Ook je broek op je knieën?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
Over een kwartiertje ongeveer krijgen we echt voetbal
Ach hou op man.quote:
Dat hoor je te verwachten als je een 'topclub' wilt zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook omdat Roda met 10 man voor de eigen goal hing en er geen doorkomen aan was.
Hoezo Mickey Mouse league? De kampioen van die league laat de kampioen van de Premier League volledig kansloos. En dat is toch de sterkste competitie van Europa samen met Primera Divisionquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, meestal hebben ze ook tegen tegenstanders gespeeld die er geen reet van kunnen. Maar Twente kan er niet zoveel van.
Het wordt weer een spannende strijd om de titel in onze Mickey Mouse-league.
Ja, dát was het probleem jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man
Als dat doelpunt van Tadic niet was afgekeurd hadden we een heel andere wedstrijd gehadWat is dit KUT zeg
Jammer dat Stijn er niet is want die had gevraagd of je zuurkool op hadquote:
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Sportex het volgende:
[..]
Is toch echt volgens de regels afgekeurd.
Onterecht afgekeurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?
onterechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor overal onterecht afgekeurd (heb het zelf niet gezien, ik lag doodmoe op bed), dus wie vertelt me even wat waar is?
moet je nagaan hoeveel orgasmes ik gister had bij eriksenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja, als strootman in beeld komt ga ik helemaal los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |