh werkt dat zo, nooit geweten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hier... mijn pener bij jou erin
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet met mijn gedachten.
Nee dat weet ik ook wel, maar ik dacht dat je met je pener op de buik moest slaan van het meisje.quote:
Hey faxie!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij, hoe je het maar wilt
Er komen goede golven aan dit weekend he
Doe ik het al 10 jaar verkeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maar ik dacht dat je met je pener op de buik moest slaan van het meisje.
Maar je moet hem dus ergens instoppen. Interessant.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maar ik dacht dat je met je pener op de buik moest slaan van het meisje.
Maar je moet hem dus ergens instoppen. Interessant.
Godzijdank ben ik behoed voor die fout.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik het al 10 jaar verkeerd?
Daarom dit weekend even inhalenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hey faxie!
Ik heb afgelopen week geen tijd gehad om naar golven te kijken, of aan surfen te denken. Erg he
zolang wachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heb ik echt zin in seks, maar ja. Vanmiddag
Vanmiddag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef MissExpert het volgende:
Eigenlijk heb ik echt zin in seks, maar ja. Vanmiddag
Dat hebben we gemerkt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vanmiddag?
Ik heb ook zin... bijna elke avond wel
Je hebt geen vriendin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vanmiddag?
Ik heb ook zin... bijna elke avond wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |