Nee hoor. Ik was het met haar eens. Had niet eens gezien dat 'ie bijna vol zat.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, die rijen voor de apple store bij de introductie van de iphone 5 bestonden alleen maar uit armoedzaaiers en zwervers. get real.
ik negeer die berichten nergens. ook dat heb ik namelijk niet gezegd.
Yay!quote:
Noez.quote:
om jou te zien natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah waarom zou je er heen willen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet kunnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Fuck, moet over een kwartiertje weg en ik zit nog in bad.
Hij poste hier al wel een aardig tijdje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is theclown1 eigenlijk? Heb ik nooit hier zien posten?
Ja, maar dan moet ik nu wel als een malle afdrogen, aankleden, opmaken en haar föhnenquote:
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nu wel als een malle afdrogen, aankleden, opmaken en haar föhnen.
Ik dacht dat dat nog niet verboden wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Als mensen daar niet tegen kunnen ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog niet verboden was
bij jou is het ongeneeslijk denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
bij jou is het ongeneeslijk denk ik.
UWV?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij het UWV zijn ze ook niet snel trouwens
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, jarretelgordel gevonden toen ik net een metershoge stapel met kleding omver trok.
Ja, vanwege m'n ziektewetding. Ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek aan de keuringsarts. Heb nou al ruim een week niks meer gehoordquote:
Het is een overheidsinstelling, dat zegt genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij het UWV zijn ze ook niet snel trouwens
Ligt er maar net aan.. als ze iets van je moeten hebben zijn ze er altijd snel bij.. same goes voor de belastingdienstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een overheidsinstelling, dat zegt genoeg
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, jarretelgordel gevonden toen ik net een metershoge stapel met kleding omver trok.
iets meer bier drinken dan. vervolgens een pica sturen uiteraard.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdat![]()
Jammer dat ik een jaar of vijf terug een kilo of tien zwaarder was![]()
Kan het weggooien
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdat![]()
Jammer dat ik een jaar of vijf terug een kilo of tien zwaarder was![]()
Kan het weggooien
het uwv heeft altijd 8 weken de tijd om ergens op te reageren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vanwege m'n ziektewetding. Ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek aan de keuringsarts. Heb nou al ruim een week niks meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |