neh... volgens mij ook niet, ze is gewoon mooi, kan gebeurenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, lijkt totaal geen botoxhoofd.
Ik denk eerder dat haar collageen level hoger ligt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef trovey het volgende:
Voordeel van een vette huid waarschijnlijk, je krijgt niet zo snel rimpels als mensen met een droge huid....en ik kan het weten met mijn natuurlijke olievoorraad.
Valt wel mee toch ?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja he. Niet echt iets om vrolijk van te worden zo op de donderdagavond.
Ja, ze is zeker een mooie vrouw van buiten en van binnen. De aflevering was vooral een aaneenschakeling van negatieve gebeurtenissen. Eerst die zelfmoord, dan haar vader en recentelijk haar moeder overleden. En dan nog haar biologische moeder die schizofreen is.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?Het is een hele sterke vrouw, dus ze is er heel goed uitgekomen,
Ik vond dit een mooie dame, en dan niet alleen de buitenkant !
Denk dat ze inderdaad sterk in dr schoenen staat en verder heeft ze een hart van goudquote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ?Het is een hele sterke vrouw, dus ze is er heel goed uitgekomen,
Ze heeft haar portie ellende gehad, net als vele anderen van haar leeftijd, maar ze is er sterk uitgekomen en dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze doet nog steeds modellenwerk dus het lijkt me sterk, ze is gewoon een natural beauty.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Vraag me af of ze iets aan zichzelf heeft laten doen. Ze ziet er iig voor bijna 50 nog erg goed uit.
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ze is heel mooi, maar heeft geen sex-appeal.
Whehe, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Guttegut, Miami, Parijs, Berlijn, Jaap heeft het maar weer zwaar.
Ook nog even naar een Caribisch eiland... pfff zwaar hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht precies hetzelfde.
Met z'n zonnebril.
Economische crisis, ecologische footprint?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ook nog even naar een Caribisch eiland... pfff zwaar hoor.
Was ook wel nodig na een week Amsterdam-zuid met alleen een uistapje Ibizaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Guttegut, Miami, Parijs, Berlijn, Jaap heeft het maar weer zwaar.
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Aventura het volgende:
Ze is heel mooi, maar heeft geen sex-appeal.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Iwanius het volgende:
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.
Heel erg zelfs. Ik vond haar best wel een goddelijke en aparte verschijning. Alleen nu die botox-lip.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ze lijkt qua gezicht een beetje op onderstaande actrice.
Ja, moet wel. De lip zag er veel lelijker uit ook. Tenzij je mond ook verandert naarmate je ouder wordt ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik vraag me af of het wel een botox lip was. Op foto's waar ze jonger was had ze die lippen ook.
Ja, kijk maar naar Mick Jagger.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, moet wel. De lip zag er veel lelijker uit ook. Tenzij je mond ook verandert naarmate je ouder wordt ofzo.
Nee, maar ja Jaap moet wel op snoepreis kunnen he. Als je in een eengezinswoning woont in Amersfoort en je bent behalve vakanties het land niet bent uitgeweest kun je nog zo mooi zijn, maar dan is het niet interessant voor Jaap.quote:
Mja, soms zijn ze wel echt mooi.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef Markeerstift het volgende:
Ach dit programma gaat toch altijd al meer over het verhaal?
Jouw moeder is de vrouw waar haar vader haar moeder voor verliet?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Kworb het volgende:
wtf, volgende week gaat het over m'n halfzus die ik nog nooit heb ontmoet
weinig glamoureus iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Pedroso het volgende:
Ook het verhaal is nou ook niet echt erg bijzonder. Ook net iets meer dan doorsnee maar ik heb leukere uitzendingen voorbij zien komen.
Een soort Pocahontas noemde ze zichzelf al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze lijkt zelf ook wel een Indiaantje.
Die muziek lijkt wel altijd hetzelfde te zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Dancin Queen van ABBA is nou niet echt van die tijd / periode. AHA wel.
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw moeder is de vrouw waar haar vader haar moeder voor verliet?
Is het dan ook je biologische vader of niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:11 schreef Kworb het volgende:
[..]
Ja.En zelfde verhaal 20 jaar later met weer een nieuwe vrouw. Heb ook geen contact meer met 'm. Wel interessant om dit te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |