Nee hoor. Ik was het met haar eens. Had niet eens gezien dat 'ie bijna vol zat.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, die rijen voor de apple store bij de introductie van de iphone 5 bestonden alleen maar uit armoedzaaiers en zwervers. get real.
ik negeer die berichten nergens. ook dat heb ik namelijk niet gezegd.
Yay!quote:
Noez.quote:
om jou te zien natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah waarom zou je er heen willen?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet kunnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
Fuck, moet over een kwartiertje weg en ik zit nog in bad.
Hij poste hier al wel een aardig tijdje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is theclown1 eigenlijk? Heb ik nooit hier zien posten?
Ja, maar dan moet ik nu wel als een malle afdrogen, aankleden, opmaken en haar föhnenquote:
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nu wel als een malle afdrogen, aankleden, opmaken en haar föhnen.
Ik dacht dat dat nog niet verboden wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Als mensen daar niet tegen kunnen ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je stoot toch mensen voor het hoofd met zo vraag?
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog niet verboden was
bij jou is het ongeneeslijk denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
bij jou is het ongeneeslijk denk ik.
UWV?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij het UWV zijn ze ook niet snel trouwens
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, jarretelgordel gevonden toen ik net een metershoge stapel met kleding omver trok.
Ja, vanwege m'n ziektewetding. Ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek aan de keuringsarts. Heb nou al ruim een week niks meer gehoordquote:
Het is een overheidsinstelling, dat zegt genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij het UWV zijn ze ook niet snel trouwens
Ligt er maar net aan.. als ze iets van je moeten hebben zijn ze er altijd snel bij.. same goes voor de belastingdienstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een overheidsinstelling, dat zegt genoeg
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, jarretelgordel gevonden toen ik net een metershoge stapel met kleding omver trok.
iets meer bier drinken dan. vervolgens een pica sturen uiteraard.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdat![]()
Jammer dat ik een jaar of vijf terug een kilo of tien zwaarder was![]()
Kan het weggooien
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb laatst een super mooi korset gevonden met kraaltjes en pareltjes ditdat![]()
Jammer dat ik een jaar of vijf terug een kilo of tien zwaarder was![]()
Kan het weggooien
het uwv heeft altijd 8 weken de tijd om ergens op te reageren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vanwege m'n ziektewetding. Ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek aan de keuringsarts. Heb nou al ruim een week niks meer gehoord
4,60 bij de Hema. Hold up, goede kwaliteit. Beetje lastig vastmaken, maar te doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]jarretels.. alleen zijn kousen zo verdomde duur
Pfff, beter schieten ze op met m'n uitkering. Heb geen geld meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
het uwv heeft altijd 8 weken de tijd om ergens op te reageren.
blijven bellen tot ze er gek van worden zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pfff, beter schieten ze op met m'n uitkering. Heb geen geld meer
Niet gaan dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
jegh ik moet zo met mijn zieke kop gaan hockeyen
Jup, morgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
blijven bellen tot ze er gek van worden zou ik zeggen.
lekker hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit.
waarom?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff googlen op maatje 42 hoor..
Tettenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit.
mogen wmb wel een paar maten af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit.
Niks mis mee inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit.
Ik moest starenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best leuk uit.
We moeten wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen houden er wel heel erg van zichzelf mooi te maken of non?
van onszelf. Als de ooit aan de man willen.quote:
Mweh :pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
van onszelf. Als de ooit aan de man willen.
Ja juistquote:
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
oh ja, je mag niet op slank vallen, even vergeten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
oh ja, je mag niet op slank vallen, even vergeten.
Uh, ja ok.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je BLOED serieus was.
Ik dacht een beetje jouw niveau aan te nemen.quote:
je kijkt tegen mij op heh? dacht ik wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uh, ja ok.
[..]
Ik dacht een beetje jouw niveau aan te nemen.
Ey, ik ben niet gediend van deze prachtige plaatjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
je kijkt tegen mij op heh? dacht ik wel.
ik post even een voorbeeld.
[ afbeelding ]
gezond en prachtig.
Ik vond de vorige mooier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gezond en prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is leukerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gezond en prachtig.
Haiiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Hoi trouwens
Ik hou je handje wel vast?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf niet naar de sportschool te gaan
Ja, maar ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het blijft een lawaaiige en rumoerige gelegenheid met veel te veel mensen in een ruimte.
Bang dat je weggekeken wordt? "wat moet die spriet hier?"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf niet naar de sportschool te gaan
Dat zal niet snel gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bang dat je weggekeken wordt? "wat moet die spriet hier?"
Nee hoor, van wie heb je dat nu weer gehoordquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Volgensmij ben jij best enorm slank enzo?
Pics?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, van wie heb je dat nu weer gehoord
Op de vakantiefoto van afgelopen jaar met een paar vriendinnen was ik toch wel de dikste.
Van der zusje?quote:
Van jou met een meisje zoenend in een donker hoekje in een dominante houding.quote:
Ook goed, teken dan die vriendinnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik plaats alleen foto's van mezelf
Hier eentje van mij, ik ben nog best wel eh, compact, gebouwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook goed, teken dan die vriendinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd aub![]()
Niets gehoord, ik ging uit van foto's, je hebt niet echt een vol.gezicht en alles.. dus zou verwachten dat je vrij slank zou zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, van wie heb je dat nu weer gehoord
Op de vakantiefoto van afgelopen jaar met een paar vriendinnen was ik toch wel de dikste.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier eentje van mij, ik ben nog best wel eh, compact, gebouwd.Ehm, en dan ben jij de dikste met een paar vriendinnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd aub
Brutal. Fucking. Metal.
[..]
Hier eentje van mij, ik ben nog best wel eh, compact, gebouwd.Je bent slank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd aubHeaven is a place on earth with you
Zozo in een donker hoekje nog wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van jou met een meisje zoenend in een donker hoekje in een dominante houding.
Zeg loef, zin om uit te gaan dan?Kom ff leiden in
[..]
Hier eentje van mij, ik ben nog best wel eh, compact, gebouwd.Valt toch best mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd aubDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, of mijn jas maakte me dik, dat is een andere mogelijkheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehm, en dan ben jij de dikste met een paar vriendinnen?
Te weinig lengte, teveel breedtequote:
Dan ga ik daar maar vanuit ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, of mijn jas maakte me dik, dat is een andere mogelijkheid
Iemand met een BMI 22 mager noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik daar maar vanuit ja...
Een vrouw nog magerder dan jij is echt niet wat voor mij
Wat ik zo op die foto zie? Ja, dan vind ik jou mager.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand met een BMI 22 mager noemen
De helft van de vrouwen in Nederland heeft dan ook overgewicht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ik zo op die foto zie? Ja, dan vind ik jou mager.
Weinig lengte ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te weinig lengte, teveel breedte
Maar ik kan ermee leven hoor
Alleen zou ik wel wat aan sport moeten doen want het ziet er een beetje slapjes uit.
Ach, dan ligt het vast aan mij. Bedoelde het niet verkeerd ofzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen in Nederland heeft dan ook overgewicht.
Weet ik hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dan ligt het vast aan mij. Bedoelde het niet verkeerd ofzo.
Ze speelt hard to get a hello.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |