Wel grappig die Sana daar het hardst te juichen terwijl die nog geen skippybal kan raken.quote:
ja whahah xdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel grappig die Sana daar het hardst te juichen terwijl die nog geen skippybal kan raken.
quote:Hoewel hij niet meedoet, is Guidetti al dagen met de Klassieker bezig. 'Crazy', noemt hij de 3-1 nederlaag van zijn werkgever Manchester City woensdag in Amsterdam. 'Ja, ik twitterde eerder in de week dat ik in vijf dagen tweemaal van Ajax wilde winnen. Eerst met City en zondag met Feyenoord. De reacties van fans van Ajax waren vernietigend. Ze wensten mij de ergste ziektes toe. Maar wat hadden ze dan gedacht? Dat ik Ajax in één van de twee duels wel een puntje zou gunnen?'
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die pik heeft nooit meer over AJA-CIT getweet na de 0-1
Ja wat verwacht hij dan?quote:
Haha XD XD XD Jeetje mina wat een geniepige grapjurken Xp xPpquote:
Ze kunnen het ook negeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht hij dan?
Even serieus he? Je gooit zoiets online, verwacht je nou echt dat Ajax fans normaal gaan reageren?
Moet je bij Happel zijn, die kwam ermeequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyf eens op man, met je kut guidetti tweets
Hij kan het ook niet postenquote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyf eens op man, met je kut guidetti tweets
Jij bent een mod en zou dan niet zo kut moeten reageren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je bij Happel zijn, die kwam ermee
Kut moeten reageren?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent een mod en zou dan niet zo kut moeten reageren.
Verder klopt dat plaatje niet want hij heeft alweer getweet.
Ik vind heel dat drammen op een zo'n tweet van die gozer al dagen lang in het Feyenoordtopic gewoon irritant, doe dat lekker in het topic van guidetti of in de sc.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kut moeten reageren?
Als je vindt dat ik kut reageer dan moet je gaan klagen in feedback want ik reageer gewoon normaal
Stel je anders eens lekker aan zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind heel dat drammen op een zo'n tweet van die gozer al dagen lang in het Feyenoordtopic gewoon irritant, doe dat lekker in het topic van guidetti of in de sc.
Ik stel mij niet aan, ik irriteer mij er aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je anders eens lekker aan zeg
Jullie held doet stoer op twitter en dan kan je verwachten dat je dingen terug krijgt
Ik mij ook aan de zogenaamde SuperGuidettiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan, ik irriteer mij er aan.
Sla hem op zijn muil morgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mij ook aan de zogenaamde SuperGuidetti
okequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga ik al bij Loekie B doen tochquote:
Wat kan het ons nou schelen wat Guidetti over Manchester City tweet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |