Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ver, ben nog steeds op vakantie in Gelderland nu
morgen weer thuis
Waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het wordenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het worden. Nog niet helemaal als normaal, maar het gaat weer helemaal de goede richting op
.
Ik zit wel CinnaStix te eten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Ik heb ze daarstraks een beetje eten mogen geven en morgenvroeg weer normaal. Ook nog een paar dagen 2 pillejtes per dag en met Mac moet ik over 10 dagen terug om de hechting te laten verwijderen.quote:
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.
Die kaas dingen van domino's zijn lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit wel CinnaStix te eten.
True story.
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.quote:
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kaas dingen van domino's zijn lekker. Die neem ik altijd mee als ik pizza haal
. Ow en die pikante kipfilet dingen zijn ook erg lekker
.
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.
Ik ben ook eerstejaars.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.
Ik ben de enige eerstejaars van mijn vrienden hier
Nee de kickin chickinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.
Valt tegen, morgen 21.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |