Denk dat ze inderdaad sterk in dr schoenen staat en verder heeft ze een hart van goudquote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?Het is een hele sterke vrouw, dus ze is er heel goed uitgekomen,
Ik vond dit een mooie dame, en dan niet alleen de buitenkant !
Ze heeft haar portie ellende gehad, net als vele anderen van haar leeftijd, maar ze is er sterk uitgekomen en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?Het is een hele sterke vrouw, dus ze is er heel goed uitgekomen,
Ik vond dit een mooie dame, en dan niet alleen de buitenkant !
Ze doet nog steeds modellenwerk dus het lijkt me sterk, ze is gewoon een natural beauty.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Vraag me af of ze iets aan zichzelf heeft laten doen. Ze ziet er iig voor bijna 50 nog erg goed uit.
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ze is heel mooi, maar heeft geen sex-appeal.
Whehe, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Guttegut, Miami, Parijs, Berlijn, Jaap heeft het maar weer zwaar.
Ook nog even naar een Caribisch eiland... pfff zwaar hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht precies hetzelfde.
Met z'n zonnebril.
Economische crisis, ecologische footprint?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ook nog even naar een Caribisch eiland... pfff zwaar hoor.
Was ook wel nodig na een week Amsterdam-zuid met alleen een uistapje Ibizaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Guttegut, Miami, Parijs, Berlijn, Jaap heeft het maar weer zwaar.
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ze is heel mooi, maar heeft geen sex-appeal.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Iwanius het volgende:
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.
Heel erg zelfs. Ik vond haar best wel een goddelijke en aparte verschijning. Alleen nu die botox-lip.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.
Ja, moet wel. De lip zag er veel lelijker uit ook. Tenzij je mond ook verandert naarmate je ouder wordt ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik vraag me af of het wel een botox lip was. Op foto's waar ze jonger was had ze die lippen ook.
Ja, kijk maar naar Mick Jagger.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, moet wel. De lip zag er veel lelijker uit ook. Tenzij je mond ook verandert naarmate je ouder wordt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |