Of ze een deel van de premie van de scheids mogen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Momo... het volgende:
Kan Twente niet klagen bij de UEFA ?
Kan jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Momo... het volgende:
Kan Twente niet klagen bij de UEFA ?
Aangeschoten hands is geen hands.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb je toch gezien net, duidelijk hands.
Ja, vroeger op het trapveldje misschien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Aangeschoten hands is geen hands.
Duidelijk hand naar de bal bij deze actiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Aangeschoten hands is geen hands.
dat is Zagreb alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef HighVolume het volgende:
fc twente., het lachertje van europa
nee, dat was feyenoordquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef HighVolume het volgende:
Nee dat is Manchester Cityquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef HighVolume het volgende:
Vida nog gespot bij kantoortje ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet wat Zagreb in de CL doet, moet wel naar geld ruiken.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vida nog gespot bij kantoortje ?
Onzin bal gaat naar hand.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Duidelijk hand naar de bal bij deze actie
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Onzin bal gaat naar hand.
En de term ‘aangeschoten hands’?
Van Egmond: “Aangeschoten hands is geen hands. Als een speler de arm strak langs het lichaam houdt en hij krijgt de bal ertegen, dan kan hij er niets aan doen. Dan is er geen opzet in het spel. Hij kan moeilijk zijn arm afzagen. Hetzelfde geldt voor een bal die je van een meter afstand tegen de arm krijgt. Of die je niet ziet aankomen omdat je met je rug naar de tegenstander staat. In deze gevallen is geen sprake van hands.”
Regel 12 van de spelregels geeft aan dat een Directe vrije trap wordt aan de tegenpartij gegeven indien een speler “opzettelijk de bal met de hand of de arm speelt (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied).
Van Egmond kon er zelf als scheidsrechter helemaal geen klote vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Onzin bal gaat naar hand.
En de term ‘aangeschoten hands’?
Van Egmond: “Aangeschoten hands is geen hands. Als een speler de arm strak langs het lichaam houdt en hij krijgt de bal ertegen, dan kan hij er niets aan doen. Dan is er geen opzet in het spel. Hij kan moeilijk zijn arm afzagen. Hetzelfde geldt voor een bal die je van een meter afstand tegen de arm krijgt. Of die je niet ziet aankomen omdat je met je rug naar de tegenstander staat. In deze gevallen is geen sprake van hands.”
Regel 12 van de spelregels geeft aan dat een Directe vrije trap wordt aan de tegenpartij gegeven indien een speler “opzettelijk de bal met de hand of de arm speelt (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied).
Bovendien :quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Egmond kon er zelf als scheidsrechter helemaal geen klote van
Dat klopt maar hij kan het wel goed uitleggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Egmond kon er zelf als scheidsrechter helemaal geen klote van
nee zelfmoord volgens mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:26 schreef HighVolume het volgende:
[..]
afgemaakt door zijn debiele stiefzoon?
Twente is gewoon Feyenoord 2 aan het worden. Ze zullen die Leerdam volgende zomer ook wel transfervrij ophalenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat zal feyenoord zich rot lachen wanneer ze die 2 zien prutsen
Toch apart dat het tweede beter is dan het eerstequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente is gewoon Feyenoord 2 aan het worden. Ze zullen die Leerdam volgende zomer ook wel transfervrij ophalen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
nee zelfmoord volgens mij
Het seizoen is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toch apart dat het tweede beter is dan het eerste
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Zal die ook wel gezegd hebben toen er een leger relschoppers voor zijn huis stond
Probleemwijken, google maar op sbs 6 probleemwijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef ejfaar het volgende:
Waar ging die aflevering eigenlijk over?
Dat ze geen wiet meer mochten planten enzo , huis uit werden gezet en toen gingen ze bij het huis van de burgemeester klotenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef ejfaar het volgende:
Waar ging die aflevering eigenlijk over?
En de praatjes ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke de probleemwijken plaatjes mogen ook weer weg blijven
Dankuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Dat ze geen wiet meer mochten planten enzo , huis uit werden gezet en toen gingen ze bij het huis van de burgemeester klotenen die gast had gezeik met z,n vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wie moeten ze dit weekend?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen ze dit niet in de Eredivisie doen
Die afgekeurde goal van Tadic helpt ook niet natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
Eigenlijk is dit een keiharde afgang voor Twente.
RKC uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze dit weekend?
RKC uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze dit weekend?
En 7 punten voor Ajax zou nog mooier zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV dus koploper na dit weekend
die voorsprong kan niet groot genoeg zijn iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En 7 punten voor Ajax zou nog mooier zijn.
Is dat die Cabral die bij Feyenoord zat?quote:
Nee, zijn slechtere tweeling broerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dat die Cabral die bij Feyenoord zat?
Ja, daar deed hij ook alles fout. Onbegrijpelijke aankoop van Twente.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dat die Cabral die bij Feyenoord zat?
Beide ploegen spelen zaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kom net thuis. Verdiende achterstand ?
Zeggen we nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
voor een gedeelte welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
Slechte wedstrijd dus ? En er zit geen hond op de tribunequote:
Enorme klotewedstrijd ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd dus ? En er zit geen hond op de tribune
Jawel, Maurice doet wat onderzoek naar het percentage Feyenoorders die bij hun nieuwe club steeds mislukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte wedstrijd dus ? En er zit geen hond op de tribune
Ja, idd. Zo slecht is McClaren dus als trainer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Wel triest om te verliezen van een ploeg die de EL niet serieus neemt
neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag winnen ze natuurlijk weer wel.
Sommige supporters van Twente aanbidden die man...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd. Zo slecht is McClaren dus als trainer.
Onbegrijpelijk om Landzaat boven Schilder te verkiezen ook.
Hoezo weer? Ze hebben afgelopen weekend gewoon terecht niet gewonnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Logisch, als je kortzichtig bent. En dat zijn supporters bijzonder vaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Sommige supporters van Twente aanbidden die man...
Gewoon weer omdat ze meestal hebben gewonnen. Afgelopen weekend heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo weer? Ze hebben afgelopen weekend gewoon terecht niet gewonnen.
Steve kan er inderdaad niks aan doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man
Als dat doelpunt van Tadic niet was afgekeurd hadden we een heel andere wedstrijd gehadWat is dit KUT zeg
Ook omdat Roda met 10 man voor de eigen goal hing en er geen doorkomen aan was.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo weer? Ze hebben afgelopen weekend gewoon terecht niet gewonnen.
Ja, meestal hebben ze ook tegen tegenstanders gespeeld die er geen reet van kunnen. Maar Twente kan er niet zoveel van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon weer omdat ze meestal hebben gewonnen. Afgelopen weekend heb ik niet gekeken.
Jawel, Stief had met Schilder moeten beginnen ipv opa Landzaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Steve kan er inderdaad niks aan doen![]()
![]()
Is toch mooi man ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man
Als dat doelpunt van Tadic niet was afgekeurd hadden we een heel andere wedstrijd gehadWat is dit KUT zeg
Ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze ook tegen tegenstanders gespeeld die er geen reet van kunnen.
Nou eigenlijk is Levante wel een beetje de RKC Waalwijk van Spanje, dus dat moeten we nog maar gaan zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steve kan voor Twente,s bestwil beter oprottenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, Stief had met Schilder moeten beginnen ipv opa Landzaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook je broek op je knieën?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
Over een kwartiertje ongeveer krijgen we echt voetbal
Ach hou op man.quote:
Dat hoor je te verwachten als je een 'topclub' wilt zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook omdat Roda met 10 man voor de eigen goal hing en er geen doorkomen aan was.
Hoezo Mickey Mouse league? De kampioen van die league laat de kampioen van de Premier League volledig kansloos. En dat is toch de sterkste competitie van Europa samen met Primera Divisionquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze ook tegen tegenstanders gespeeld die er geen reet van kunnen. Maar Twente kan er niet zoveel van.
Het wordt weer een spannende strijd om de titel in onze Mickey Mouse-league.
Ja, dát was het probleem jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man
Jammer dat Stijn er niet is want die had gevraagd of je zuurkool op hadquote:
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Is toch echt volgens de regels afgekeurd.
Onterecht afgekeurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?
onterechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?
moet je nagaan hoeveel orgasmes ik gister had bij eriksenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja, als strootman in beeld komt ga ik helemaal los
quote:
stevequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd wie er nu allemaal de schuld gaat leggen bij de arbitrage
Dat is Diederik Samson alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
WAt een aids, twente is echt de aids van Nederland
Is al verwijderd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ik lees hierboven over aids en kanker.
Jammer is dat altijd.
Zonder gekanker en geaids graag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Ik wachtte op de tukkers die boos zouden worden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
Jammer is dat altijd.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
Jammer is dat altijd.
Ik ben boos:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Ik wachtte op de tukkers die boos zouden worden.
4. kutploegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben boos:
1. slappe hapo van Steve.
2. slappe hap van de spelers.
3. kutscheids.
HEB JE ZUURKOOL OPquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben boos:
3. kutscheids.
Drizzt, ik ben nog steeds in trauma van die post van jou over mij manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben boos:
3. kutscheids.
Hier teert het hele team op idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
5. zodra chadli en tadic het niet kunnen brengen is het team nog kutter
Is gister al gebeurd, geen zorgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
PSV zal de eer voor het NL voetbal vanavond wel weer redden
Vanavond, zei ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is gister al gebeurd, geen zorgen.
Nikste kutploeg, de instelling was om te janken. Er is genoeg kwaliteit aanwezig maar Steve doet er niks mee, en de spelers lijken er ook maar met de pet naar te gooienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
4. kutploeg
5. zodra chadli en tadic het niet kunnen brengen is het team nog kutter
Kan ik mee leven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je vergeet de invalbeurt van Engelaar in de 80e minuut en de goal van hem in de 87e minuut.
Engelaar mooi op de bank houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je vergeet de invalbeurt van Engelaar in de 80e minuut en de goal van hem in de 87e minuut.
Als Chadli en Tadic slecht zijn is het gewoon een kutploeg hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nikste kutploeg, de instelling was om te janken. Er is genoeg kwaliteit aanwezig maar Steve doet er niks mee, en de spelers lijken er ook maar met de pet naar te gooien
Als de kwaliteit er niet is gooien supporters het altijd op de mentaliteit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nikste kutploeg, de instelling was om te janken. Er is genoeg kwaliteit aanwezig maar Steve doet er niks mee, en de spelers lijken er ook maar met de pet naar te gooien
Engelaar jonge, mijn heldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Engelaar mooi op de bank houden
Nee loopt voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
DIe stream van RTL7 loopt achter met de TV toch?
30 seconden ofzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
DIe stream van RTL7 loopt achter met de TV toch?
Is ook wel sympathiek, alleen kan hij er niet veel meer van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
En een hele aardige kerel. Hij was erg tof op het supportersfeest
Hoort hem ook nooit klagen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
En een hele aardige kerel. Hij was erg tof op het supportersfeest
Dat + onterecht een goal afgekeurd voor Twentequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh ja dat is inderdaad geen penal
Die is altijd zo pro-PSV.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
Weer die Driessen he. Die heeft gewoon een abonnement op PSV
Nee manquote:
eindhoven de gekste enzulksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Fuck you we're from Eindhoven.
Zo hey, toe maar.
quote:CabraldeBest25 oktober 2012 om 20:52
Het enige lichtpuntje is Cabral geweest, de rest was magertjes.
Blessure. Laat maar lekker herstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel nog steeds geblesseerd? Of gespaard?
Eerder 45 minuten 0-0 en dan in de tweede helft twee goals.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef Jivis het volgende:
Zal wel binnen een kwartier 2-0 staan en daarna wordt het een kutwedstrijd.
Nee, dat was bij Ajaxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
PSV tegen de club waartegen Zlatan zijn grote doorbraak beleefde
las het verkeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
PSV tegen de club waartegen Zlatan zijn grote doorbraak beleefde
Dat stadion is nog niet eens halfvolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef Mandéra het volgende:
Ook in Eindhoven een vol huis vanavond.
Psv speelt thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Unieke ervaring als PSV op bezoek komt.
Als PSV alle AIK fans zou toelaten speelt PSV voor hun gevoel een uitwedstrijd omdat ze zelf dan minder supporters zouden hebben dan hun tegenstanderquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Mandéra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn gwn regelsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Laat die aik mensen gewoon binnen. Lekker triest van PSV dit.
Dit dus, plek zat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Jezus laat die gasten binnenIs toch halfleeg
Wat een gelulquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Laat die aik mensen gewoon binnen. Lekker triest van PSV dit.
Ik zag een helemaal lege boventribune. Laat ze daar lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een gelul
Straks breekt de pleuris wel uit en dan?
aaaaaahquote:
Lucky PSVquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft het geluk weer aan zijn kant
kunnen ze lekker vuurwerkbommen gooien op onze supporters jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag een helemaal lege boventribune. Laat ze daar lekker
hihahoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft het geluk weer aan zijn kant
Waar zitten die dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
kunnen ze lekker vuurwerkbommen gooien op onze supporters ja
fouilleren en shitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
kunnen ze lekker vuurwerkbommen gooien op onze supporters ja
Nu mag het, maar niet in de eredivisiequote:
Punt is dat al weken van tevoor dit bekend was, weinig verkoop aan psv, veel zweden die willen komen (5k). Is toch niet zo'n probleem één zijde open te stellen, verplaats je wat sk houders, zitten de psvers ook met wat meer bij elkaar. Wat hekjes buiten, prima.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk moet je die fans niet binnenlaten. Kans op rellen enzovoorts. Niet zo kortzichtig doen.
Wel respect dat er zoveel fans meereizen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Noren gaan echt geen problemen maken.
Alle Noren zijn immers homofiel.
gelukkig die van psv nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef Compliment het volgende:
Wat een mongolenhoofd heeft die captain van aik
en Zweden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mja, ok. Ik weet niet hoe dat soort dingen geregeld zijn, maar als het zo makkelijk is als jij hier schetst dan hadden ze dat wel mogen doen ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Punt is dat al weken van tevoor dit bekend was, weinig verkoop aan psv, veel zweden die willen komen (5k). Is toch niet zo'n probleem één zijde open te stellen, verplaats je wat sk houders, zitten de psvers ook met wat meer bij elkaar. Wat hekjes buiten, prima.
Nee,want waarom zouden Noren een probleem maken bij een Zweedse ploegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het zijn Denen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |