Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ver, ben nog steeds op vakantie in Gelderland nu
morgen weer thuis
Waar woon jij dan ergens?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het wordenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omg, mensen die vrijwillig hierheen komen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed ze zijn al weer behoorlijk actief aan het worden. Nog niet helemaal als normaal, maar het gaat weer helemaal de goede richting op
.
Ik zit wel CinnaStix te eten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Ik heb ze daarstraks een beetje eten mogen geven en morgenvroeg weer normaal. Ook nog een paar dagen 2 pillejtes per dag en met Mac moet ik over 10 dagen terug om de hechting te laten verwijderen.quote:
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Elburg, een klasgenootje.
Die kaas dingen van domino's zijn lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit wel CinnaStix te eten.
True story.
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.quote:
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die kaas dingen van domino's zijn lekker. Die neem ik altijd mee als ik pizza haal
. Ow en die pikante kipfilet dingen zijn ook erg lekker
.
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal Juridische Dienstverlening, in Utrecht.
Ik ben ook eerstejaars.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ken volgens mij vooral 2e en 3ejaarsmensen.
Ik ben de enige eerstejaars van mijn vrienden hier
Nee de kickin chickinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Chicken strippers? Die zijn idd baas. Die kaasdingen moet ik nog steeds proberen.
Valt tegen, morgen 21.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT, maak er een kaneelstokje van
Hoe OUD?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat noem je niet jong?
Ik ben OUD
bijna bejaardquote:
niks mis met gelderlandquote:
Als Nijmegen de hoofdstad was geweest.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als Nijmegen de hoofdstad was geweest.
ja das elburgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij sommige inwoners hier zit wel een steekje los hoor. Vooral qua religie.
Come at me.quote:
Je hebt geluk, zo'n beetje iedereen is preuts hier, zelfs de jongeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja das elburghier in apeldoorn valt et wel mee en in vaassen waar ik vandaan komt ook wel
nachtdienst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef DaMook het volgende:
Zoo, broodje gesmeerd, snacks ingepakt, laptop en leesvoer in de tas, ik kan zo rustig gaan werken.
Jup.quote:
dat is wel zo mijn ex uit t harde is daar een goed voorbeeld vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt geluk, zo'n beetje iedereen is preuts hier, zelfs de jongeren.
Nee, ik trek rond.quote:
Nog iemand afgewezen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
Hoi allemaal, ben ik weer na een paar dagen afwezigheid
Avondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
**grinnik**quote:
Hey ME.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef MissExpert het volgende:
Oh, ja, lief doen. Kusjekroel, hoi, hoe gaat het met jullie. Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik ook wel, al doet mijn rug nu een beetje zeer. Maar ach, dat kan gebeuren. Nou, tot de volgende post he?quote:
Goodquote:
geintjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Fijn om te weten voor mij?
How are you doing koen?
quote:
Nounou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, lief doen. Kusjekroel, hoi, hoe gaat het met jullie. Hebben jullie een fijne dag gehad? Ik ook wel, al doet mijn rug nu een beetje zeer. Maar ach, dat kan gebeuren. Nou, tot de volgende post he?
Kut, m'n hoofd barstquote:
Ja, hier wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kut, m'n hoofd barst
Met jou?
Zo gezapig vind ik het hier soms wel. Dan ben ik liever af en toe een beetje scherp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nounou, dat hoeft nou ook weer niet.
Je bent niet verplicht hier rond te hangen he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zo gezapig vind ik het hier soms wel. Dan ben ik liever af en toe een beetje scherp.
Te lage en te hoge geluiden.. Doet beetje auwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hier wel goed.
Hoe komt het?
Jawel, want Fera is hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier rond te hangen he?
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free nightquote:
Hmm oké.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Te lage en te hoge geluiden.. Doet beetje auw
gadver neeequote:
Hoe ik het doe? Gewoon mezelf zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij het doet overigens
Dat ze je willen snap ik, maar dat laatste stapje![]()
Nah, dan had ik t ook niet zo irritant gevonden, want dan koos ik er zelf voor.. Nu kom ik hier gewoon ff lekker bitchenquote:
een gratis nacht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free night
Oh. Moet je dan weer werken/studie?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geintje
mwah, t gaat, vakantie bijna voorbij
Hehehehehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nah, dan had ik t ook niet zo irritant gevonden, want dan koos ik er zelf voor.. Nu kom ik hier gewoon ff lekker bitchen
Ah ja, dat hoort er allemaal bijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
I am doing very well, thanks.. Had some busy days full of working, swimming and study. Now having a free night
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh. Moet je dan weer werken/studie?
Ja. Vakantie hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, dat hoort er allemaal bij.
Doe je voor werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbij
maandag weer werken
Ik wil weer wat gaan leren buiten mijn werk, weet alleen nog niet watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
studieleeftijd is bij mij al heeeeellang voorbij
maandag weer werken
En toch staat het nog 0-0.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel speelt een goede wedstrijd
adam levinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |